וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש בראש בפעם הראשונה: רוברט לבנדובסקי מול ארלינג הולאנד

דורטמונד ובאיירן ייפגשו במה שיהיה גם המפגש הראשון בין החלוצים האימתניים. פליק אמר שאין מה להשוות, אבל אנחנו כן השווינו. התוצאה בפנים

רויטרס

אחד המאץ' אפים המעניינים במפגש בין בורוסיה דורטמונד לבאיירן מינכן יהיה זה שיפגיש בין שני החלוצים של הקבוצות: ארלינג הולאנד בצהוב ורוברט לבנדובסקי באדום. אז החלטנו לעשות ביניהם השוואה קטנה.

מאז פתיחת הסיבוב השני בבונדסליגה, המספרים של הולאנד מרשימים יותר: הוא שותף בכל אחד מ-10 משחקי הבונדסליגה של דורטמונד, ב-7 מהם עלה כמחליף, וכבש 10 שערי ליגה, שלפי הדקות שקיבל הם כיבוש בממוצע לכל 69 דקות משחק. הנורבגי בעט 21 בעיטות לשער וכבש ב-59% כשהוא מנצל 100% מהמצבים שמוגדרים בסטטיסטיקה של הבונדסליגה כ"מצבים גדולים". הוא נוגע בכדור 34 פעמים במשחק ומנצח ב-38% בלבד ממאבקי האחד על אחד.

לעומתו, לבנדובסקי שותף ב-8 משחקי בונדסליגה (כולם בהרכב) בסיבוב השני וכבש 8 שערים כשאצלו החישוב קל מאוד כמובן: הוא מוצא את הרשת בכל 90 דקות בממוצע. הפולני בעט 38 בעיטות לשער, מה שמציב את אחוזי הכיבוש שלו לעומת בעיטות על 27%. הוא נוגע בכדור 38 פעמים במשחק וניצח ב-51% מקרוב האחד על אחד.

חלוץ בורוסיה דורטמונד ארלינג הולאנד, חלוץ באיירן מינכן רוברט לבנדובסקי. אימג'בנק GettyImages, עיבוד תמונה
הולאנד ולבנדובסקי ייפגשו בפעם הראשונה/עיבוד תמונה, אימג'בנק GettyImages

בנתונים העונתיים (כולל בנבחרות ובהופעות של הולאנד במסגרות השונות כשחקן זלצבורג), לבנדובסקי עומד על 27 שערי ליגה ב-25 משחקים כשלכך הוא מוסיף גם 3 שערים בגביע ו-11 בליגת האלופות. במוקדמות היורו הפולני כבש "העונה", כלומר מאז אוגוסט, ארבעה שערים. בסך הכול מדובר ב-44 כיבושים ב-39 משחקים.

הולאנד כבש 16 שערים ב-14 הופעות בליגה האוסטרית העונה, 4 שערים ב-2 הופעות בגביע האוסטרי ו-8 שערים ב-6 הופעות בליגת האלופות עם זלצבורג. בסך הכול 28 שערים ב-22 משחקים. בדורטמונד הוא כבש 10 שערים ב-10 הופעות בליגה, שער בהופעה אחת בגביע ועוד 2 שערים ב-2 הופעות בליגת האלופות. בנבחרת הולאנד לא כבש. כך שבסך הכול הולאנד כבש העונה 41 שערים ב-35 משחקים בכל המסגרות.

מבחינה היסטורית כמובן שהנתונים של לבנדובסקי בן ה-31 מרשימים יותר מאלה של הנורבגי בן ה-19. לחלוץ הפולני יש 229 שערים ו-64 בישולים ב-315 הופעות בבונדסליגה בעוד בליגת האלופות הוא עם 64 שערים ו-18 בישולים ב-86 הופעות, בליגה הפולנית הוא כבש 32 שערים ובישל 15 ב-58 שחקים ובגביע הגרמני יש לו 36 כיבושים ו-11 בישולים ב-46 הופעות.

הולאנד עומד על 14 שערים ו-5 בישולים ב-39 הופעות בליגה הנורבגית, 17 כיבושים ו-6 בישולים ב-16 הופעות בליגה האוסטרית ו-10 כיבושים ו-3 בישולים ב-10 הופעות בבונדסליגה. בליגת האלופות הוא כבש 10 שערים והוסיף בישול ב-8 הופעות.

שחקני בורוסיה דורטמונד. GettyImages
כך ייראה האצטדיון בדורטמונד גם מחר, לצערנו/GettyImages

הולאנד התראיין בערוץ היוטיוב של דורטמונד לקראת המשחק ואמר: "אני לא בלחץ, אני אוהב לשחק במשחקים כאלה וזה הדבר שאני הכי אוהב אם להיות כן. אני מצפה למשחק מול קבוצה חזקה מאוד. יש בבאיירן שחקנים שזכו בהכול, אבל גם לנו יש שחקנים מנוסים שזכו בתארים. יהיה משחק מעניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully