וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 29.5: מנצ'סטר סיטי מצאה מחליף ללירוי סאנה?

אלופת אנגליה היוצאת תנסה לרכוש את לאון ביילי מלברקוזן אם סאנה יימכר לבאיירן. יאנג יישאר באינטר. קאריוס ימצא בית חדש?

אתר רשמי

שמועות

* מנצ'סטר סיטי מעוניינת בקיצוני של באייר לברקוזן לאון ביילי, לפי מה שמדווח ב"דיילי מייל". אלופת אנגליה היוצאת ככל הנראה תנסה לרכוש את הג'מייקני אם וכאשר לירוי סאנה יעבור לבאיירן מינכן.

* אינטר תציע לאשלי יאנג הארכת חוזה. המגן בן ה-34 הצטרף אל המילאנזים בינואר בעסקת השאלה לחצי עונה ולנראזורי יש אופציה להאריך את ההתקשרות בעונה אחת.

* נאפולי מצפה להצעות מברצלונה וריאל מדריד על פביאן רואיס בקיץ. ב"מונדו דפורטיבו" טוענים שהנאפוליטנים מעוניינים להשאיר אותו וינסו לפתות אותו להישאר באמצעות חוזה חדש.

* שאלקה לא תחדש את חוזהו של דניאל קאליג'ורי הוותיק, שיעזוב אותה בקיץ. הרויאל בלוז נמצאים במשבר קשה וצפויים לבצע שינויים בסגל בקיץ.

* קבוצות אירופיות רבות מעוניינות באדוארדו קמאבינגה מראן. על פי הדיווחים באנגליה, גם מנצ'סטר יונייטד נכנסה למירוץ אחרי הקשר, שמחזיק בחוזה עד 2022.

* ב"מונד דפורטיבו" טוענים שארסנל מעוניינת בקשר ברצלונה ראפיניה בן ה-27 וינסו לצרפו בקיץ.

* בורוסיה מנשנגלדבאך מעוניינת בכישרון הבלגי טיאגו פאולו דה סילבה בן ה-15 שמשחק בנוער של סטנדרד ליאז'.

לאון ביילי שחקן באייר לברקוזן. GettyImages
מהספסל של לברקוזן למנצ'סטר סיטי? ביילי/GettyImages

* רק יממה חלפה מאז הטעות של רונה יארסטיין וכבר עולות שמועות שהרטה ברלין מעוניינת בלוריס קאריוס. ב"סקיי גרמניה" מדווחים שהקבוצה מהבירה רוצה את השוער הגרמני, שמושאל לבשיקטאש ומחזיק בחוזה לשתי עונות נוספות בליברפול. על פי הדיווח, עוד מספר קבוצות באנגליה מעוניינות בו.

* צ'לסי מעוניינת בשוער בורוסיה דורטמונד רומן בורקי, שמחזיק בחוזה אצל הצהובים-שחורים עד 2021. זאת בשל האכזבה של הבלוז מקפה, שרק ב-2018 הפך לשוער היקר בהיסטוריה כשנרכש מאתלטיק בילבאו תמורת 80 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully