וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פדרמן: "יש לנו אינטרס להחזיר את הליגה. קוראים לזה צלחת"

7.6.2020 / 23:47

חבר הנהלת מכבי תל אביב תקף את נס ציונה ("חוסר כבוד לקבוצה הבכירה בענף"), הסביר את השיקולים של קבוצתו, התעקש שהצהובים רוצים לחזור לשחק ויצא נגד התקנות: "בריאות השחקנים כוללת גם את בריאות הנפש". גיא הראל: "מי שמראה חוסר כבוד לליגה זה אתם"

בווידאו: ג'ייק כהן מדבר/אתר מכבי תל אביב

דני פדרמן, חבר הנהלת מכבי תל אביב, התייחס הערב (ראשון) לסערה בכדורסל הישראלי סביב קבוצתו והמאבקים על חידוש הליגה. בתחילה פדרמן התייחס בחשבון הטוויטר שלו למתקפה של יניב מזרחי מנס ציונה על מכבי תל אביב, וכתב: "נס ציונה אחלה מועדון עם אחלה חבר'ה אבל זה לא נותן להם זכות לתקוף מועדון אחר ולקרוא לו צבוע 5 פעמים בפוסט אחד.... פוסט שכולו מלא האשמות, השתלחויות וחוסר כבוד לענף ולקבוצה הבכירה בו".

גיא הראל חבר הנהלת הפועל ירושלים ענה לפדרמן: "מי שמראה חוסר כבוד לליגה מהרגע שהוחלט לחזור זה אתם. גם בדברים גלויים וגם באינספור פעולות מתחת לשולחן. זו תחושה חזקה שקיימת אצל שחקנים בכל הליגה, קבוצות, דירקטורים. בעצם - די כל מי שהוא לא מכבי מרגיש ככה. אז יניב,שנקעה נפשו,כתב את הדברים. צריך לכבד אותו,אפילו שהוא 'כולו' מנס ציונה".

פדרמן הגיב לציוצים של הפרשן שי האוזמן וכתב: "לא התנגדנו לחזרת הליגה, לא יכולנו לתמוך בין היתר בגלל אפשרות החזרה ליורוליג. לתמוך בחזרה ואחר כך לא להיות חלק ממנה פשוט לא עשה שכל. ברגע שהיורוליג לא חזר עשינו יותר מהרבה קבוצות אחרות בכל הקשור להחזרת סגל מלא (וקצת יותר יקר) למען מטרה אחת.

"לא איימנו, הודענו שאם היורוליג יחודש על אותם תאריכים של הליגה ובלית ברירה ניאלץ לבחור, נבחר לשחק ביורוליג. גם עכשיו לא ראיתי אותנו מאיימים. יש שחקנים (במכבי ובקבוצות נוספות) שמעלים טיעון לגיטימי שלא יוכלו לשרוד חודשיים נוספים בבידוד.

"צריך להפריד בין השיקולים הבריאותיים של משרד הבריאות שאני בהחלט מאמין שנעשים מתוך חשיבה מקצועית לבין הבקשה של שחקנים להקלות שנעשות מתוך שיקולים אנושיים ובין הציפייה מהמנהלת שתבין את הקושי של השחקנים ותתמקד בו ולא באיומי קנסות.

"בריאות השחקנים כוללת גם את בריאות הנפש ולכן הקלות שיאפשרו לשחקנים להתאוורר ולא להיות בהסגר 5 חודשים בהחלט יעזרו לבריאותם.

"גם אין שום סולידריות של הליגה איתנו ועם השחקנים שמבקשים הקלות. ושוב, אף אחד לא מיילל - אני נוטה לחשוב שאם היית אחד השחקנים היית נשמע כמוהם".

עוד בוואלה!

בהפועל תל אביב טוענים: כספי מנסה להמריד את השחקנים שלנו

לכתבה המלאה
חבר הנהלת מכבי תל אביב דני פדרמן. מור שאולי
פדרמן/מור שאולי

פדרמן טוען שמכבי תל אביב נחושה להשלים את העונה בליגת העל הישראלית: "נראה לי שההחלטה (והעלות) להביא לפה את כ-ל שחקני ומאמני הקבוצה, מה שיותר ממחצית הליגה לא עשתה!!! מדברת בעד עצמה עד כמה אנחנו בעניין. אתה מבלבל בין רצון לגיטימי של שחקנים לקבל הקלות לבין הרצון של השחקנים לזכות בתואר... אני חושב שהשחקנים שלנו מתאמנים כבר כמה שבועות, לקחנו עבורם חדרים בכפר המכביה, סידרנו להם מתקן אימונים צמוד וקיבלנו מתווה מאושר ממשרד הבריאות. אז כן יאללה לשחק אבל גם כן - בוא נקשיב לשחקנים". בנוסף הוא הבהיר: "דווקא יש לנו אינטרס להחזיר את הליגה. קוראים לזה צלחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully