וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה - הפועל תל אביב: ליידנר יחזור ל-11, אלטמן צפוי להמשיך בחוד

8.6.2020 / 20:20

המגן הצעיר יחליף את פרסמן המוצהב, אולהה חוזר לסגל אבל לא מיועד לפתוח והאדומים רוצים לחזור לגמר אחרי שמונה שנים (ג', 20:30, ספורט 5)

חצי הגמרהסתיים09/06/2020
מכבי פתח תקוה
  • חדידה (5, פנדל)
  • אינברום (50)
0:2
    הפועל תל אביב
    צילום: ניב אהרונסון. עריכת וידאו: ניר חן

    בווידאו: מסיבת העיתונאים לקראת חצי הגמר

    מכבי פתח תקוה

    כשהיא קרובה מאוד להבטחת החזרה לליגת העל, שוב אחרי עונה אחת בלבד בלאומית, מכבי פתח תקוה רוצה לשים את הדובדבן על הקצפת ולהעפיל לגמר הגביע לראשונה מאז 2001. לשם כך היא צריכה לנצח מחר (שלישי, 20:30, ספורט 5) את הפועל תל אביב, אותה הגדיר גיא לוזון במסיבת העיתונאים כ"מועמדת הוודאית לזכייה בגביע".

    המאמן לא תרגל הרכב לקראת באימון המסכם, אליו הגיעו כמה עשרות אוהדים שבאו לעודד את השחקנים. נראה כי ליאל עבדה ולידור כהן יובילו את החלק הקדמי, כשאליהם יצטרף אור אינברום שהחל את העונה בהפועל תל אביב.

    ליאל עבדה שחקן מכבי פתח תקוה חוגג. דני מרון
    גם למכבי פתח תקוה יש צעירים מבטיחים. ארד בר, מימין, עם ליאל עבדה/דני מרון

    הפועל תל אביב

    אחרי שצברה שבע נקודות מתוך תשע בפלייאוף העליון, הפועל תל אביב רוצה לשים חותמת לשיפור המרשים שלה מאז הגעתו של ניר קלינגר ולהעפיל לגמר גביע המדינה. גם אם הגעה לאירופה נשללה לאור הוויתור על קבלת הרשיון מאופ"א, האדומים חולמים על תואר ראשון מאז 2012 ובונים על הצעירים שיובילו אותם לשם.

    מרווין פרסמן מוצהב ומי שיחזור לעמדת המגן השמאלי הוא דורון ליידנר בן ה-18, שהציג יכולת טובה בניצחונות על מכבי חיפה ובית"ר ירושלים - שני משחקיו הראשונים בליגת העל. מייקל אולהה חוזר לסגל אחרי הרחקה, ותורגל לסירוגין כמו גם עומר דמארי, אבל ההערכה היא שעומרי אלטמן ימשיך בחוד ומוטי ברשצקי בכנף ולא בשלישיית הקישור.

    עומרי אלטמן, הפועל תל אביב. דני מרון
    אמור לספק את השערים. עומרי אלטמן/דני מרון

    טריוויה

    * שתי הקבוצות נפגשו שמונה פעמים במסגרת גביע המדינה (4:4 בניצחונות) כשבעימות האחרון הייתה זו מכבי פתח תקוה שניצחה 0:2 בחוץ בשמינית הגמר לפני שלוש שנים.

    * במעמד חצי הגמר היו שני מפגשים בעבר: מכבי פתח תקוה ניצחה 0:1 ב-1952 והמשיכה לזכייה השנייה (והאחרונה) שלה בגביע, ואילו הפועל תל אביב ניצחה 1:3 בפנדלים בחצי הגמר ב-1994 ואז הפסידה בדרבי בגמר.

    * מכבי פתח תקוה רוצה להעפיל לגמר החמישי בתולדותיה והראשון מאז 2001, אז הובסה 3:0 על ידי מכבי תל אביב.

    * הפועל תל אביב מחפשת גמר מספר 25, שיהיה גם הראשון מאז הזכייה האחרונה ב-2012, אז ניצחה 1:2 את מכבי חיפה.

    * מכבי פתח תקוה תהיה הקבוצה התשיעית אי פעם שמגיעה לגמר מליגת המשנה? קבוצת הלאומית האחרונה שעשתה את זה הייתה מכבי נתניה, שהפסידה לעירוני קרית שמונה בפנדלים ב-2014. היחידה מהליגה השנייה שגם הניפה את הגביע היא הפועל רמת גן ב-2003.

    * ניר קלינגר זכה בגביע פעמיים כמאמן (עם מכבי תל אביב ב-2005 ועם הפועל חיפה ב-2018) ולפני כן גם פעמיים כשחקן (עם מכבי תל אביב ב-1994 ו-1996).

    * לעומתו, גיא לוזון היה בגמר פעם אחת כמאמן בני יהודה ב-2010, אבל הפסיד שם 3:1 להפועל תל אביב.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: דוד פוקסמן
    אצטדיון: נתניה

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully