וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוטי ווילבקין: "ההחלטה לבטל את עונת היורוליג הייתה נכונה"

כוכב מכבי תל אביב דיבר באתר של הליגה והוסיף: "זה מריר ומתוק כי הקבוצה הצליחה ורצינו להתחרות על התואר, אבל לא הייתה ברירה"

אתר רשמי

סקוטי ווילבקין התראיין לאתר היורוליג ודיבר על ביטול העונה והתחושות שלו אחרי היעדרות כל כך ממושכת מהמגרש. הגארד האמריקאי היה השחקן המצטיין של הצהובים העונה והעמיד ממוצע של 16.1 נקודות ב-26:03 דקות למשחק ביורוליג.

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חושב שביורוליג קיבלו את ההחלטה הנכונה. ווילבקין/ברני ארדוב

"זה מריר ומתוק, כי כמובן שרצינו לסיים את העונה עם היינו יכולים. מבחינה אנוכית, מכבי תל אביב הצליחה יותר מהשנים האחרונות אז ברור שכולנו רצינו לקבל את ההזד'מנות להילחם על התואר, אבל בגלל המצב הרפואי והכול אני מסכים עם ההחלטה וחושב שהיא ההחלטה הנכונה. אני חושב שזה מוכיח שהיורוליג מציבה את הבריאות של השחקנים במקום הראשון. ברור שזו לא הייתה החלטה קלה. הרבה משפחות רוצות להמשיך לראות את הכדורסל, אבל אני חייב לתת קרדיט ליורוליג שחשבה על השחקנים ועל הבריאות שלנו. לא רק על הבריאות, אלא גם על זה שלא כולם יוכלו להתאמן אותה כמות של זמן.

"אני יודע שבעצמי רק חזרתי עכשיו לישראל ואני לא בכושר. היה קשה, אני לא יודע כמה התגעגעתי לכדורסל כי אף פעם לא הייתי מחוץ לכדורסל לתקופה כל כך ממושכת. עכשיו יש לי כדור כדורסל בידיים, אבל במשך זמן רב לא היה לי. לא הייתי במגרש ולא נגעתי בכדור. התגעגעתי מאוד. אני מניח שכך גם השחקנים והאוהדים. אני מאמין שהעונה הבאה תהיה מיוחדת. אנחנו עובדים ועושים הרבה דברים ומקווה שנוכל לתת לאוהדים הצגה טובה בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully