וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה למותו של חוסה אנטוניו רייס: המשפחה מתקשה לאסוף את השברים

אשתו של הכדורגלן המנוח ניתקה קשר עם הוריו: "כשהקפטן נעלם, הספינה טובעת". בעיר הולדתו ספדו: "כמה כאב השארת מאחורייך"

יוטיוב

בספרד מציינים היום (שני) שנה למותו הטרגי של חוסה אנטוניו רייס ומספרים על השבר הגדול של משפחתו. לאורך השנה האחרונה, אביו של הכדורגלן המנוח, התראיין פעמים ספורות וסיפר על הכאב העצום ונראה שגם אשתו, נואליה לופס, עדיין לא התאוששה.

בשנה שחלפה, כ-90 אלף העוקבים של נואליה באינסטגרם, ראו אותה מעלה לרשת רק זיכרונות מבעלה ופוסטים שעוסקים בהתמודדות שלה עם האובדן. לפני כמה חודשים היא עזבה ביחד עם שתי בנותיהם את העיירה אוטרטה כדי לנסות להקל על הכאב. כעת היא מתגוררת בחאן, ליד הוריה שמסייעים לה.

אחד מחברי המשפחה סיפר: "נואליה לא התאוששה. היא מאוד מתגעגעת אליו, היא עדיין אוהבת אותו בכל ליבה וכמובן שאין מה לדבר על היכרות עם גבר אחר. היא עזבה את העיירה כי הזיכרונות הציפו אותה שם. היא לא בקשר עם המשפחה שלו... קרו כל מיני דברים אחרי הטרגדיה. כשהקפטן נעלם, הספינה טובעת".

חוסה אנטוניו רייס עם אשתו, נואליה לופס. מתוך האינסטגרם של לופס. מתוך האינסטגרם של נואליה לופס, צילום מסך
"נואליה לא התאוששה". רייס עם אשתו/צילום מסך, מתוך האינסטגרם של נואליה לופס

רייס, שחקן נבחרת ספרד לשעבר, שגדל בסביליה ושיחק גם בריאל מדריד, ארסנל, אתלטיקו מדריד ובנפיקה, נהרג בתאונת דרכים בגיל 35. מחקירת התאונה, התברר שהוא נהג במהירות מופרזת, אחד הגלגלים התפוצץ ורכבו התהפך כמה פעמים. בן דודו שהיה איתו באוטו, נהרג גם כן ובן דוד נוסף נפצע באורח קשה.

אביו סיפר לפני כשבועיים: "אתם לא יכולים אפילו לתאר את הכאב. הדרך היחידה להשתחרר ממנו הוא ללכת כל בוקר לבית הקברות ואז לחזור הביתה. בשנה האחרונה אשתי ירדה 40 ק"ג, היא בכלל לא יוצאת מהבית".

האב המשיך: "אני לא רואה כדורגל, הפעם היחידה הייתה משחק ההוקרה של אקסטרמדורה לבני. לא פתחתי את הטלוויזיה אפילו בדרבי. סביליה הייתה הכול בשבילו וכשהיא משחקת, הזיכרונות צפים ואלו הרגעים הכי קשים".

עוד בוואלה!

אביו של חוסה אנטוניו רייס: "בכל בוקר אני הולך לבית הקברות, זו הדרך היחידה להתמודד"

לכתבה המלאה
חוסה אנטוניו רייס. רויטרס
"ביום מותך נפל על אוטרטה פרח ללא עלי כותרת, הרגשנו כמו נפילה מפסגת הר של כאב". ארונו של רייס/רויטרס

בעיתון המקוון של העיירה אוטרטה (שמרוחקת כחצי שעה מסביליה), בה רייס נולד וגדל, כתבו הבוקר: "כמה בכי, כמה רגשות, כמה כאב השארת מאחורייך. הפתיחות שלך, הפשטות והכנות שלך, השאירו את עולם הכדורגל ואת סביליה ללא מילים. ביום מותך נפל על אוטרטה פרח ללא עלי כותרת, הרגשנו כמו נפילה מפסגת הר של כאב. הדמות שלך תמיד תהיה בכל פינה של אוטרטה, המקום בו נולדת וכשבו היית גאה, המקום שהנפת כמו דגל בכל מקום אליו הגעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully