וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופציית החוזה לעונה שלישית לא מומשה: ולאדן איביץ' יעזוב את מכבי תל אביב

9.6.2020 / 12:10

למכבי תל אביב ולאיביץ' היה סעיף בחוזה לפיו עד סוף חודש אפריל הם צריכים לסכם על הארכת הקשר בין הצדדים. האופציה פגה, והסרבי צפוי להמשיך לקבוצה באירופה

באדיבות אתר מכבי תל אביב

מאמן מכבי תל אביב ולדאן איביץ' יסיים את דרכו בישראל בתום העונה ויעזוב את המועדון. איביץ' צפוי לעשות זאת כשבאמתחתו שתי צלחות אליפות. פער 12 הנקודות ממכבי חיפה אמור להספיק ורק אם יקרה משהו בלתי צפוי, הסרבי לא יעלה על המטוס ליוון כשברשותו שני תארים.

לוואלה! ספורט נודע כי למכבי תל אביב ולאיביץ' היה סעיף בחוזה לפיו עד סוף חודש אפריל, הם צריכים לסכם על הארכת הקשר ביניהם לעונה שלישית. האופציה כאמור פגה ב-30 באפריל ומאז כבר עברו למעלה מארבעים יום בהם לא ידוע שהצדדים החליטו ללכת לעונה השלישית. האופציה הייתה דו סטרית וברגע שהיא לא מומשה, הסרבי סיים את דרכו.

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. דני מרון
מה היעד הבא? ולאדן איביץ'/דני מרון

שמו של איביץ' הוזכר בשבוע האחרון כמועמד לקבוצות בבלגיה וביוון ונראה כי הצעד הבא שלו מתוכנן לליגה בכירה יותר מליגת העל בישראל. מאמנים זרים שעבדו במכבי תל אביב התקדמו למועדונים טובים באירופה וגם הסרבי מצפה שאחרי שתי עונות מוצלחות במכבי תל אביב, הוא ישתדרג וימשיך לקבוצה במערב אירופה.

* עוד במכבי תל אביב: העיתונאי הספרדי קוקו בראצ'ינה, המסקר את ריאל סראגוסה עבור כמה גופים בתקשורת הספרדית, מדווח שהבלם ז'איר אמאדור קרוב לחתימה בסראגוסה, גם אם היא לא תעלה מהליגה השנייה בספרד. אם יחתום בסראגוסה, תהיה זו הקדנציה השנייה שלו בספרד, שממנה הגיע לשחק בישראל אחרי ששיחק בלבאנטה ובהואסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully