וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "אני מדבר עם בניון והוא מרוצה ממני, יכול להיות שבעל הבית לא מרוצה"

8.6.2020 / 22:50

מאמן בית"ר ירושלים הפתיע כשדיבר על עתידו והתייחס גם לביקורת מצד משה חוגג. על ה-0:0 מול מכבי תל אביב: "יכולנו להשיג יותר". דן איינבינדר ורוני לוי ספגו קללות מעשרות אוהדים בסיום

מקור לא ידוע, הועבר בווטסאפ

בווידאו: האוהדים בעת יציאתו של רוני לוי מטדי

בית"ר ירושלים נותרה ללא ניצחון בפלייאוף העליון, אבל יכולה להיות מעודדת מעצירת הסחף לאחר התבוסה מול הפועל תל אביב ומחאת האוהדים נגד רוני, ומהיכולת הערב (שני) ב-0:0 מול מכבי תל אביב. ליוואי גרסיה נעצר אצל דניאל טננבאום ובקורה במחצית הראשונה, ולאחר מכן היו עוד חצאי מצבים שלא הניבו שערים, אבל לפחות הירושלמים מנעו מהמוליכה להגדיל את יתרונה בפסגה עם ניצחון שישי ברציפות.

מחוץ לאצטדיון התגודדו כ-100 אוהדי בית"ר ירושלים, ובמהלך המשחק שניים מהם הצליחו להיכנס ליציע והוצאו על ידי כוחות האבטחה.

דן איינבינדר, שלא נכלל בסגל עקב כרטיסים צהובים, יצא בסיום לרכבו וספג קללות וגידופים מהאוהדים שממתינים למאמן רוני לוי ולשחקנים, זכר להפסד להפועל תל אביב במחזור הקודם.

משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים עם יוסי בניון המנהל המקצועי. דני מרון
משה חוגג ויוסי בניון ביציע/דני מרון

המאמן רוני לוי סיכם: "יכולנו להשיג יותר במשחק הזה. פכשנו קבוצה חזקה שמאוד קשה להגיע מולה למצבים, היא עומדת טקטית מעולה ובכל זאת מצאנו את הפרצות והגענו למצבי הבקעה. לצערי לא ניצלנו את זה. מהמשחק אני מרוצה, מהתוצאה קצת פחות.

על ההפגנות מול ביתו ועתידו במועדון: "זה ממש לא מתאים כשזה ליד הבית, אבל זה נתן לי יותר זמן להיות עם הנכדה. כשאתה מתבגר אתה לומד להתנתק בימים כאלה. מתרכזים בעבודה ובעשייה, וזה מה שהשתדלתי לעשות. אני עושה את המקסימום כדי שהקבוצה תגיע לאירופה ובסוף העונה נקבל החלטות. לכל צד יש את הרצונות שלו, אני לא יודע מה הרצונות של בית"ר. אני מדבר עם יוסי בניון והוא מרוצה, יכול להיות שבעל הבית לא מרוצה. שמעתי דווקא שהוא מחזיק מהעבודה שלי. גם אני אעשה חושבים. אמנם יש חוזה, אבל בסוף עושים מה שטוב לשני הצדדים".

הקפטן עידן ורד הוסיף: "אני חושב שבאנו אחרי משחק בו לא נתנו את הנשמה והיום כולם עשו את זה. ידענו שאנחנו צריכים לבוא ב-100% לכל מהלך. אני אף פעם לא מרוצה מ-0:0, אבל בסדר. אחרי ההפסד להפועל תל אביב אמרתי שקורה שלא הולך, אבל כל אחד חייב לתת הכול. היום כולם הביאו את ה-100% שלהם. ברגע שכולם רצים וכולם נותנים הכול, אין טענות לאף אחד. אנחנו מועדון גדול ולכל אחד פה יש את המחויבות שלו מעבר לזה שיש את המאמן והבעלים והמועדון עצמו. כל אחד צריך לתת הכול תמיד, היום עשינו את זה. אני לא ממש שמח כי רציתי לנצח, אבל עם איך שעבר השבוע הזה סימנו על זה וי. אני לא כל כך מרוצה מזה, אבל מה שחשוב זה שכולם נתנו הכול. כל מי שרוצה להיות בבית"ר, כולל אותי, חייב לדעת שאם הוא לא ייתן הכול בכל משחק, הוא לא יהיה פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully