וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגש: הבן של חוסה אנטוניו רייס הוליך את ריאל מדריד לתואר עם רביעייה

כשבעה חודשים לאחר שאביו נהרג בתאונת דרכים, בנו כיכב בטורניר ילדים יוקרתי, סיים כמלך השערים וכבש שער מדהים בחצי הגמר. בגמר השתדרג לרביעייה ב-3:5 על סביליה, הקבוצה בה כיכב חוסה אנטוניו

יוטיוב

לפני כשבעה חודשים מת שחקן נבחרת ספרד לשעבר חוסה אנטוניו רייס בתאונת דרכים טרגית, ובימים האחרונים עלה לכותרות בנו, חוסה רייס, שמוכיח ממשחק למשחק שהתפוח לא נפל רחוק מהעץ. אביו אמנם כיכב בשורות סביליה, אבל חוסה משחק במחלקת הילדים של ריאל מדריד, והיום (ראשון) אף הוליך אותה לזכייה בטורניר ילדים יוקרתי - דווקא מול סביליה.

רייס ג'וניור כבש ארבעה מחמשת השערים של הבלאנקוס (19, 21, 23, 26), שניצחו 3:5 את האנדלוסים וזכו בטורניר "לה ליגה פרומיסס", הנחשב לטורניר הילדים החשוב בעולם, ובו לקחו השנה חלק מחלקות הילדים של פריס סן ז'רמן, ברצלונה, בורוסיה דורטמונד ואחרות. עוד לפני שריקת הפתיחה ערכה היריבה מחווה מרגשת, כשהעניקה לו חולצה עם המספר 10, אותו נהג אביו ללבוש כששיחק בשורותיה, מ-2000 עד 2004, ולאחר מכן מ-2012 עד 2016.

אבל זה לא הכל. רייס אף סיים כמלך השערים של הטורניר, עם תשעה כיבושים בשישה משחקים, קיבל את תואר ה-MVP, ובחצי הגמר הפך גם לתופעה ויראלית בזכות הבעיטה החופשית המדהימה הזו:

צפו בתקציר המשחק ובשערים של רייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully