וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר טימור: "אנחנו צריכים לעמוד בהתחייבויות שהסכמנו עליהן"

5.6.2020 / 12:42

נציגי הקבוצות בארגון השחקנים הביעו תמיכה במתווה החזרה של ליגת העל: "הבנו שגם הפרנסה שלנו ושל מאות האנשים תלויה בויתורים שעשינו. נעזור לכל שחקן שיחליט שאינו מעוניין להמשיך"

בווידאו: ג'ייק כהן מדבר/אתר מכבי תל אביב

אחרי שאמש (חמישי) הציגו כמה משחקני הליגה שאלות קשות לפרופסור איתמר גרוטו בשיחה שקיים עמם, ובאו בטענות על נושא הבדיקות והבידוד בו הם צריכים לשהות, היום הוציאו השחקנים המייצגים את הקבוצות בארגון השחקנים הודעה בה הם תומכים בליגה ובחוקים.

"ההחלטה להחזיר את הליגה התקבלה על דעת רובנו תוך קבלת מתווה משרד הבריאות", נכתב בהודעה, "אנחנו סומכים על משרד הבריאות ששם את בריאות השחקנים, המאמנים והצוותים מסביב לקבוצות בעדיפות ראשונה. עם זאת חשוב לנו לציין את החשיבות הרבה שאנחנו רואים בהקלות תנאי הבידוד במהלך תקופה זו כדי לשמור על בריאותנו ובריאות משפחותינו. ברור לנו שהתנאים לא פשוטים ואנחנו, כארגון, מתחייבים לעזור ולגבות כל שחקן (ישראלי או זר) שיחליט שאינו מעוניין להמשיך להתאמן ולשחק, בהתנהלות מול הקבוצות ובהפסקת ההתקשרות בין שני הצדדים ללא קנסות או השלכות כאלו ואחרות".

עוד נכתב כי: "מעבר לרצון האדיר לחזור ולעסוק במה שאנחנו אוהבים, הבנו שגם הפרנסה שלנו ושל מאות האנשים סביב ענף הכדורסל תלויה בויתורים שעשינו".

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין מול שחקן הפועל ירושלים בר טימור. ברני ארדוב
מסר לשחקני מכבי תל אביב? בר טימור/ברני ארדוב

בר טימור, נציגה של הפועל ירושלים בארגון, אמר בהודעה כי: "כרגע כל הסיטואציה לא נוחה לאף אחד. רובנו עם משפחות ותנאי הבידוד לא הגיונים אבל לאחר השיחה עם פרופסור גרוטו הובהר לנו שמנסים ובודקים איך אפשר להתחשב ואנחנו מהצד שלנו צריכים לעמוד בהתחייבויות שהסכמנו עליהן כדי לחזור ולשחק, שזה הכי חשוב מבחינת כולנו, גם אם כרגע זה לא הכי נוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully