וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

92 משחקים ב-39 ימים: התרגשות וחשש באנגליה לקראת החזרה למגרשים

הלו"ז הדחוס, ההתנגדות הראשונית של הקבוצות לעומת הרצון לסיים את העונה והכסף הגדול שהכריע את הכף. באנגליה מתלהבים, אבל גם מודאגים

אתר רשמי

בווידאו: ליברפול חוזרת להתאמן

אתמול (חמישי) הוכרז על חזרת הליגה האנגלית לפעילות, ובאנגליה כבר נערכים למבול המשחקים אשר נדחסו לפרק זמן קצר במיוחד. 92 משחקים ב-39 ימים, זה מה שמצפה לשחקני 20 קבוצות הפרמיירליג, שתחזור ב-17 ביוני, ותסתיים פחות מעשרה שבועות לאחר מכן, ב-26 ביולי. זאת בנוסף לגמר הגביע האנגלי, שיתקיים בוומבלי, ללא קהל כמובן, ב-1 באוגוסט.

הלו"ז הצפוף צפוי לכלול משחק אחד בימי שישי, אחד בימי שני, ארבעה בשבת (בשעות 12:30, 15:00, 17:30 ו-20:00) ועוד ארבעה בימי ראשון (12:00, 14:00, 16:30 ו-19:00). בימי שלישי, רביעי וחמישי צפויים להתקיים שני משחקים בשעות 18:00 ו-20:00.

לפי הדיווחים, הפרטים נסגרו לאחר פגישה שארכה כחמש שעות בין נציגי קבוצות הפרמיירליג. הקבוצות לא מרוצות מהחזרה המהירה מידי לטענתן לפעילות, וגם הביעו חוסר שביעות רצון מהצורך לקיים את המשחקים באיצטדיונים ניטרליים (הדרבי של ליברפול צפוי להתקיים במנצ'סטר). עם זאת, נראה שסכום הכספי הנדיב שייכנס לכיסם של המועדונים (340 מיליון ליש"ט) היטה את הכף לטובת הסכמה מלאה של הקבוצות לשוב לפעילות.

שחקני ליברפול וירג'יל ואן דייק, ג'ו גומז, ג'ורג'יניו ויינאלדום מתאמנים. GettyImages
"בריאות ורווחת המשתתפים היא בראש סדר העדיפויות שלנו". שחקני ליברפול באימון/GettyImages

על פי הדיווחים כל קבוצות הליגה הסכימו פה אחד שיש לסיים את העונה, ולאור חזרתה היחסית חלקה של הבונדסליגה, בתוספת למצב הכספי שהלך והחמיר גרמו לכולם להגיע לעמק השווה וסיכמו על ה-17 ביוני כתאריך חזרה, על אף שכאמור, הצוותים המקצועיים רצו יותר זמן.

"השגנו הסכמה על חידוש הליגה ב-17 ביוני", אמר יו"ר מנהלת הפרמיירליג ריצ'רד מסטרס, אך גם הבהיר: "התאריך הזה לא יכול להיות מאושר עד שלא יינקטו כל צעדי הבריאות הנדרשים, מאחר ובריאות ורווחת המשתתפים היא בראש סדר העדיפויות שלנו". מסטרס חתם את דבריו באופטימיות זהירה: "נמשיך לעבוד צעד צעד בהתייעצות בעלי המניות במטרה להמשיך את עונת 2019/20".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully