וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופנהיים גברה 1:3 על קלן, 58 דקות למונס דאבור

כריסטוף באומגרטנר (11, 46) כבש צמד והוסיף בישול גאוני בעקב (48) לצובר. קיינץ צימק (60). בישול של דאבור נפסל בשל נבדל (43). ר.ב. לייפציג והרטה ברלין נפרדו ב-2:2

פטריק שיק שחקן ר.ב. לייפציג עם טימו ורנר, קונרד ליימר. GettyImages
שיק חוגג את השער שלו - באדיבות יארסטיין - עם ורנר וליימר/GettyImages

המחזור ה-28 בבונדסליגה ננעל הערב (רביעי) עם חמישה משחקים. הופנהיים ומונס דאבור (58 דקות) השיגו סוף סוף ניצחון לאחר 1:3 ביתי על קלן. ר.ב. לייפציג סיימה ב-2:2 ביתי מול הרטה ברלין, שהמשיכה במגמת השיפור שלה מאז החזרה מהפסקת הקורונה. שאלקה ממשיכה להתרסק, כשהפעם רשמה הפסד 2:1 מול פורטונה דיסלדורף מהתחתית. בשני משחקים נוספים נפרדו אוניון ברלין ומיינץ ב-1:1, בעוד אוגסבורג סיימה ב-0:0 את משחקה הביתי מול פאדרבורן.

כריסטוף באומגרטנר שחקן הופנהיים חוגג עם מונס דאבור. GettyImages
באומגרטנר חוגג עם דאבור/GettyImages

הופנהיים - פ.צ. קלן 1:3

לאחר שבעה משחקים רצופים ללא ניצחון בבונדסליגה, השיגה סוף סוף הקבוצה של אלפרד שרודר שלוש נקודות קלילות. מונס דאבור פתח בהרכב והשלים 58 דקות ואף בישל בדקה ה-43, אך עשה זאת מעמדת נבדל והשער נפסל. איש המשחק ללא ספק היה כריסטוף באומגרטנר שכבש צמד (11, 46) והוסיף בישול גאוני לסטיבן צובר (48). קלן הצליחה לצמק מרגלי פלוריאן קיינץ (60) אך מארק אות החמיץ פנדל שני תוך שני מחזורים והופנהיים רשמה ניצחון נוח.

דקה 11: שער! מבצע קבוצתי נאה של הופנהיים הסתיים בכדור רוחב מצד שמאל שמצא ברחבה את כריסטוף באומגרטנר שדחק פנימה וקבע 0:1 למארחת.

דקה 26: כרטיס אדום! קלן נותרה בעשרה שחקנים לאחר עבירה מסוכנת וגסה של סבסטיאן בורנאו. תחילה שופט המשחק פסק כרטיס צהוב בלבד לבלם, אך לאחר בדיקה ב-VAR החליט השופט לשלוף את הכרטיס האדום.

דקה 43: מונס דאבור קיבל כדור עומק נהדר, דהר לאחד על אחד מול שוער האורחת ובישל נהדר לבאומגרטנר שאמנם כבש, אך איתות מה-VAR על נבדל גרם לשער להיפסל.

דקה 46: שער! באומגרטנר עלה נהדר לכדור גובה שהוגבה לרחבה ונגח כדור קשתי מעל ידיו של שוער קלן. 0:2 להופנהיים.

דקה 48: שער! באומגרטנר מסתמן כאיש של המשחק עוד בתחילת המחצית הראשונה, לאחר בישול גאוני בעזרת העקב לסטיבן צובר שקבע 0:3 להופנהיים.

דקה 50: כרטיס אדום! בנג'מין הובנר השאיר גם המארחת ב-10 שחקנים לאחר שביצע עבירה גסה וספג צהוב שני.

דקה 60: שער! קלן מצמקת ל-3:1. פלוריאן קיינץ פרץ לרחבה מצד ימין ובעט כדור שפגע בשחקן הגנה ונכנס פנימה.

דקה 77: קלן קיבלה הזדמנות נהדרת לחזור חזק למשחק לאחר שהשופט הורה על בעיטת עונשין מ-11 מטרים, אך מארק אות החמיץ פנדל בפעם השנייה תוך שבוע והתוצאה נותרה 1:3 להופנהיים.

עוד בוואלה! ספורט

האיש לו בורוסיה דורטמונד חיכתה כל השנים?

לכתבה המלאה
לוקאס קלוסטרמן שחקן ר.ב. לייפציג. GettyImages
קלוסטרמן חוגג את שער השוויון/GettyImages

ר.ב. לייפציג - הרטה ברלין 2:2

הקבוצה של יוליאן נאגלסמן לא ניצלה את ההפסדים של באייר לברקוזן ובורוסיה דורטמונד וה-0:0 של בורוסיה מנשנגלדבאך כדי לשפר עמדות במאבק על הכרטיס לליגת האלופות. ר.ב. לייפציג שמטה יתרון ואיבדה שתי נקודות ביתיות, מה שמנע ממנה לעבור את דורטמונד ולעלות אל המקום השני בטבלה. מנגד, הרטה ברלין שוב נראתה טוב בהרבה מהצורה בה נראתה לפני הפסקת הקורונה המאולצת והיא כבשה תשעה שערים בשלושת המשחקים מאז החזרה. מתאוס קוניה המצוין היה טוב מאוד מול האקסית, סחט את הכרטיס האדום מלוקאס קולסטרמן ולאחר מכן גם סחט את הפנדל שהוביל ל-2:2.

דקה 9: שער! מרווין פלאטנהארדט הגביה קרן משמאל, מרקו גרויץ' הצליח איכשהו להסתנן בין כולם ובעט פנימה את ה-0:1 של הרטה ברלין. זה גם היה המהלך האחרון של פלאטנהארדט במשחק והוא הוחלף בשל פציעה.

דקה 24: שער! כריסטופר אנקונקו הגביה קרן מימין, לוקאס קלוסטרמן הגיע אל הפינה הקרובה ונגח פשוט נהדר אל הקורה הרחוקה ופנימה את ה-1:1.

דקה 63: כרטיס אדום! מרסל הלסטנברג ביצע עבירה מאחור, ספג צהוב שני והשאיר את ר.ב. לייפציג בעשרה שחקנים.

דקה 68: שער! אוי, איזה שער אומלל. ורנר מסר לפטריק שיק, שבעט די חזק מ-20 מטר אבל למרכז השער, השוער יארסטיין קלט אבל איבד ודחק לשערו הוא. כמה חוסר מזל ו-1:2 ללייפציג.

דקה 82: שער! מתאוס קוניה המצוין עבר שני שומרים והוכשל ברחבה. פיונטק, שנכנס כמחליף, בעט את הפנדל חזק ומדויק לפינה וקבע 2:2.

דניאל קאליג'ורי שחקנה של שאלקה 04. GettyImages
שאלקה ממשיכה לשקוע. דניאל קליג'יורי/GettyImages

פורטונה דיסלדורף - שאלקה 1:2

הרויאל בלוז ממשיכים בנפילה החופשית שלהם ורושמים משחק ליגה עשירי ברציפות ללא ניצחון! דיסלדורף לעומתה הצליחה לרשום ניצחון לאחר ארבע תוצאות תיקו רצופות, ואמנם עדיין נמצאת מתחת לקו האדום, אך צימקה את הפער ממנו לנקודה אחת בלבד. דווקא האורחת הייתה זו שעלתה ליתרון לאחר שכדור נייח מצא את ראשו של ווטסון מק'קני שנגח פנימה את ה-0:1 לשאלקה (53). עשר דקות לאחר מכן הגיעה התשובה של דיסלדורף: כדור חופשי חזק נהדף במשקוף השער של שאלקה וראוון הנינגס השתלט על הריבאונד ונגח את שער השוויון. חמש דקות לאחר מכן השיגה המארחת את המהפך לאחר שקנאן קרמאן נגח מקרוב את ה-1:2.

דקה 53: שער! 0:1 לשאלקה! כדור נייח שהוגבה לרחבה על ידי בסטיאן אוציפקה שמצא את ראשו של ווטסון מק'קני שנגח בחוזקה פנימה.

דקה 63: שער! דיסלדורף משווה ל-1:1! ראוון הנינגס השתלט על כדור חוזר שניתז מהמשקוף ונגח פנימה את שער השוויון.

דקה 68: שער! דיסלדורף משלימה מהפך! קנאן קרמאן נגח מקרוב את ה-1:2 של המארחת!

משחקים נוספים:

אוניון ברלין - מיינץ 1:1
לאוניון: מרכוס אינגברטסן (33), רוברט אנדריך (הורחק, 42), למיינץ: בוטה באקו (13)

אוגסבורג - פאדרבורן 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully