וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים אוחיון: "רצוי ששחקנים שהפכו לעסקנים יגלו אחריות גם כלפי אחרים"

8.6.2020 / 16:36

גלבוע/גליל קיימה מסיבת עיתונאים והבעלים שתמך בחזרת הליגה שלח מסר חד למתנגדים: "המדינה לא תהיה שלמה בלי שיהיה בה גם כדורסל"

אתר רשמי

בווידאו: ריאל מדריד חוזרת להתאמן

הפועל גלבוע/גליל קיימה היום (שני) מסיבת עיתונאים מקוונת לקראת חזרת העונה. הקבוצה של ליאור ליובין, הממוקמת במקום השביעי בטבלה איבדה ארבעה מתוך חמשת הזרים שהיו רשומים אצלה בסגל, כשרק מייקל יאנג חזר. האדומים צירפו את ג'ו תומאסון, טים קולמן ואקיל מיטשל לצד כמה שחקנים צעירים מוכשרים ביניהם אייל ננקין, גלעד לוי מאסטודיאנטס ואיתי מושקוביץ', שביחד עם שחקנים נוספים מעלים את מספר בוגרי מחלקת הנוער של גלבוע בקבוצה הבוגרת לשמונה שחקנים.

"תקופת הכנה קצרה, יש לנו תמהיל עם שחקנים קצת יותר מנוסים וקצת פחות מנוסים", אמר המאמן ליאור ליובין, "נכניס את כל השחקנים לתלם, תמיד צריך לזכור שהמקום פה מיוחד וגורם לשחקנים להתחבר ולהתאקלם, אני בטוח שנוכל להאמין את העונה היפה שאנחנו עושים".

על כמות הגדולה של שחקני הנוער מגלבוע/מעיינות בקבוצה הבוגרת אמר ליובין: "מגיע המון קרדיט למאמנים במחלקות הנוער על העבודה הנהדרת שהם עושים, להביא לכך שיש 8 שחקנים ממחלקת נוער בקבוצה בוגרת זה חסר תקדים, זה לא רק שחקנים שסוגרים סגל, שחקנים שקיבלו דקות בליגת העל והליגה הלאומית. שחקנים שעתידם לפניהם, הקרדיט למאמנים. מקווה לתת הזדמנות למי שירוויח אותה. רוצים לגרום לך שיהיו עוד שחקני בית, גם בקבוצה שלנו וגם במקומות אחרים. זה טוב לנו ולכדורסל הישראלי".

ירון אוחיון, חיים אוחיון, הפועל גלבוע/גליל. אדריאן הרבשטיין
"יש פה מסורת". חיים אוחיון/אדריאן הרבשטיין

"המדינה לא תהיה שלמה בלי שיהיה גם כדורסל וגם תרבות, לצד תעסוקה וכל דבר אחר שהמדינה תתמקד בו", אמר הבעלים חיים אוחיון שתמך רבות בחזרת הליגה, "כל סקטור עושה מאמץ גדול כדי לחזור למסלול. לא חוזרים באופן אוטומטי למה שהיה, כל חזרה לשגרה בכל סקטור היא חזרה אחרת. יש פה מסורת, יש פה 8 בוגרי מחלקות הנוער שישתלבו במשחקים. אנחנו מאופיינים במנהיגות, יכול להיות שאני הייתי סמן ימני שהכרתי בחזרה לשגרה. צר לי שיש קבוצה אחת שמשתרכת מאחור, אבל בג'אמפ בול הראשון היא תרצה לחזור לנצח. אנחנו עוברים תקופה תקשורתית שחוטאת לאמת לאיך שמתנהגים בתוך הקבוצות, רצוי שהאנשים יגלו אחריות, ראשי הקבוצות, שחקנים שהפכו לעסקנים, שיגלו אחריות גם כלפי אחרים. שכולם יגלו אחריות מתוך אהבה לענף הזה ומתוך רצון להצליח".

"בחודשיים של הקורונה כולנו רצינו לחזור לשחק. השחקנים מאוד אנרגטיים, האימונים מאוד טובים, התחברנו לזרים החדשים בצורה הכי טובה שיש", אמר הקפטן נתנאל ארצי כשהקפטן הנוסף יותם חנוכי התייחס לחבריו שעלו עמו מהנוער: "בעיניי זה מדהים הרגשתי בקבוצת הנוער כמו לפני שנתיים שלוש, בעיניי זה יוצא מן הכלל, אני רואה בזה משהו יוצא דופן, מאוד חיובי, מאוד מסמן את הדרך שהגלבוע עובדת. זה עוד ציון דרך למועדון המדהים הזה שמראה את האיכויות שלו, זיהינו פה סוג של פירצה קצרה והעיבוי סגל שצריך ומיד קפצו לפה כמה שחקנים ממחלקת הנוער שמסתובבים בליגות השונות, בעיניי זה פשוט כיף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully