וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר המנהלת מאיים לתבוע את ה"שחקנים שבאים לפגוע בחידוש הליגה"

7.6.2020 / 18:19

שמואל פרנקל הזהיר: "במידה וייגרם נזק כלשהו לקבוצות ולליגה, הם יהיו מחויבים על כך". משפחות השחקנים הגיעו לישראל

בווידאו: ג'ייק כהן מדבר/אתר מכבי תל אביב

בווידאו: ג'ייק כהן מדבר

בעקבות המצאותה של ליגת העל בכדורסל בכותרות בתקופה האחרונה בשל דרישת חלק משחקני הליגה להקלות בבידוד, והחרפת המצב עם איומי חרם, הוציא היום (ראשון) יו"ר מנהלת הליגה שמואל פרנקל מכתב לכלל קבוצות הליגה.

"נוכח מה שקורה סביבנו עלינו להבין שהגיע הזמן להחזיר את הכדורסל מהכותרות בחזרה למגרשים", כתב פרנקל, "על כולכם לקרחת אחריות, לשוחח עם השחקנים ולהסביר להם שהחזרה לשחק כדורסל היא העיקר והגיע הזמן שכולנו נתעסק אך ורק בלהגיע לפתיחת הליגה מוכנים ככל שאפשר".

פרנקל כתב כי: "מרגע בקשת האישור ממשרד הבריאות לחזור לשחק ולאחר שקיבלנו את המתווה הראשוני מהם, ביקשנו הקלות משמעותיות. אם זו המלונית שהתבטלה ואם זה הבידוד הארוך. לאורך כל הדרך אנחנו בקשר יומיומי עם משרד הבריאות וכל הזמן מחכים ומקווים להקלות שיעזרו לשחקנים לשמור על בריאותם מחד ולהעניק להם גם הקלות נפשיות ומנטאליות ככל שניתן. אין צורך בהקמת "ועדי שחקנים", אנו יודעים היטב את מאלכתנו ומודעים לכל שבימים אלה ישנה התארגנות של מספר שחקנים הבאים לפגוע בחידוש הליגה, אנו מודיעים להם כי במידה וייגרם נזק כלשהו לקבוצות ולליגה, הם יהיו מחויבים על כך".

שמואל פרנקל יו"ר מנהלת ליגת העל בכדורסל. יותם רונן
"שחקנים שיוצאים בניגוד להוראות מסכנים את בריאות חבריהם". שמואל פרנקל/יותם רונן

עוד ממשיך יו"ר הליגה: "אנו מקווים מאוד שבמשרד הבריאות אך ימצאו את הדרך להקל על השחקנים, הבטיחו לנו תשובות בהקדם, אך שיהיה ברור, שחקנים שיוצאים, מבלים בניגוד להוראות מסכנים את בריאות חבריהם והם אלה שיגרמו לכך שההקלות האלה לא יגיעו".

פרנקל סיכם ואמר: "הליגה הגרמנית החלה אתמול, הליגה הספרדית בקרוב וה-NBA מתחיל ב-31 ביולי. אנחנו צריכים להיות גאים שאנו בין 4 הליגות היחידות בעולם שחזרו לשחק. לראשונה מזה שנים רבות יש התעניינות לגבי זכויות השידור שלנו בחו"ל. ב-NBA השחקנים והצוותים בסגר רחוקים משמפחותיהם למשך זמן רב. בגרמניה מבקשים מהשחקנים לשים צ'יפים כדי לבדוק היכן הם מסתובבים. לכל השחקנים בכל הליגות יש קשיים ומצוקות, אבל רק אצלנו הכותרות לא מפסיקות להתעסק בטפל, בואו ניקח את גורלנו ותדמיתנו בידנו ונחזור לשחק בהתרגשות וגאווה לטובת הקבוצות והאוהדים שלנו".

בתוך כך מנהלת, לאחר מאמץ ממושך של מנהלת הליגה ובעזרת משרד הספורט, משרד הפנים אישר היום למנהלת הליגה להכניס לארץ בני/בנות זוג של שחקני הליגה וילדיהם. אנו מקווים כי אישור זה יהווה הקלה נוספת לשחקנים הזרים בבידוד הממושך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully