וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטריה: 12 נקודות הופחתו ממאזנה של לאסק לינץ בשל הפרת הגבלות הקורונה

מוליכת הליגה האוסטרית הודיעה כי תערער על העונש הכבד שהוטל עליה לאחר שנחשפו צילומים של שחקניה עורכים אימונים מלאים על אף ההגבלות שהוטלו בשל הנגיף

אתר רשמי

בוידאו: ריאל מדריד מתאמנת

הליגה האוסטרית צפויה לחזור לפעילות בשבוע הבא לראשונה מאז הפגרה שנכפתה על כל עולם הכדורגל בעקבות משבר הקורונה. עם זאת, נראה שהכדורגל עצמו הוא הדבר האחרון שמעסיק את קבוצות הבונדסליגה האוסטרית. מוליכת הליגה לאסק לינץ, מואשמת כי הפרה ביודעין את ההנחיות אשר הוטלו על ידי הרשויות והתאמנו באופן שעבר על הנהלים, וכעת נענשה באופן כבד מאוד.

ממאזנה של הקבוצה הופחתו 12 נקודות, זאת לאחר שיתרונה בן שש הנקודות בפסגה קוצץ בחצי בשל שיטת הקיזוז המונהגת באוסטריה. בנוסף, נקנסה לאסק בסכום של 75 אלף יורו. שאר קבוצות הליגה הציגו חזית מאוחדת כנגד המוליכה: "הסרטונים מראים בבירור שמוליכת הליגה לא סופרת הנהלים לגבי אימון בקבוצות קטנות, הוראות שהוטלו על ידי שר הספורט", נכתב אז בהודעה משותפת מטעמן.

שחקני לאסק לינץ חוגגים. GettyImages
באוסטרה זועמים. שחקני לינץ בימים יפים יותר/GettyImages

בלאסק בכלל טענו שהסרטונים הושגו בצורה לא חוקית, תוך כדי פריצה לשטח פרטי. "אנו המומים מכך שישנם אנשים שמוכנים לפרוץ לתוך שטח המועדון שלנו עם אנרגיה קרימינלית בשביל לבצע מעשה ריגול", אמר מנהלה המקצועי של לאסק אנדראס פרוטיל, שהבהיר כי פנה על כך למשטרה. בקבוצה הבהירו כי יערערו על העונש הכבד.

לפני פגרת הקורונה הוליכה לאסק לינץ את טבלת הליגה האוסטרית עם 27 נקודות, כשהיא מקדימה את האלופה ר.ב. זלצבורג ב-3 נקודות לאחר הקיזוז. כעת, במידה וערעורה לא יתקבל, בהחלט ייתכן שהעונש שספגה יטרוף את הקלפים ויקבע את זהות האלופה עוד לפני בעיטת הפתיחה הראשונה מאז הפגרה.

  • עוד באותו נושא:
  • לאסק לינץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully