וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות בעולם: אינטר קיבלה הצעה של 60 מיליון יורו מיובנטוס, איקרדי נוטה לכיוונה

אלופת איטליה הגישה הצעה זהה לזו של פ.ס.ז', ועכשיו החלוץ צריך להחליט. פיאניץ' ודה שיליו סיכמו עם ברצלונה, אבל ארתור מסרב לעזוב. ריינג'רס רכשה את יאניס חאג'י ב-5 מיליון יורו

אתר רשמי

בווידאו: אימון ברצלונה

* ריינג'רס רכשה את יאניס חאג'י, בנו של גאורגה חאג'י האגדי שהצטרף אליה כמושאל מגנק הבלגית בינואר האחרון. הקבוצה הסקוטית שילמה 5 מיליון יורו עבור הקשר הרומני בן ה-21, שכבש צמד לרשת בראגה בניצחון הדרמטי בליגה האירופית.

* ב"ל'אקיפ" נטען הערב כי אינטר קיבלה הצעות על מאורו איקרדי בסך 60 מיליון יורו גם מפריס סן ז'רמן, אבל גם מיובנטוס, וכעת ההחלטה עוברת אל החלוץ הארגנטינאי. על פי הדיווח, איקרדי נוטה כעת לכיוון אלופת איטליה שמציעה לו שכר של 12 מיליון יורו לעונה.

* על פי דיווחים בצרפת נאפולי סיכמה את תנאיו של ויקטור אוסימן, חלוצה הצעיר והמוכשר של ליל. אוסימן, 21, הבקיע 13 שערי ליגה בליל עד שהקורונה קטעה את הליגה.

* לפי "אס", מיראלם פיאניץ' ומתיה דה שיליו כבר סיכמו עם ברצלונה ומקווים להצטרף בקרוב. הבעיה: כדי שעסקת החליפין עם יובנטוס תושלם, ארתור צריך להסכים לעשות את הדרך ההפוכה - ובינתיים הוא מסרב. על פי דיווחים בספרד ביובנטוס העלו את האופציה לקבל גם את אנסו פאטי.

* ב"גאזטה דלו ספורט" טוענים שאינטר שוקלת את הצעת ברצלונה על לאוטרו מרטינס. הקטלאנים הציעו 50 מיליון יורו בצירוף שני שחקנים ששמותיהם לא פרסמו, אולם על פי הערכות מדובר בשניים מתוך ארתורו וידאל, סמואל אומטיטי וג'וניור פירפו.

* על פי דיווחים בארגנטינה, אם יתמנה למאמן ניוקאסל, ינסה מאוריסיו פוצ'טינו לצרף את הארי קיין, אותו אימן בהצלחה בטוטנהאם.

* מאמציה של מנצ'סטר יונייטד לקיים עסקה סיבובית אשר במסגרתה ישוב פול פוגבה ליובנטוס בתמורה למיראלם פיאניץ' ופאולו דיבאלה ספגו מכה קשה לאחר שבאיטליה דווח כי השניים דחו אפשרות של מעבר לאולד טראפורד.

* בספרד טוענים שראן תדרוש לא פחות מ-75 מיליון יורו על ילד הפלא בן ה-17 שלה אדוארדו קמאבינגה, שנמצא על הכוונת של ריאל מדריד.

* מירוץ אחר שחקן הכנף של ולנסיה, פראן טורס בן ה-20. לפי "האתלטיק", רשימת המועמדים כוללת את ליברפול, מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד, ריאל מדריד, ברצלונה ויובנטוס. חוזהו של הספרדי המוכשר עתיד להסתיים בקיץ 2021, כך שוולנסיה עשויה למכור אותו כעת, כדי שלא לאבדו בחינם.

שחקן ברצלונה ארתור. GettyImages
מתעקש. ארתור/GettyImages

* באיטליה טוענים שאברטון מוכנה להציע לנאפולי 45 מיליון יורו על אלאן. סגנית האלופה האיטלקית דורשת 70 מיליון יורו.

* ניוקאסל ממשיכה לחשוב בגדול. לפי "טלגרף", שני שחקנים שסומנו על ידי רפא בניטס הם ג'ון סטונס ממנצ'סטר סיטי ורוס בארקלי מצ'לסי. בספרד טוענים שגם פיליפה קוטיניו על הכוונת.

* ריאל בטיס פנתה לברצלונה במטרה לשאול מספר שחקנים בעונה הבאה. בין היתר, הוזכרו כשרונות צעירים כאנסו פאטי וריקי פוץ'.

* לפי "טלגרף", מנצ'סטר יונייטד תאפשר לדין הנדרסון להישאר כמושאל בשפילד יונייטד עד תום העונה, אף שחוזהו אמור היה להסתיים ביוני.

* אנדרה וילאש בואש הודיע כי יישאר במארסיי לעונה נוספת, לאחר ששוכנע על ידי השחקנים לעשות כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully