וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים הודיעה: טיישון תומאס עוזב

8.6.2020 / 17:43

לאחר שג'ייקובן בראון חזר לארה"ב, גם הסנטר המוערך לא יעמוד לרשותו של עודד קטש שייאלץ להסתמך על עמנואל טרי. גיא הראל תקף: "היורוקאפ במצב קשה אם הוא חושב שאנחנו מועדון קטן. רק לפני עשרה ימים הם הזמינו אותנו לעונה הבאה"

אתר רשמי

בווידאו: ריאל מדריד חוזרת להתאמן

מנכ"ל הפועל ירושלים, גיא הראל, אישר הערב (שני) כי הקבוצה תיאלץ להתמודד גם ללא טיישון תומאס, שילך בעקבות ג'ייקובן בראון ויעזוב חזרה לארה"ב. האדומים לא צפויים להחתים שחקן פנים במקומו, והמאמן עודד קטש הסביר כי "עמנואל טרי ייכנס לתפקיד במקומו, ושאר השחקנים יצטרכו לתת יותר".

"ג'ייקובן השאיר בור מאוד גדול", הודה קטש. "רק לפני שבועיים עשינו שיחת זום של שחקני וצוות האליפות בגלבוע/גליל מ-2010, וכשאמרתי שם שאני רוצה לקחת שוב אליפות אחרי עשר שנים, ג'רמי פארגו צחק עליי ושאל למה לא החתמתי אותו. והנה, זה קרה. שנינו עשינו דרך ארוכה מאותה עונה קסומה בגלבוע, ואותי זה מרגש באופן מיוחד לחבור אליו".

גם הראל התייחס לעזיבתו של בראון באומרו כי "ראינו את המצב המנטלי ואת הקושי הגדול שהוא נמצא בו", וניסה להנמיך את גובה הלהבות בכל הנוגע לעימותים שהתעוררו בימים האחרונים בנוגע לתנאי הבידוד. "לצערי, בזמן האחרון אנחנו מתעסקים ביותר מדי דברים, שחלקם לא קשור ישירות לכדורסל ולליגה, וגם לי יש חלק בזה. אני קורא לכולם להניח את זה בצד, ולא משנה מי צודק. יש עוד 12 ימים לפתיחת הליגה, ואני מבקש לשנות את השיח".

שחקן הפועל ירושלים טיישון תומאס. ברני ארדוב
אבידה גדולה נוספת לירושלים לקראת חידוש העונה. טיישון תומאס/ברני ארדוב

מנכ"ל המועדון הגיב בחריפות לדבריו של ג'ורדי ברתומאו, שאמר בשבוע שעבר כי מאז החלטתה של ירושלים לעזוב את היורוקאפ לטובת ליגת האלופות היא הפכה ל"מועדון קטן". "נראה היורוקאפ במצב קשה אם הוא חושב שאנחנו מועדון קטן, כי לפני עשרה ימים הם הזמינו אותנו להצטרף", סיפר הראל. "אנחנו מרוצים מאוד מליגת האלופות, מהתחרות ומהרמה". הוא הביע ספק בקיומו של טורניר הגמר שקבעה הצ'מפיונס ליג לסוף ספטמבר, אם יידרש להיערך ללא קהל.

קטש: "הקורונה תפסה אותנו במצב שבו שיחקנו את הכדורסל הטוב ביותר שלנו בשנתיים האחרונות. הרגשנו שאנחנו יכולים ללכת על כל התארים, וזה מאכזב מבחינתנו. רצינו להחזיר את כל הקבוצה, אבל מהר מאוד הבנו שזה לא כל כך פשוט. אנחנו מאוכזבים שג'ייקובן וכנראה טיישון לא ימשיכו איתנו את המסע. הגבנו מהר מאוד לעזיבה של גיי'קובן, ולהביא שחקן ברמה של פארגו זה לא מובן מאליו. לא נצטרך לשנות יותר מדי בסגנון, כי שניהם גארדים דומיננטיים וחזקים, שמביאים הרבה דברים מעבר לכדורסל".

הקפטן בר טימור: "מה שהוביל את כולנו זו האהבה לענף והרצון שהליגה תסתיים על המגרש. ג'ייקובן וטיישון תרמו כל כך הרבה למועדון, ואנחנו נזכור את הדברים האלה. אני מקווה שכל העניינים האחרים ייפתרו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully