וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שליח הפיצה הגיב להאשמות: "הפיצה היתה בסדר, שמרתי על כל הכללים"

בסרט "הריקוד האחרון" מייקל ואנשיו טענו שפיצה מקולקלת גרמה לו להיות חולה מול יוטה. קרייג פיט איש הפיצה הגיב: "ערימת שטויות"

פרומו לסדרה "הריקוד האחרון"/נטפליקס

אחד המשחקים הכי מפורסמים בקריירה של מייקל ג'ורדן היה "משחק השפעת", משחק שבו מייקל סבל מתסמינים קשים של שפעת שמלווים בכאבי ראש ובטן ולמרות זאת הצליח להוביל את שיקגו לניצחון על יוטה במשחק החמישי בסדרת הגמר ביוני 1997. אלא שבפרק הלפני אחרון של הסרט "הריקוד האחרון", מייקל ג'ורדן חושף את פרשת הפיצה וטוען שהוא לא סבל מתסמיני שפעת אלא הוא פשוט הורעל על ידי השליח שהביא לו את הפיצה למלון ביוטה בלילה שלפני המשחק.

סקוטי פיפן עם מייקל גו'רדן בסיום משחק 5 בגמר פלייאוף 1997. jack smith, AP
שפעת או הרעלה? מייקל ג'ורדן נתמך על ידי פיפן/AP, jack smith

אלא שבעקבות הסרט הזה קרייג פיט, השליח שהביא את הפיצה לחדרו של מייקל ג'ורדן, פתח פוסט בפייסבוק והכחיש בכל תוקף את ההאשמות האלו. פיט טען שכולם ביוטה ידעו באיזה מלון שיקגו שוהה וכאשר הגיע לפיצריה משלוח מהמלון הזה, הם ידעו שזה למייקל ולכן הוא זה שהביא לו את הפיצה כאוהד שיקגו.

"אמרתי, אוקיי אני אביא לו את הפיצה", כתב פיט ששימש בכלל כמנהל של הסניף, "אני זוכר שאמרתי שאני רוצה לעשות את המשלוח ואמרתי לנהג שייקח אותי לשם. ברגע שהדלת של המעלית נפתחה, הרחתי את ריח העשן של הסיגר". טים גרובר מאמנו של מייקל אמר בסרט שהוא ראה חמישה אנשים שהגיעו עם הפיצה וניסו להציץ לחדר. אלא שפיט טוען שזה היה רק הוא והנהג.

על הטענה שהפיצה גרמה למייקל להיות חולה, הוא כתב: "מישהו אבחן אותו? הוא הלך לרופא? הכול שטויות. מה שאני זוכר בוודאות זה שכולם בחדר עישנו סיגרים. הפיצה היתה בסדר גמור, שמרתי על כל הכללים. זו היתה שעת לילה מאוחרת ואני זוכר שכולם שם היו בלי חולצות. אולי זה מה שגרם לו להיות חולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully