וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בכל בוקר אני הולך לבית הקברות, זו הדרך היחידה להתמודד"

אביו של חוסה אנטוניו רייס התראיין לקראת יום השנה למותו: "אשתי ירדה 40 ק"ג מאז שהוא נהרג, אי אפשר לתאר את הכאב"

יוטיוב

בעוד כשבוע וחצי, ב-1 ביוני, יציינו בספרד שנה למותו הטראגי של חוסה אנטוניו רייס ואביו, פאקו, התראיין אתמול (חמישי) לאחת מתחנות הטלוויזיה בספרד ושוב סיפר על הכאב שלא מרפה.

רייס, שחקן נבחרת ספרד לשעבר, שגדל בסביליה ושיחק גם בריאל מדריד, ארסנל, אתלטיקו מדריד ובנפיקה, נהרג בתאונת דרכים בגיל 35. מחקירת התאונה, התברר שהוא נהג במהירות מופרזת, אחד הגלגלים התפוצץ ורכבו התהפך כמה פעמים. בן דודו שהיה איתו באוטו, נהרג גם כן ובן דוד נוסף נפצע באורח קשה.

אביו סיפר אתמול: "אתם לא יכולים אפילו לתאר את הכאב. הדרך היחידה להשתחרר ממנו הוא ללכת כל בוקר לבית הקברות ואז לחזור הביתה. בשנה האחרונה אשתי ירדה 40 ק"ג, היא בכלל לא יוצאת מהבית".

האב המשיך: "אני לא רואה כדורגל, הפעם היחידה הייתה משחק ההוקרה של אקסטרמדורה לבני. לא פתחתי את הטלוויזיה אפילו בדרבי. סביליה הייתה הכול בשבילו וכשהיא משחקת, הזיכרונות צפים ואלו הרגעים הכי קשים".

פאקו רייס, אביו של חוסה אנטוניו רייס. צילום מסך מתוך יוטיוב, צילום מסך
"כשסביליה משחקת, הזיכרונות צפים". פאקו רייס/צילום מסך, צילום מסך מתוך יוטיוב

באוקטובר האחרון, ארבעה חודשים אחרי שבנו נהרג, סיפר פאקו: "אין לנו מאיפה לשאוב כוחות. כשאנחנו לבד, אשתי ואני כל הזמן בוכים. אנחנו אפילו לא מדברים, כי אז אנחנו מתחילים לבכות. החיים שלנו הפכו לחסרי משמעות".

למרות ששיחק בכמה קבוצות גדולות, רייס תמיד נותר מזוהה עם סביליה. שלשום, כשאיבן ראקיטיץ' התבקש להתייחס לאפשרות שיחזור מברצלונה לקבוצה האנדולסית, הוא אמר: "אם אחזור, זה יהיה כבוד גדול ללבוש את החולצה עם המספר 10 של חוסה אנטוניו רייס... זו יכולה להיות מחווה גדולה לחבר אמיתי".

התארים של חוסה אנטוניו רייס:

1 אליפות אנגליה (ארסנל, 2004)
1 אליפות ספרד (ריאל מדריד, 2007)
5 ליגה אירופית (3 פעמים עם סביליה, 2 פעמים עם אתלטיקו מדריד)
1 גביע אנגליה (ארסנל, 2005)
1 גביע הליגה פורטוגל (בנפיקה (2009)
1 סופרקאפ אירופי (אתלטיקו מדריד, 2010)
1 אליפות אירופה עד גיל 19 (ספרד, 2002)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully