וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחזרה לפיצוץ בין פרגוסון לבקהאם: "אמרתי להנהלה שדיוויד חייב לעזוב"

הסלידה של פרגי מהפרסום וההערצה הרבה להן זכה בקהאם, המחלקות לגבי אשתו הכוכבת וכמובן - תקרית הנעל המפורסמת. וגם: איך מנצ'סטר פספסה הזדמנות להחתים את תיירי הנרי

אתר רשמי

בווידאו: אימון ריאל מדריד

אוהדי מנצ'סטר יונייטד לבטח היו נותנים לא מעט כדי לחזור לימיו הגדולים של המועדון בתחילת שנות ה-2000, אז היה הגדול והמוצלח באנגליה. התהילה הרבה לה זכה המועדון באותם שנים יוחסה למנג'ר הסקוטי אלכס פרגוסון, שבנה את אותה קבוצה אדירה וגם לשחקנים אותם טיפח וגידל, ביניהם דיוויד בקהאם, אשר הפך יותר ויותר פופולרי עד שעזב בשנת 2003 לטובת פרויקט הגלקטיקוס של ריאל מדריד.

על פי הדיווחים פרגוסון לא אהב את מעמד הכוכב לו זכה בקהאם, ולא ראה בעין יפה את העובדה ש"נער הזהב" הצטלם לפרסומות ועסק בקידום תדמיתו. ב-1999 נישא בקהאם לויקטוריה פוש, חברת להקת הספייס גירלס, מה שתרם עוד יותר לאווירת הטירוף סביב השחקן. בתקשורת באנגליה טוענים שלויקטוריה הייתה השפעה מכרעת על עזיבתו של בקהאם את אולד טראפורד.

דייויד בקהאם אלכס פרגוסון מנצ'סטר יונייטד 2002. GettyImages
פיצוץ בלתי נמנע. פרגוסון ובקהאם יחד ב-2013/GettyImages

בדיילי מייל נכתב כי לאחר שנולד בנם הראשון של בני הזוג בקהאם, נאלץ דיוויד להישאר עם בנו הרך ולכן פספס אימון. פרגוסון זעם ותבע לדעת מדוע הכוכב לא הגיע לאימון, וכששמע את התשובה טען הסקוטי כי ויקטוריה הייתה צריכה לשמור על הילד. גם העובדה שויקטוריה לא הייתה במדינה באותה עת לא מנעה מפרגי לספסל את בקהאם במשחקה הבא של יונייטד נגד לידס.

ב-2003 אירעה התקרית שנראה ששברה את גב הגמל מבחינת שני הצדדים: לאחר משחק במסגרת הגביע האנגלי מול ארסנל האשים פרגוסון את בקהאם בטעות, וכדי להראות את מידת תסכולו הוסיף בעיטה במגף תועה שהיה שרוי לידו. המגף התעופף ופגע בפניו של בקהאם, מעט מעל עינו. ביום שלאחר מכן תמונות של עינו החבושה של בקהאם עיטרו את כל מדורי הספורט בממלכה הבריטית. באותו רגע, הבין פרגוסון שהוא כבר לא בשליטה. המנג'ר הסקוטי אף התייחס לכך: "אמרתי להנהלה שדיוויד חייב לעזוב", חשף מאוחר יותר.

תיירי הנרי במדי ארסנל. GettyImages
פספוס היסטורי של יונייטד? תיירי הנרי במדי ארסנל/GettyImages

בנוסף, בדיילי מייל נטען כי לפני שתיירי הנרי הצטרף לארסנל ב-1999, עמדה למנצ'סטר יונייטד האפשרות להחתים את הצרפתי, אך אלכס פרגוסון ויתר על הרעיון בטענה שהנרי "כל הזמן פצוע". הסוף, כמובן, ידוע - הנרי הפך לאחד השחקנים הגדולים ביותר בתולדות התותחנים, במדיהם שיחק שמונה שנים וזכה בשתי אליפויות אנגליה, שלוש פעמים בגביע האנגלי ופעמיים במגן הקהילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully