וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: שר הפנים העניק אזרחות לסנדי כהן - "גאה ושמח להיות ישראלי"

כדורסלן מכבי תל אביב ייחשב מעתה לישראלי, לאחר שאריה דרעי אישר את בקשתו. שרת הספורט לשעבר מירי רגב והסוכנות היהודית המליצו על אזרוחו של השחקן. נועם אביבי מצטרף למכבי ראשון לציון

האתר הרשמי של מכבי תל אביב בכדורסל

בסרטון: סקוטי ווילבקין וטיילר דורסי שוב בישראל

החל מהיום (רביעי) סנדי כהן הוא אזרח ישראלי. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, ההליך שניהל גארד מכבי תל אביב לקבלת תעודת הזהות הושלם, ושר הפנים אריה דרעי החליט להעניק לו את האזרחות.

בהודעת משרד הפנים נאמר כי קדמו להחלטה המלצות שהגיעו מטעם הסוכנות היהודית ומשרת התרבות והספורט לשעבר מירי רגב. "לכהן קשר ליהדות ולישראל, הוא גאה בשורשיו היהודיים ואף הביע את רצונו לשרת בצה"ל ולקשור את עתידו בישראל", נמסר מהמשרד. "לאור כל זאת, ולאור תרומתו של השחקן לכדורסל הישראלי, החליט השר דרעי להעניק לו אזרחות ישראלית".

"אני גאה ושמח להיות אזרח ישראלי", אמר סנדי כהן לאתר הרשמי של מכבי תל אביב לאחר קבלת האישור. "אני מודה לשר הפנים ולרשות האוכלוסין וההגירה. אני רוצה להודות גם למכבי על הכל וכבר לא יכול לחכות לרגע בו אעלה למגרש לשחק".

סנדי כהן עם תעודת הזהות הישראלית, מכבי תל אביב. מכבי תל אביב בכדורסל, אתר רשמי
כישראלי או לא - הוא כבר מחכה לשחק. כהן/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורסל
סנדי כהן שחקן מכבי תל אביב ביציע. דני מרון
כבר לא צריך לשבת בצד. סנדי כהן/דני מרון

כהן (24, 1.98) הצטרף העונה למכבי תל אביב, אולם לא שותף במשחקי ליגת העל מכיוון שהצהובים לא רצו לרשום אותו כזר. הוא הופיע 11 פעמים ביורוליג ותרם 1.2 נקודות ב-4.4 דקות, כשלשיאו הגיע בעקבות מכפת הפציעות בקבוצה ותרם שש נקודות ב-12 דקות מול חימקי מוסקבה. כעת הוא יזכה להזדמנות בזירה המקומית, עם חידוש המשחקים ב-20 ביוני.

אם כהן יירשם בעונה הבאה בליגת העל, הקבוצה שבה ישחק תיאלץ לשלם מלבד שכרו גם היטל של 200 אלף שקלים על מתאזרח חדש. כך לפי החוקים החדשים שיונהגו בליגה.

בינתיים אלופת המדינה לנשים, מכבי עירוני רמת גן, החתימה את נאטישה היידמן, אחותו של סנדי כהן, שחקנית ה-WNBA שרשמה אשתקד את עונת הבכורה שלה בליגה במדי קונטיקט. עירוני רמת גן מתחילה כבר בימים אלו את תהליך קבלת האזרחות הישראלית שלה, בתקווה שבהמשך תהווה חיזוק משמעותי לנבחרת הנשים של ישראל. כמו כן החתימה את רועי לזר כמאמן הקבוצה במקום עדן ענבר.

בינתיים, מכבי ראשון לציון צירפה לסגל שלה את שחקן נבחרת העתודה נועם אביבי ואת בוגר מחלקת הנוער שלה. אביבי הושאל עד תום העונה מבני הרצליה, וכלפון חוזר מהשאלה לאליצור יבנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully