וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו ראמוס נפרד מחוסה אנטוניו רייס: "מהימים הקשים ביותר שלנו"

בכירי הכדורגל הספרדי הגיעו לטקס האשכבה של כוכב סביליה לשעבר. אונאי אמרי: "היתה לנו מערכת יחסים כמו של אב ובנו"

מתוך יוטיוב

ארונו של חוסה אנטוניו רייס הגיע הערב (ראשון) לרמון סאנצ'ס-פיחואן, אצטדיונה הביתי של סביליה, קבוצת נעוריו בה עלה לגדולה. ההלוויה תיערך מחר בבוקר, אולם עוד קודם לכן הגיעו ראשי הכדורגל הספרדי כדי לחלוק כבוד לשחקן ריאל מדריד וארסנל לשעבר, שמת בתאונת דרכים ביום שבת. פלורנטינו פרס, סרחיו ראמוס, מונצ'י, חסוס נבאס, חואקין ושלל שחקני הווה, עבר ומאמנים הגיעו לאצטדיון.

"אנחנו לא מאמינים", אמר שחקן סביליה לשעבר איבן ראקיטיץ'. "זה עדיין לא מרגיש אמיתי. אנחנו המומים וחושבים על אשתו, הוריו, ילדיו. ננסה לעזור להם כמה שרק נוכל".

סרחיו ראמוס הוסיף: "זה אחד הימים הקשים ביותר, אנחנו עדיין לא מאמינים. ננסה לעזור למשפחתו, הוא היה אדם נהדר שמאוד אהבנו". נשיא הבלאנקוס אמר: "רייס יהיה אהוב בכל רחבי העולם לנצח".

אונאי אמרי, שאימן את החלוץ בסביליה, נפרד: "חבל שככה אני צריך לחזור לסאנצ'ס-פיחואן, היתה לנו מערכת יחסים של אב ובן".

עוד בנושא:

בנו של רייס: "תמיד אתגאה בכך שהייתי הבן של חוסה אנטוניו רייס, אני אוהב אותך"

שוער העבר הספרדי סנטיאגו קניסארס עורר סערה כשאמר שחוסה אנטוניו רייס לא ראוי לכל הכבוד והמילים החמות שנאמרות עליו. או במילותיו שלו: "לא מגיעות לחוסה אנטוניו רייס כל המחוות של הגיבור". כזכור, רייס נהרג בתאונת דרכים בשבת בבוקר מחוץ לעיר סביליה כשהוא נוהג במהירות מופרזת.

שוער ולנסיה וריאל מדריד לשעבר קניסארס צייץ בטוויטר: "נהיגה במהירות מופרזת זה משהו שיש לגנות אותו. היו בתאונה הזו קורבנות נוספים פרט לנהג. רייס לא ראוי למחוות של גיבור. זה לא אומר שאני לא מצטער על מה שקרה להם ומתפלל על הנשמות שלהם". פרט לרייס עצמו, גם בן דודו ג'ונתן נהרג ובן דוד נוסף, חואן מנואל קלדרון, הצליח להיחלץ מהרכב והובהל לבית החולים עם כוויות קשות.

לאחר הציוצים המקוריים קניסארס שינה מעט את דבריו וכתב: "אולי לא הסברתי את עצמי כמו שצריך. כמובן שמגיעה לו מחווה וראוי שיזכרו אותו בזכות הקריירה שלו ומה שעשה בכדורגל. אני קורא הרבה דעות ומכבד את כולן, במיוחד את אלה שבהן מעליבים אותי ומנאצים אותי. אני פשוט מבקש מאנשים לחשוב על הטעויות שהם עושים ומאמין שזה דבר שמתאים מאוד לעשות לצד הכאב שחשים כולם".

עוד באותו נושא

"תמיד אהיה גאה שאבא שלי היה חוסה אנטוניו רייס, אני אוהב אותך"

לכתבה המלאה
נרות מודלקים לזכרו של חוסה אנטוניו רייס באצטדיון של סביליה רמון סאנצ'ס פיחואן. רויטרס
אוהדים מדליקים נרות מחוץ לרמון סאנצ'ס פיחואן לזכרו של רייס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully