וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעלים של ברשיה על החתמת מריו באלוטלי: "עשינו טעות"

האיש החזק של הביאנקואזורי מאסימו צ'לינו יצא נגד כוכבו בריאיון ל-BBC וטען לחוסר מחוייבות מצדו: "אם נרד ליגה הוא לא יהיה מחוייב לשחק אצלינו יותר"

אתר רשמי

בווידאו: ריאל מדריד מתאמנת

על רקע ההודעה על חידוש משחקי הסריה A ב-13 ביוני, התבטא הבעלים של ברשיה מאסימו צ'לינו כנגד כוכב הקבוצה מריו באלוטלי, ו"הודה" שההחתמה שלו הייתה טעות. זו לא הפעם הראשונה שהבעלים האקסצנטרי של ברשיה מתבטא נגד באלוטלי, שכבש העונה חמישה שערים ב-19 הופעות במדי הביאנקואזורי שממקומים במקום האחרון בטבלת הליגה האיטלקית, 9 נקודות מתחת לקו האדום.

"הוא לא מופיע לאימונים, הוא לא מחוייב לעתיד המועדון", אמר צ'לינו על באלוטלי בריאיון ל-BBC. "החוזה שלו מחייב אותו לסריה A, אבל אם נרד ליגה הוא לא יהיה מחוייב לשחק אצלינו יותר". האיש החזק של ברשיה טוען כי החלוץ מאס בארץ המגף: "נראה כאילו הוא לא רוצה להישאר באיטליה יותר, ככה לפחות הוא מתנהג".

מריו באלוטלי שחקנה של ברשיה עם הבעלים של ברשיה מאסימו צ'לינו. GettyImages
"המאמן הקודם לא התנהל איתו בצורה נכונה". צ'לינו ובאלוטלי/GettyImages

צ'לינו הסביר מדוע בקיץ חשב שהשידוך יעבוד: "חשבתי שאם הוא יגיע לברשיה, העיר שלו, זה יגרום לו להיות מחוייב מאוד". צ'לינו אמנם לא לוקח שום אשמה על עצמו, אבל לא מטיל את כל האשמה על באלוטלי: "אני חושב שהמאמן הקודם (אאוג'ניו קוריני) לא התנהל איתו בצורה נכונה". לבסוף סיכם הבעלים ואמר בפשטות על השידוך בין מועדונו לחלוץ: "אני חושב ששנינו עשינו טעות".

מריו באולטלי חתם בקיץ החולף בברשיה לאחר קריירה ארוכה בקבוצות כמו אינטר, מילאן, מנצ'סטר סיטי וליברפול. במהלך העונה כאמור, כבש חמישה שערים אך עלה לכותרות בעיקר בעקבות הקנטות גזעניות שספג מצד אוהדי היריבות, וגם בגלל התבטאות בעלת אופי גזעני מצדו של מאסימו צ'לינו, אשר טען אז להגנתו כי התבדח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully