וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: שון וייסמן כבש צמד בניצחונה של וולפסברגר בהכנה

הליגה האוסטרית תתחדש בשבוע הבא ומלך השערים, שהרשית 22 פעמים במהלך העונה הסדירה, הראה שהוא מוכן עם צמד ב-0:3 על מאטרסבורג

אתר רשמי

בווידאו: ריאל מדריד מתאמנת

שבוע לפני חידוש הליגה האוסטרית עם פתיחת שלב הפלייאוף, מלך השערים שון וייסמן הראה שגם הקורונה לא עצרה את כושר ההבקעה שלו. חלוץ וולפסברגר, שסיים את העונה הסדירה עם 22 שערים ב-21 משחקי ליגה, כבש הערב (שלישי) צמד בניצחון קבוצתו 0:3 על מאטרסבורג במשחק הכנה.

מיכאל לינדל כבש את הראשון של וולפסברגר בדקה ה-18, וחמש דקות לאחר מכן החלוץ הישראלי התכבד בשער השני. וייסמן בן ה24- חיכה עם חמש דקות והשלים צמד אישי, כשתוצאת המשחק נקבעה כבר בדקה ה-28. אגב, בליגה וייסמן כבש שש פעמים לרשת מאטרסבורג - רביעייה במשחק הבית במחזור הרביעי (0:5) וצמד במשחק החוץ לפני כחצי שנה (1:4).

וולפסברגר הגיעה לפלייאוף העליון באוסטריה מהמקום הרביעי עם 38 נקודות, ותתחיל אותו במשחק חוץ ביום רביעי הבא מול שטורם גראץ המדורגת חמישית.

שון וייסמן שחקן וולפסברגר. GettyImages
אוהב לפגוש את מאטרסבורג. שון וייסמן/GettyImages

רובי לבקוביץ' נותר על הספסל של הונבד, שניצחה את מ.ט.ק בודפשט מהליגה השנייה בפנדלים בדרבי בגומלין חצי גמר הגביע ההונגרי. אחרי 0:0 במשחק הראשון, גם הגומלין לא הניב שערים, אבל מ.ט.ק החמיצה פעמיים ואישטוון פישונט עלה עם הונבד לגמר, שם יפגוש את מזקבשד שעברה בזכות שערי חוץ (2:2) את פהרבאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully