וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי תקף את מנהלת הליגה - ועלול להיקנס

קפטן מכבי ת"א ביקר: "הדרישה לעבור חודשיים מלאים ללא בדיקות היא אבסורדית. יש לפעול לביטול הסגר של שחקני הליגה ולערוך בדיקות שגרתיות באופן שבועי". במנהלת הגיבו: "מה שמסכן את השחקנים זה לא בידוד, אלא ללכת למועדונים". ווילבקין עדיין עצבני

בווידאו: ג'ייק כהן מדבר/אתר מכבי תל אביב

תמונה של שחקני מכבי תל אביב אנג'לו קלויארו וסנדי כהן, שצולמה על פי הטענות במהלך הלילה האחרון (בין חמישי לשישי) גרמה לסערה בעולם הכדורסל הישראלי הבוקר. השניים נראים בתמונה מבלים עם אדם נוסף באחד ממקומות הבילוי של תל אביב, וזה בניגוד להנחיות המפורשות שקובעות כי גם השחקנים שסיימו את תקופת הבידוד החובה, חייבים לשמור על תנאי החזרה של ליגות הספורט בישראל בו הם ישהו רק בבית מלבד האימונים והמשחקים.

מקור לא ידוע, הועבר בוואטסאפ ופורסם לפי תיקון 27א לחוק זכויות יוצרים. מקור לא ידוע, צילום מסך
מקור לא ידוע, הועבר בוואטסאפ ופורסם לפי תיקון 27א לחוק זכויות יוצרים/צילום מסך, מקור לא ידוע

במועדון מסרו בתגובה כי: "מועדון הכדורסל מכבי תל אביב מודע לתמונה בה נראים אנג'לו קלויארו וסנדי כהן ברחוב. המועדון יקיים בירור עם השניים, כאשר זו ההזדמנות לומר שבאופן שאינו משתמע לשני פנים: כלל השחקנים חייבים לציית להנחיות ולשמור על כללי הבידוד. מותר להלין ומותר לבקש הקלות בתנאי הבידוד, אבל כל עוד אלה ההנחיות חובה לעמוד בהן".

בחלק מקבוצות הליגה כבר העבירו מסר הבוקר למנהלת הליגה כי הם דורשים לקנוס את מכבי תל אביב לאור הפרת ההנחיות. מאוחר יותר במנהלת הליגה הגיבו לדברים ומסרו: "מנהלת הליגה דורשת משחקניה עמידה מוחלטת ומלאה בהנחיות משרד הבריאות, הן כדי שלא לפגוע בפתיחת הליגה והן בהיותם מודל לחיקוי ומעצבי דעה. האחריות לאכיפה ולמשמעת מוטלת על הנהלות הקבוצות. ללא קשר למקרה זה או אחר ועדת המנהלת אישרה ביום רביעי תקנת שעה אשר מאפשרת למנהלת להשית היטל בסך 30,000 שקל על הפרת בידוד, בכפוף לתקנון המשמעת של מנהלת".

"הליגה וארגון השחקנים בו נקבע כי הפרת בידוד היא הפרת חוזה וניתן להרחיק שחקן מהליגה על הפרה זו. תקנה זו תיכנס לתוקף מרגע זה לאחר שהועברה הבוקר לקבוצות".

התגובה של עומרי כספי

עומרי כספי הגיב לסאגה הזו וצייץ: "אני מגיע ממקום של קפטן נבחרת ישראל, מכבי תל אביב ומקווה שדעתי ודעת חלק מהשחקנים תילקח ברצינות שבה אנו מכבדים את הליגה. חשוב לעשות הפרדה מוחלטת בין חזרה לשגרה עסקית שכוללת מסכות, ריחוק חברתי וכו' לחזרה לשגרה של ספורטאים שמתחרים בספורט עם מגע. השחקנים פה כדי לשחק כדורסל. אנחנו מבינים את המצב ומוכנים לעשות מעל ומעבר בשביל המשחק".

כספי התייחס לסלע המחלוקת וכתב: "יש שתי בעיות אקוטיות שצריך לפתור. 1. ביטול הסגר של שחקני הליגה למשך החודשיים הקרובים. הבקשה המוגזמת לחלוטין של מנהלת הליגה ששחקניה יהיו בבידוד מוחלט ללא אפשרות לצאת לקנות מצרכים, תרופות או לרדת לטיול עם הכלב היא לא אנושית.

2. אחריות הליגה לבדיקות שגרתיות לכל השחקנים והצוות באופן שבועי. זה הליך מקובל בכל עולם הספורט. הדרישה לעבור חודשיים מלאים ללא בדיקות היא אבסורדית ומעמידה את השחקנים ומשפחותיהם בסיכון".

שחקן מכבי תל אביב עומרי כספי. דני מרון
עוד יום סוער. כספי/דני מרון

במנהלת לא אהבו את הדברים של קפטן הנבחרת ואף שוקלים לקנוס אותו. "כספי טועה, מה שמסכן את השחקנים זה לא בידוד אלא ללכת למועדונים", אמר גורם במנהלת. "אף אחד לא מכריח אותו לשחק ובטח לאור העובדה שהודיעו שעקב החלמתו הוא לא ישחק. ההנחיות הן לא של המנהלת ונקווה שלאחר השיחה עם פרופסור גרוטו הוא יקל במידת האפשר את הבידוד".

אבל שם זה לא נגמר. בשעות אחר הצהריים צייץ ווילבקין למנהלת הליגה וכתב: "אז הדבר היחיד שאנחנו יכולים לעשות הוא לקבל את כל מה שאתם אומרים, לסתום את הפה ולכדרר? אתם אפילו מפנים את הגב לשחקן הטוב ביותר שאי פעם יצא מישראל, כספי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully