וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: רוב שחקני היורוליג נגד המשך העונה, הליגה הספרדית חוזרת

נציגי השחקנים ערכו פגישה עם ראשי היורוליג, ההחלטה הסופית בשני. לה ליגה עשויה לחזור ב-8 ביוני. העונה הבאה בצרפת תחל ב-22 באוגוסט

אתר רשמי

בווידאו: ליברפול חזרה לאימונים במתכונת מצומצמת

כדורגל

* ראש ממשלת ספרד פדרו סאנצ'ס אישר שהליגה הספרדית תוכל לשוב לפעילות החל מה-8 ביוני.

* יו"ר ליברפול טום וורנר הודה שמוליכת הפרמיירליג טעתה כשהודיעה שתוציא לחל"ת את עובדיה (החלטה שהחזיקה מעמד יממה ובוטלה, בשל הביקורת הציבורית): "מוטב להודות בטעות מאז להתקבע בעמדתך. אני מקווה שאנשים יבינו שאכפת לנו מהאוהדים ומאנשי המועדון. אנחנו במצב איום ונורא, אני מקווה שמתישהו יימצא חיסון שיאפשר לאוהדים לחזור ולראות כדורגל נהדר של שחקנים גדולים. אבל הדבר הכי חשוב הוא בריאות כל המעורבים".

* נשיא לצ'ה סטיצ'י דמיאני מתנגד לאפשרות שהליגה תסתיים בפלייאוף: "לעשות דבר כזה אחרי ארבעה חודשים ללא כדורגל מרגיש כמו למלא לוטו".

* "לה פריזיאן" מדווח שגמר גביע הליגה הצרפתי בין פריז סן ז'רמן לליון מיועד להיערך ב-1 באוגוסט וגמר הגביע בין פ.ס.ז' לסנט אטיין שבוע לאחר מכן, ב-8 באוגוסט. ההחלטה הסופית תתקבל רק ביוני, אחרי שאופ"א תקבע את הלו"ז שלה, שכן ליון ופ.ס.ז' עדיין משחקות בליגת האלופות שאמורה להתחדש באוגוסט. על פי דיווחים, העונה הבאה תצא לדרך ב-22 באוגוסט.

* אחרי שנכנסו לבידוד של שלושה ימים בעקבות מקרה הידבקות בקורונה, שחקני סלביה פראג חזרו להתאמן לקראת חזרת הליגה הצ'כית. ב-1,442 בדיקות שנעשו לשחקנים בשתי הליגות הבכירות, נמצא חולה אחד אצל האלופה סלביה ואחד במלאדה בולסלאב, יריבתה ביום שלישי הקרוב.

שחקני סלביה פראג. רויטרס
קיבלו אישור לחזור. שחקני סלביה פראג/רויטרס

כדורסל

* הערב נערכה פגישה גורלית בין נציגי השחקנים ביורוליג לבין ראשי המפעל. על פי הדיווחים שמגיעים משם רוב השחקנים מתנגדים שהעונה תימשך. ההחלטה הסופית תתקבל ביום שני.

* שיין לארקין פרסם פוסט בחשבון האינסטגרם שלו, ובו בין היתר כתב: "בחודשיים האחרונים, רוב השחקנים לא יכולים לשמור על כושר. מנטלית ופיזית זה לא פשוט לחזור לסיטואציה אינטנסיבית ותחרותית בלי מספיק זמן להתכונן. בגלל המגיפה הזאת, חלק מהקבוצות לא יכולות להתאמן כמו אחרות. אני לא חושב שאלופת היורוליג צריכה להיות מוכרעת לפי מי יכולה היתה להתאמן ומי לא. היא צריכה להיות מוכרעת לפי מי עבדה הכי קשה לאורך השנה, ומי היתה הכי טובה מדי יום. הפגרה הארוכה יוצרת יתרון לא הוגן עבור חלק מהשחקנים מהקבוצות".

* פטריק יואינג, בעבר אחד השחקנים הגדולים בתולדות ניו יורק ניקס וכיום מאמנה של מכללת ג'ורג'טאון, הודיע שהוא חולה בקורונה. סנטר העבר נכנס לבידוד בבית החולים המקומי.

ענפים נוספים

* סבב הפורמולה 1 לא יוחרג על ידי הממשלה הבריטית, מה שמעמיד בסכנה את קיום הגרנד פרי בסילברסטון. החל מ-8 ביוני, כל אדם זר שנכנס לבריטניה נדרש ל-14 ימי בידוד, כך שלנהגים ולצוותים השונים אין טעם להגיע בכלל. למרות זאת, מנהל המסלול סטיוארט פרינגל אופטימי: "אני מאמין שנמצא דרך לקיים את המרוץ, למרות הסיבוכים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully