וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השורד מהתאונה הטרגית של חוסה אנטוניו רייס: "איבדתי את המורה שלי"

חואן רמון קלדרון, בן הדוד שנפצע אנושות בתאונת הדרכים שגבתה את חיי השחקן הספרדי, הציג את הקעקוע עם דמותו של רייס וביקש מאוהדי סביליה: "תמשיכו להקדיש לו דקה במשחקים"

יוטיוב

כמעט שנה חלפה מאז מותו הטרגי של חוסה אנטוניו רייס, קשר סביליה ונבחרת ספרד לשעבר, שנהרג בתאונת דרכים לאחר שנהג במהירות מופרזת, איבד שליטה ורכבו עלה באש. יחד עם רייס בן ה-35, שנסע אז בחזרה מהאימון בקבוצת אקסטרמדורה לביתו, לא שרד את התאונה ב-1 ביוני 2019 גם בן דודו, בעוד בן דוד נוסף פונה לבית החולים במצב אנוש.

כעת, השורד חואן מנואל קלדרון, שישב לצד רייס ברכב המרצדס והצליח לחלץ עצמו מהמכונית הבוערת עם כוויות קשות והיה יותר מחודשיים בטיפול נמרץ בבית החולים בסביליה, דיבר לראשונה על האובדן. "הקושי הגדול באמת הוא שאיבדתי את המורה האהוב שלי, המנטור שלי", אמר קלדרון בריאיון ל"אל דסמארקה, הציג את הקעקוע הגדול עם הדמות של רייס על רגלו והוסיף: "אשאר עם הזיכרונות הרעים והטובים. למשל, תמיד אזכור איך הבטיח כשחזר לסביליה שהוא הגיע כדי לזכות בתארים וכולם אמרו שהוא בא לפרוש, אבל הוא קיים בדיוק מה שהבטיח".

קלדרון הודה לסביליה שתמכה בו ובמשפחתו לאחר התאונה: "לנצח אהיה אסיר תודה על מה שהם עשו בשבילי. זו הקבוצה שרייס הכי אהב. הרגע הכי מרגש עבורי היה כאשר הוא הניף את גביע אופ"א כקפטן של סביליה. אני רוצה שיזכרו אותו, שימשיכו להקדיש לו את הדקה שלו בכל משחק ולשיר 'הם לא יכולים עליו'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully