וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב טוענים: כספי מנסה להמריד את השחקנים שלנו

7.6.2020 / 11:48

האדומים תוקפים את הפורוורד: "יש לו כמה מיליונים מה-NBA, אז קל לו לשחק אותה צ'ה גווארה. אולי במכבי תל אביב פוחדים ממנו". הצהובים הגיבו: "בושה שיו"ר בליגת העל תוקף שחקן"

בווידאו: ג'ייק כהן מדבר/אתר מכבי תל אביב

בעוד בכדורסל הישראלי מחכים להודעה מטעם משרד הבריאות על הקלות אפשריות בתנאי הבידוד של השחקנים, בהפועל תל אביב זועמים על שחקנה של מכבי תל אביב, עומרי כספי, וטוענים שהוא פנה לשחקנים שלהם ביום שבת והציע להם להצטרף למחאה של חלק משחקני הליגה, בהם סקוטי ווילבקין, ג'ייק כהן, דומיניק ווטרס, אלכס המילטון, סולימן בריימו, ג'יימס פלדין וכספי עצמו. בימים האחרונים חלק משחקני הליגה שוחחו על הנושא עם כספי.

"אני לא חושב שהם יכולים להחתים מישהו מעבר לשחקני היורוליג. יתר השחקנים הגיעו להסכמות מול ארגון השחקנים, הם רוצים לחזור מההסכמות האלה? מי שחוזר בו, שפשוט לא ישחק", אמר הבוקר יו"ר האדומים רמי כהן, "תמוהה בעיניי המעורבות הסוציאלית של שחקני מכבי, במשך שנים בכל ישיבות ארגון השחקנים ובכל איומי ההשבתה היו מפרי השביתה כי הם שונים. פתאום הם הפכו לצ'ה גווארה".

עומרי כספי שחקן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
בהפועל תל אביב אמרו על כספי: "כשאתה רוצה להשתין מהמקפצה, קח בחשבון שתבוא רוח והשתן יעוף עליך"/לירון מולדובן

כהן המשיך ואמר: "כספי מסתובב ומדבר עם שחקנים ישראלים וזרים כדי לשכנע אותם לא לשחק, ופנה גם לשחקנים שלנו. לא ראיתי אותו דואג לשחקנים הישראלים כשהוא חתם על הסכם השכר מול היורוליג. הודעת כבר שאתה משחק בשביל הכסף, יש לך כמה מיליונים מה-NBA אז קל לך לשחק אותה צ'ה גווארה. הכל מגוחך. מי שלא רוצה, שלא ישחק. הוא יצטרך לשאת בהשלכות. הוא מחרב את הענף שממנו הוא חי. שחקני הכדורגל התנהגו כמו שצריך, ועכשיו הם יקבלו הקלות. מי שיינזק מזה זה רק הוא, כולם רואים את ההתנשאות והאליטיסטיות. כשאתה רוצה להשתין מהמקפצה, קח בחשבון שתבוא רוח והשתן יעוף עליך".

"השחקנים שלנו לא ילכו עם כספי כי הדברים ברורים", ממשיך כהן, "יש מקומות שיש בהם אנרכיה ומקומות שיש בהם שיתוף פעולה והדברים נעשים בצורה מסודרת. אנחנו לא מספיק גדולים כדי לחיות באנרכיה. כשצריך לדאוג לשחקנים, אנחנו דואגים. אם צריך לדאוג להקלות של סידורים והקלות, אז נכבד את זה ונלך איתם. אנחנו עם השחקנים שלנו ולא נעלמים כשזה נוח. כולם מתנהגים כמו שצריך חוץ מהצ'ה גווארה החדש".

גם נציג הבעלות הפרטית במועדון, ידידיה רפפורט, תקף הבוקר את כספי: "הוא חצוף שאין דברים כאלו. כל שחקני הפועל ללא יוצא מהכלל חתמו על הסכמים חדשים לפני החזרה לאימונים, כשהם מכירים היטב את המתווה של משרד הבריאות. מגיע הגביר מה-NBA שבכלל פצוע ולא אמור לשחק ומנסה לארגן לנו מרד ולשכנע שחקנים להפר חוזה. האם הוא היה מעז להתנהג ככה ב-NBA? הגיע הזמן להעמיד את הכוכב הגדול במקום, אבל אולי במכבי תל אביב מפחדים ממנו".

עוד בוואלה!

עומרי כספי תקף את מנהלת הליגה - ועלול להיקנס

לכתבה המלאה

תגובת מכבי תל אביב

"זו בושה וחרפה שיושב ראש של קבוצה בליגה ובעלים של קבוצה בליגה תוקף אישית שחקן בליגה מקבוצה אחרת. זה לא מתקבל על הדעת. ללא קשר שמדובר בקפטן נבחרת ישראל וכדורסלן פורץ דרך שפועלו הביא כבוד ויוקרה לכדורסל הישראלי על הבמות הכי גדולות שקיימות. מה הפשע הגדול? שיחה אקראית בתפר בין האימונים? בושה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully