וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: אדם סילבר והנהלת ה-NBA קבעו את ה-31 ביולי כתאריך יעד לחזרה

קומישינר הליגה יידע את ועדת מושלי המדינות על תאריך היעד, אך יש עוד מכשולים רבים עליהם יצטרכו לגבור בדרך לחזרת הכדורסל

אתר רשמי

בווידאו: ריאל מדריד חוזרת להתאמן

כדורגל

* שלוש קבוצות ממחלקת הנוער של בית"ר ירושלים נצטוו להיכנס לבידוד עקב העובדה ששלושה שחקנים בקבוצות הללו התגלו כחולי קורונה. עקב ההפרדה באימוני הקבוצות, אף אחד מהילדים בקבוצה לא היה בחשיפה כלשהי לקבוצות אחרות במתחם.

* הפרמיירליג שוקלת להעביר שישה משחקים למגרשים ניטרליים - כולל משחק האליפות הפוטנציאלי של ליברפול מול אברטון בחודש הבא - וזאת בגלל דרישה של משטרת אנגליה. אחרי שפורסמה התוכנית לחדש את הליגה האנגלית ב-17 ביוני, המשטרה הביעה חששות מהתקבצות קהל במספר משחקים, במידה שאכן יתקיימו במגרשים הרגילים. לכן המשטרה הבהירה ששישה משחקים יידרשו להתקיים במגרשים ניטרליים: מנצ'סטר סיטי נגד ליברפול, מנצ'סטר סיטי נגד ניוקאסל, מנצ'סטר יונייטד נגד שפילד יונייטד, ניוקאסל נגד ליברפול, ואברטון נגד ליברפול.

כעת ליברפול מוליכה ב-25 הפרש את הליגה כשנותרו 30 נקודות בקופה. היא זקוקה לשני ניצחונות. אם ארסנל תנצח את סיטי במחזור הראשון עם החזרה ב-17 ביוני, ליברפול תוכל להבטיח את התואר במשחק החות מול יריבתה העירונית. למעשה, כל משחקי הליגה של ליברפול "מסומנים" על ידי המשטרה כפוטנציאל להתקבצות גדולה של קהל . כך שבנוסף לעובדה שהאליפות תיעשה בלי קהל, ובלי תהלוכת ניצחון - זה גם כנראה לא יקרה באנפילד.

יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
אין אין אין חגיגה. קלופ/רויטרס

* ב"ניו יורק טיימס" מפרסמים שגמר ליגת האלופות לא ייערך באינסטנבול בשל הנגיף. על פי האמור בכתבה, עכשיו בוחנים באופ"א אלטרנטיבות לאצטדיון אטאטורק. ההחלטה הסופית לגבי האצטדיון החלופי תתקבל ב-17 ביוני בישיבה של הוועדה המנהלת של אופ"א. כך או אחרת, גם ליגת האלופות וגם הליגה האירופית צפויים לחזור במתכונת שונה באוגוסט. גמר הליגה האירופית, אגב, אמור להיערך בגדנסק שבפולין.

* ג'ורדי אלבה רוצה שבליגה הספרדית יחגגו שערים "בצורה נורמלית", ולא אוהב את המראות מהבונדסליגה, שם השחקנים חוגגים מבלי להתחבק. "הם בקושי חוגגים גולים, וזה חרא. אני מקווה שאנחנו נוכל לעשות את זה אחרת". לידיעה המלאה

* אחרי ההודעה על חידוש הליגות באנגליה, איטליה וספרד, וכשהליגה הגרמנית כבר בעיצומה, גוברות הביקורות בצרפת על ההחלטה להכריז על סיום העונה. נשיא ליון ז'אן מישל אולאס כבר תקף את ראשי הליגה ואמר ש"זה סקנדל, אנחנו מרגישים כמו אידיוטים", וב'ל'אקיפ' המשיכו הבוקר את אותו קו, כשהכותרת הראשית של העיתון זעקה: "אידיוטים".

* נשיא מילאן פאולו סקארוני מתלונן על לוח הזמנים החדש של הכדורגל האיטלקי, ומסביר שהשיבוץ של משחקי הגביע בין יובנטוס ומילאן ובין נאפולי ואינטר ל-13-14 ביוני, "לא הגיוני".

"אנחנו מבינים את החשיבות של להציע לקהל משחקים איכותיים אחרי חודשים של סגר. יחד עם זאת, מנקודת מבט ספורטיבית, יש בזה בעייתיות גדולה", אמר. "לשחק משחקים כל כך מכריעים אחרי שלושה חודשים ללא פעילות, זה לכל הפחות דבר שצריך לעלות לדיון מחודש".

* אלופת סקוטלנד סלטיק כבר חושבת על העונה הבאה ובודקת את שוק ההעברות על אף השינויים הדרסטיים בעקבות משבר הקורונה. "זה יהיה יותר מאתגר מבעבר, אנחנו לא יודעים איך ייראה חלון ההעברות הבא, אבל העברנו הרבה זמן בבחינה של שחקנים פוטנציאליים שיוכלו לשדרג אותנו. ניאלץ לחכות לקיץ ולראות מה יהיה".

שחקני סלטיק לי גריפית'ס, ניר ביטון. GettyImages
איך ייראה חלון ההעברות מבחינתם? שחקני סלטיק חוגגים/GettyImages

ענפים נוספים

* בארצות הברית מדווחים כי קומישינר ה-NBA אדם סילבר ואנשי הליגה יידעו את ועדת מושלי המדינות ש-31 ביולי הוא תאריך היעד לחזרתה של הליגה. עם זאת, כמובן שיש עוד פרוצדורות וסידורים, כמו גם מחנות אימונים והסכמה על השיטה בה תשוחק הליגה עד לתום העונה, עד שהמשחקים ישובו.

* התאחדות הראגבי העולמית אישרה 10 שינויים בחוקת המשחק, זאת על מנת להפחית את הסיכויים להידבק בקורונה.

* גולף: הטור האירופאי ישוב לפעילות יחד עם טורניר המסטרס ב-22 ביולי. התחרויות ייערכו ללא קהל.

* ליגת הקריקט בוולס ואנגליה הכריזה על חידוש פעילות ב-1 באוגוסט.

* ליגת הראגבי באוסטרליה כבר שבה וחידשה את משחקיה, בעוד עדיין לא התקבלה החלטה לגבי חזרתה של הסופרליג המקומית.

קומישינר ה-NBA אדם סילבר. AP
תאריך יעד של עוד חודשיים. אדם סילבר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully