וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה אופטימית מחזרת הכדורגל, ג'ורדי אלבה מודאג: איך אפשר בלי להתחבק אחרי גול?

לואיס סוארס מרגיש ש"ברצלונה בכושר מספיק טוב כדי לזכות בכל התארים", אלבה חושש: "הכל ישתנה". טאטה מרטינו מתייסר: "התקופה בברצלונה היתה הגרועה בקריירה שלי", רוסיי עוקץ: "לא הייתי משלם 111 מיליון על לאוטרו"

אתר רשמי

חרארדו "טאטה" מרטינו טוען: העונה בברצלונה היתה הכי גרועה בקריירה שלי". המאמן הארגנטינאי, שהגיע לברצלונה ב-2014 בתור הבטחה גדולה אבל עזב בתום עונה אחת בלבד אחרי שהפסיד את האליפות לאתלטיקו מדריד, מסביר מדוע הוא עדיין "מתייסר" על התקופה שלו בקאמפ נואו.

"מבחינת תוצאות, זו לא היתה עונה גרועה. זכינו בסופר קופה והגענו לגמר הגביע, אבל בברצלונה הדבר היחיד שחשוב זה תארים. במבחן הזה לא עמדתי, ועד היום אני מרגיש תחושת החמצה", סיפר לתקשורת הארגנטינאית.

מרטינו זוכר כיצד ניסה להטמיע שיטת משחק שונה בברצלונה, שרגילה לסגנון של החזקה בכדור ומסירות רבות. "ניסינו לשחק על מהירות, כי היו לנו שחקנים כמו מסי, אלכסיס סאנצ'ס, פדרו וניימאר. בחלקים מסוימים הצלחתי להטמיע את השיטה הזו, והרגשתי שזה הפך את ברצלונה לקבוצה שלמה יותר".

אחרי הקדנציה הקצרה בברצלונה, מרטינו המשיך לנבחרת ארגנטינה, אימן את אטלנטה יונייטד מה-MLS וכיום מאמן את נבחרת מקסיקו. "אני מודה, אני הכי נהנה בקריירה עכשיו. פעם הייתי לחוץ יותר, כל דבר היה מערער אותי, גם בברצלונה. אבל עכשיו אני אדם שלם יותר ומאמן שלם יותר".

מאמן ברצלונה טאטה מרטינו. AP
תחושת ההחמצה עוד לא עברה. טאטה מרטינו/AP

עוד בברצלונה: נשיא המועדון לשעבר סנדרו רוסיי עוקץ את ההנהלה הנוכחית, וטוען ש"אני במקומם לא הייתי רוכש את לאוטרו מרטינס ב-111 מיליון יורו".

לטענת רוסיי, היעד מספר 1 של ברצלונה לקיץ צריך להיות ניימאר. "הוא השחקן השני הכי טוב בעולם אחרי מסי, ואין סיבה לא להחזיר אותו", אמר. "הייתי עושה כל מה שאפשר כדי להחזיר אותו לקבוצה, כי חלוץ טוב שווה פי אלף מבלם טוב. אבל היה לי רק תנאי אחד - להחתים אותו מלבד החוזה הספורטיבי, גם על חוזה של מחוייבות והתנהלות מחוץ למגרש".

* לואיס סוארס על החזרה לפעילות בברצלונה: "האמת שאני מאוד שמח. בהתחלה עשיתי כמה אימונים עם מאמן הכושר, ועכשיו אני כל הקבוצה. תוך כמה ימים אחזור לאימונים מלאים. הקורונה עזרה לי להשתקם, עכשיו אוכל לשחק במשחקים שלא יכולתי לשחק בהם, וזה משמח, אותי, למרות שאני גם רואה את החלק השלילי של כל הנגיף שגרם להרבה אנשים לחלות". על המטרות של ברצלונה: "השאיפות הן תמיד זהות: לזכות בכל התארים, ואני חושב שאנחנו בכושר מספיק טוב כדי לעשות את זה".

שחקני ברצלונה חוגגים ג'ורדי אלבה. רויטרס
איך אפשר בלי להתחבק? אלבה/רויטרס

ג'ורדי אלבה חושש מאיך שייראה הכדורגל עם חזרתו: "כולנו כבר רצינו לחזור להתאמן, אבל מצד שני, בלי האווירה ובלי הקהל המון דברים ישתנו... אם אתה יורק אתה יכול לקבל צהוב.

"המהות של הכדורגל זה לחגוג גולים, ולהתחבק עם החברים. כבר ראינו בבונדסליגה, כשיש שער ואתה בקושי יכול לחגוג. זה באסה. שחקן לא יכול לחשוב שהוא לא יכול לחבק את החבר שלו אחרי שהוא כבש שער חשוב.

"זה יהיה מסובך. כדורגל זה ספורט של מגע. קשה לא ליצור מגע עם היריב שלך, או עם חבר שלך לקבוצה. אני מכיר את החוקיםף אבל לשלוט על חיבוק, על מגע, אני לא יכול לחשוב כל הזמן על מה אני יכול או לא יכול לעשות".

עוד אמר אלבה: "הולך להיות לנו חודש עם משחק כל שלושה ימים. כשאתה משחק כל שלושה ימים אתה חייב להיות מאוד זהיר, יהיה קשה לשלוט על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully