וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב ינסו להכשיר את דן גלזר להפועל באר שבע, חשש שמתן חוזז סובל ממתיחה

9.6.2020 / 6:51

בקבוצה מקווים שהשחקן החשוב ביותר במערך של איביץ' ישוב לשחק כבר ביום שני אחרי שנעדר מול בית"ר ירושלים. שרן ייני: "לוולאדן איביץ' יש בארכה. מי שהוא מחליט שייכנס, מצליח"

באדיבות אתר מכבי תל אביב

בווידאו: שרן ייני מדבר לאחר ה-0:0 מול בית"ר ירושלים

עיקרי הדברים

- במכבי תל אביב הודו כי לא הגיעה להם יותר מנקודה בטדי
- ירידת מתח, היעדרות גלזר ואיכות בית"ר ירושלים: ההסבר של מכבי תל אביב לתיקו
- הפער ממכבי חיפה חזר ל-12 נקודות. איביץ' עוד לא חוגג
- חוזז יבדק. חשש שמתח את השריר. גלזר נח בשל רגישות בשריר
- ייני המשיך בהרכב והפתיע בסיום עם אמירה חביבה: "לאיביץ' יש בארכה"

דן גלזר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
היה חסר בטדי. גלזר/ברני ארדוב

במכבי תל אביב הודו אמש (שני) בתום ה-0:0 מול בית"ר ירושלים בטדי כי לא הגיעה להם יותר מנקודה. אמנם בחלק השני של המשחק מכבי תל אביב השתפרה והיתה יכולה לנצח משני מצבים אליהם הגיע ניק בלקמן המחליף, אבל עדיין בסיכומו של הערב בית"ר ירושלים היתה יותר מסוכנת והיתה קרובה מאוד להנחיל לקבוצה את ההפסד הראשון שלה העונה. במועדון תולים את היכולת הפושרת בשלושה אלמנטים עיקריים: הראשון - ירידת המתח אחרי הניצחון על מכבי חיפה ביום רביעי שעבר ואיבוד הנקודות של הירוקים בדרבי החיפאי שלשום. השני - היעדרותו של דן גלזר שחש רגישות בשריר ולא שותף. גלזר הוא השחקן החשוב במערך של ולאדן איביץ' וכשהוא לא מחלץ כדורים במרכז השדה ודוחף אותם מיד קדימה, משהו לוקה וחסר במשחקה של הקבוצה. והדבר השלישי לכך שמכבי תל אביב לא הצליחה להשיג יותר מנקודה הוא האיכות שיש לבית"ר ירושלים. נכון שבתחילת העונה הצהובים הבקיעו רביעייה בטדי, אבל איביץ' מאוד מעריך את היכולת של בית"ר ירושלים ומדובר ביריבה שמכבי תל אביב מאוד מכבדת כך שגם ליכולת של שחקניו של רוני לוי היתה השפעה על צורת המשחק של האלופה.

הנקודה החזירה את הפער ממכבי חיפה ל-12 נקודות. זו עדיין לא אליפות רשמית והמאמן עוד רחוק מלשמוח באמת, אבל הקבוצה עמדה במשימה שלה ושמרה על הפער ממכבי חיפה למרות שלא ניצחה את הצהובים שחורים וזאת בשל העובדה שגם מכבי חיפה סיימה את בתיקו. "אם אחרי משחק בינוני מאוד שלנו, נשארנו בפער של 12 נקודות ממכבי חיפה, אז עשינו את העבודה שלנו וזה מה שחשוב. הרגנו עוד משחק והפער נותר בעינו", אמר שחקן במועדון.

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
זוכה למחמאות מהקפטן. איביץ'/דני מרון

בקבוצה יבדקו היום או לכל המאוחר מחר את מתן חוזז שביקש להתחלף במחצית הראשונה אחרי שחש כי מתח את שריר הארבע ראשי. חוזז שהיה מהטובים בקבוצה בשני המשחקים האחרונים וכבש בכל משחק שער, קיווה להיות בהרכב עד סוף העונה וכעת ספק רב אם תהיה לו היכולת לחזור לעצמו בתוך זמן קצר. בעוד שחוזז הוחלף בשל פציעה, במכבי תל אביב החליטו לבסוף לא לסכן את גלזר ולאפשר לו מנוחה ביציע בטדי. במועדון ינסו להכשיר את גלזר וגם את חוזז למשחק מול הפועל באר שבע ביום שני הבא או לכל המאוחר לדרבי התל אביבי שישה ימים לאחר מכן. "יש לנו עומק על הספסל, אבל עדיין מדובר בשני שחקנים חשובים שלנו", אמרו במכבי תל אביב. "גם גלזר וגם חוזז חשובים מאוד וצריך לקוות שהם יחזרו לשחק".

הקפטן שרן ייני שפתח מאחר שאיתן טיבי נעדר בשל מות אביו, הרגיש טוב בסיום המשחק אפילו שהיה כבר קצת עייף עקב שלושה משחקים בשמונה ימים. לייני היתה בסיום התבטאות מעניינת כשדיבר על כך שלאיביץ' הולך מאוד עם חילופי השחקנים. "לאיביץ' יש בארכה. מי שהוא מחליט שייכנס, מצליח", סיפק ייני התבטאות פתוחה כלפי המאמן שלו.

שוער הקבוצה דניאל טננבאום ששוב שמר על שער נקי: "לא משחק קל, בכלל לא, ממש משחק קשה, ועשינו עבודה קשה... לא היה ניצחון, אבל בסדר, הראש במשחק הבא. הם הגיעו לכמה מצבים, אנחנו גם. זה כמו כל משחק, אנחנו רוצים לא לקבל גול, וככה לעשות עד סוף העונה. המטרה היא אליפות, ועשינו היום עוד צעד. קשה לשחק כל שלושה ארבעה ימים, טוב לנוח קצת, אבל מאחרי המשחק הבא נשחק כל שלישי-שבת, שלישי-שבת, וזה גם יהיה קשה, אז צריך להיות מוכנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully