וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת הליגה: "צר לנו שמכבי תל אביב לא עדכנה את שחקניה במתווה משרד הבריאות"

30.5.2020 / 17:50

במנהלת הגיבו לביקורת של שחקנים במועדון הצהוב על כך שלא מתבצעות בדיקות קורונה: "היו יכולים למנוע משחקנים לצאת במתקפה מיותרת ושלוחת רסן נגדנו". במכבי תל אביב הגיבו: "מותר לשחקנים לבקש בדיקות גם אם הן אינן במתווה"

אתר רשמי

ג'ייק כהן שחקן מכבי תל אביב העביר אתמול (שישי) ביקורת פומבית נגד ראשי מנהלת ליגת העל על כך שהם לא עושים בדיקות קורונה באימונים של הקבוצות. כהן צייץ בין היתר ש"אפשר לעשות בדיקות לפני כל משחק". לאחר גם סקוטי ווילבקין וקווינסי אייסי העבירו ביקורת סמויה על העובדה שבליגת העל החליטו לחזור לפעילות למרות עלייה מחודשת במקרי הדבקות בנגיף.

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין עם ג'ייק כהן. דני מרון
ביקורת מרומזת ולא מרומזת נגד המנהלת. ג'ייק כהן וסקוטי ווילבקין/דני מרון

היום במנהלת הגיבו לתלונות האלו עם ביקורת נגדית. בהודעה שמסרה המנהלת נכתב: "מנהלת הליגה העבירה מבעוד מועד לכל הקבוצות את מתווה משרד הבריאות, כולל התנגדותו לבצע בדיקות קורונה בשל העובדה כי הן אינן מדוייקות ועשויות ליצור מצג שווא".

"אנו מביעים צער על כך שמכבי תל אביב לא הקפידה לעדכן את שחקניה בדבר מתווה והנחיות משרד הבריאות לחזרת הקבוצות לאימונים ומשחקים. אם היו עושים כמתחייב, יכלו למנוע משחקניהם לצאת במתקפה מיותרת ושלוחת רסן נגד המנהלת".

עוד הבהירו במנהלת כי: "גם ליגת בכדורגל מחוייבת לאותו מתווה. אנו מצפים שכל קבוצה תוודא שההנחיות שהועברו אליהם בעברית ובאנגלית יגיעו עד לאחרון השחקנים, תוך שכל קבוצה לוקחת אחריות על שחקניה".

עוד בוואלה!

ג'ייק כהן: "בליגת העל לא בודקים בכלל אם אין לך תסמינים"

לכתבה המלאה
יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מה הוא חושב על הנושא הזה? יאניס ספרופולוס/ברני ארדוב

במכבי תל אביב לא נותרו אדישים לתגובת המנהלת והוציאו תגובה חריפה משלהם. בהודעת המועדון נמסר: "חבל שמנהלת הליגה לא בודקת את הפרטים. מכבי תל אביב העבירה כלשונו את המתווה וההנחיות לכלל השחקנים וזאת בניגוד לכתוב בהודעת המנהלת. כולנו יודעים שאין חובת בדיקה בליגת הישראלית. הגורמים בקבוצה גם מודעים לעניין ה-False Positive. הפיתרון לכך הוא בדיקות חוזרות".

עוד נמסר כי: "גם במשרד הבריאות מאמינים בבדיקות, ועובדה שהן מתבצעות בקרב הציבור הרחב. אנו ממליצים למי שעומד מאחורי הודעת המנהלת, לבדוק את הפרטים להבא. ולעצם העניין: מותר לשחקנים לבקש בדיקות גם אם הן אינן במתווה. מותר להם להביע את רצונם להרגיש בטוחים עד כמה שניתן. חשוב לתת להם להתבטא ולא לסתום פיות. מכבי תמשיך לעשות הכל כדי לתת תחושת ביטחון לשחקני הקבוצה ולצוות. בואו כולנו יחד נשמור על השחקנים ונכבד אותם".

ג'ייק כהן, קווינסי אייסי וסקוטי ווילבקין נגד המנהלת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully