וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס חש "פספוס" על עונת היורוליג, ומודאג מחזרת ליגת העל

מאמן מכבי תל אביב יודע ש"נצטרך להיזהר מפציעות" כשהליגה תחזור, ומבטיח לאוהדים: "ההיכל ימשיך להיות המקום שהכי קשה ליריבות לשחק בו". ברנדון פול על הכוונת?

מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב

יאניס ספרופולוס מודה: אני מודאג לשלום שחקניי לקראת חידוש המשחקים בליגת העל. האתר הרשמי של מכבי תל אביב פרסם היום (שישי) ריאיון עם המאמן היווני, בו סיפר על החששות שלו.

"הליגה הישראלית החליטה לחזור ולשחק. מצד אחד זה טוב, מצד שני צריך להיות זהירים מאוד מהאפשרות שדברים ישתבשו", אמר. "אנחנו כמועדון עושים את הכל בשביל השחקנים ובשביל כל הצוות כדי להבטיח ולוודא שכולם בריאים ויישארו בריאים מבחינת סכנות הקורונה".

כזכור, מכבי תל אביב התמודדה העונה עם מכת פציעות קשה. עומרי כספי, נייט וולטרס וטאריק בלאק ספגו פציעות מסיימות עונה, ורבים אחרים נעדרו לפרקי זמן שונים.

"נושא חשוב מאוד נוסף זה הפציעות של השחקנים. צריך מאוד להיזהר כאן", מבהיר ספרופולוס. "אחרי חודשיים-חודשיים וחצי ללא פעילות זה קשה לחזור לשחק, אבל אנחנו נעשה את כל המאמצים בנושא הזה".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
מכת הפציעות תחמיר? ספרופולוס/דני מרון

בנוסף, ספרופולוס מדבר על האכזבה מההכרזה על סיום העונה ביורוליג. "התחושה היא חמוצה-מתוקה ביחד. מתוקה כי הייתה לנו עונה טובה מאוד וחמוצה כי אנחנו לא יכולים להמשיך ולהילחם וללכת רחוק יותר כמו שרצינו לעשות והאמנו שאנחנו יכולים לעשות. הייתה לנו התקווה שהטורניר ימשיך ונשחק, אבל אנחנו מבינים שבגלל ענייני בטיחות אי אפשר לשחק. יש שוני בין 10 מדינות ו-18 קבוצות שמגיעות מהן. הסנכרון הוא קשה, לא אפשרי להתגבר על הדבר הזה שמחוץ לידיים של כולם. זו הייתה ההחלטה הנכונה. אנחנו מסיימים בתחושת פספוס גדולה".

לסיום, העביר ספרופולוס מסר לאוהדי הקבוצה, שבוודאי מייחלים לחזרה מהירה ליד אליהו. "אני אוהב מאוד את האווירה שהייתה העונה בהיכל. תמיכה, רעש ולחץ על היריבה, זה הזכיר את יד אליהו הישן. זה משהו שאני רוצה שנמשיך בעונה הבאה, כאשר אני מקווה שיהיו אוהדים במגרשים מהרגע הראשון".

"אני רוצה שנמשיך להיות המקום שהכי קשה ליריבות לשחק בו", מדגיש המאמן. "זו הבטחה מהצד שלנו והבטחה של האוהדים שהם ימשיכו להיות קשוחים ולעזור לנו ויחד נחגוג ניצחונות גדולים. אנחנו מחכים כבר למשחקים האלה שוב ולרגעים האלה שוב".

אוהדי מכבי תל אביב בכדורסל. ברני ארדוב
רוצים לחזור להיכל. אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

במקביל להכנותיה לחידוש העונה בליגת העל, נראה שמכבי תל אביב כבר מתכננת את העונה הבאה. אחד מהשחקנים שלא צפויים להמשיך בכחול-צהוב בעונה הבאה הוא אלייז'ה בריאנט, שעל פי דיווחים בארצות הברית נחוש לעבור ל-NBA. אולם ייתכן שמכבי תל אביב כבר הכינה תחליף: על פי דיווח ביוון, אחד השחקנים שהצהובים מעוניינים בהם לעונה הבאה הוא ברנדון פול, הסווינגמן של אולימפיאקוס.

פול בן ה-29 (1.93) מסיים חוזה בקבוצה היוונית בקיץ ולא צפויה להמשיך במדיה. הוא מחוזר על ידי כמה קבוצות אירופיות, בהן - כך נטען - גם מכבי תל אביב. לפול יש ניסיון עשיר בכדורסל האירופי: מאז שסיים את קריירת הקולג'ים באילינוי ולא נבחר בדראפט 2013, הוא הספיק לשחק במדי ניז'ני נובגורוד, חובנטוד בדאלונה, אנאדולו אפס ואולימפיאקוס, כשבין לבין הספיק גם להגיח לעונה אחת בסן אנטוניו ספרס. בעונה החולפת העמיד פול ממוצעים של 8.6 נקודות (38 אחוז מהשלוש) ו-2.9 ריבאונדים למשחק.

עוד בוואלה!

סקוטי ווילבקין: "ההחלטה לבטל את עונת היורוליג הייתה נכונה"

לכתבה המלאה
ברנדון פול, אולימפיאקוס, נשמר על ידי דמרכוס נלסון, הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
בעונה הבאה בכחול-צהוב? ברנדון פול, עם הכדור/GettyImages

גם בתקשורת הטורקית טוענים שמכבי תל אביב פעילה בשוק. באתר "פנאטיק" דיווחו אמש שוב על ההתעניינות של מכבי תל אביב בפורוורד דרק וויליאמס, אבל ציינו ש"הוא צפוי לקבל הצעות גבוהות יותר מקבוצות יורוליג אחרות". וויליאמס עשוי לעזוב את פנרבחצ'ה כמו כוכבים רבים אחרים בקבוצה, אם ז'ליקו אוברדוביץ' לא יאריך את חוזהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully