וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה גדולה במנהלת ובמועדונים מהתנהלות האוהדים: "בסוף יסגרו את הכדורגל"

9.6.2020 / 7:08

לאחר ההתקהלויות הלא חוקיות של חלק מאוהדי קבוצות הליגה, במנהלת חוששים ממחיר כבד: "הדאגה היא לא מכך שתסתיים העונה, אלא מאפשרות שכל הסיפור הזה ייגמר באסון גדול של פגיעה בחיי אדם"

באדיבות אתר מכבי תל אביב

בווידאו: שרן ייני מדבר לאחר ה-0:0 בין מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים

דאגה גדולה במנהלת הליגות בכדורגל וגם בקרב המועדונים עצמם מהאנרכיה שהשתלטה על קהלי הקבוצות בשבוע האחרון. מה שהחל בהתקהלויות בלתי חוקיות של אוהדי הפועל תל אביב, נמשך עם התנהגות דומה של אוהדי מכבי תל אביב במשחקה של הקבוצה מול מכבי חיפה. ואם במנהלת ציפו שהאיום של משרד הבריאות כי הליגה תיפסק, יזיז משהו לאוהדים, הם קיבלו בשבת את אוהדי הפועל באר שבע בצפייה משותפת במשחק של קבוצתם בטרנר ואת אוהדי מכבי חיפה מתפרעים במתקן של הפועל חיפה בקרית חיים בזמן שבמקום התקהלו אוהדים. בנוסף לכך גם בשני מוקדים שונים, גם בטדי וגם ברחובות תל אביב, המשיכו האוהדים להפר את ההנחיות של משרד הבריאות והמנהלת שביקשו לא להגיע לאצטדיונים ולא לקיים הקרנות משותפות של אוהדים במשחקים. אם לא די בכל אלה הגדילו לעשות אוהדי מכבי תל אביב שיצאו לתהלוכות ברחובות תל אביב כשהם מפרים את כל ההנחיות ומשבשים את הסדר הציבורי.

אוהדי הפועל תל אביב מחוץ לבלומפילד. מיה בנאי, מערכת וואלה!
התקהלויות בלתי חוקיות. אוהדי הפועל תל אביב ברחובות/מערכת וואלה!, מיה בנאי

גורם במנהלת הליגות הביע חשש עמוק כי הכדורגל הישראלי ישלם מחיר כבד מאוד ושליגת העל תספוג מכה אנושה אם משרד הבריאות יורה על הפסקתה. "גם כך היה צריך לשכנע את משרד הבריאות לפתוח את הכדורגל כשבסקטורים רבים עדיין לא חזרו לשגרה, אז בסוף יסגרו בגלל אוהדים של הקבוצות? האוהדים לא מבינים שבסוף יסגרו את הכדורגל וייקח הרבה זמן עד שיפתחו אותו שוב", הבהיר גורם במנהלת.

הכאב הגדול של גורמים במנהלת הוא על כך שהשחקנים מתנהגים למופת. לא מקטרים על הבידוד ועד כה לא נתפסים מפרים את ההנחיות. ובעוד שהכדורגלנים שומרים על עצמם, מי שעושה לקבוצות ולכדורגל את הנזק אלה האוהדים. במנהלת וגם בקבוצות הביעו ציפייה שהמשטרה תתחיל לעשות את העבודה שלה ולא תסתפק באזהרות. גורם במכבי תל אביב אמר: "הדאגה היא לא מסיום עונת הכדורגל, אלא מאפשרות שכל סיפור החזרה הזה יגמר באסון גדול של פגיעה בחיי אדם. יש כרגע בלאגן עצום בכל הקהלים של קבוצות הכדורגל הגדולות והקבוצות לא יכולות להיות בפרונט לבד מול כל זה. אנחנו מדינת חוק ויש כאן גוף אחד שאמון על הסדר הציבורי והוא משטרת ישראל. היא צריכה לעשות את העבודה בכל הארץ כי איבוד הרסן אינו משויך לקהל כזה או אחר אלא לכל הקהלים וראינו את זה בשבוע האחרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully