וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה הראשונה שתחזור לשחק עם קהל? "תוכנית 999" של הפולנים

כרטיסים ברשת, חיטוי מחוץ לאצטדיון ומסיכות על הפנים במהלך המשחק. נשיא ההתאחדות בונייק ביקש מראש הממשלה לאשר כניסה של 999 אוהדים ביתיים לכל משחק: "נוכל להיות הראשונים באירופה ואולי בעולם כולו"

אתר רשמי

בווידאו: אימון ריאל מדריד

בגרמניה כבר חזרו לשחק ללא קהל, בסוף השבוע הזה מתחילים לשחק בצ'כיה והונגריה, ובשבוע הבא גם ליגת העל שלנו מתחדשת, אבל מי תהיה הליגה הראשונה שתחזור לפעילות עם קהל ביציעים? בפולין מקווים שזו תהיה הליגה שלהם.

נשיא ההתאחדות הפולנית, שחקן העבר זביגנייב בונייק, הציג תוכנית לראש הממשלה מטאוש מורבייצקי ולפיה יהיה קהל ביציעים מיד עם חידוש שתי הליגות הבכירות ביום שישי הבא, 29 במאי. הכדורגל הפולני יחזור כבר באמצע השבוע, עם משחקי רבע הגמר הגביע בשלישי ורביעי.

זביגנייב בונייק, יושב ראש התאחדות הכדורגל של פולין,. צילום: Gettyimages, GettyImages
מחכה לתשובת ראש הממשלה. זביגנייב בונייק/GettyImages, צילום: Gettyimages

כעת הממשלה הפולנית מתירה התקהלות של לא יותר מ-1,000 איש בשטח פתוח, ולכן ההתאחדות הציעה כי לכל אצטדיון יורשו להיכנס 999 צופים - כולם אוהדי הקבוצה המארחת. אותם 999 איש יצטרכו לרכוש את הכרטיסים שלהם אונליין, יחויבו בחיטוי הידיים לפני הכניסה לאצטדיון ויעטו מסיכות וכפפות לאורך כל המשחק.

בשלב מאוחר יותר, כשיהיו הקלות נוספות על פי הנחיות הממשלה, יוכל כל מועדון לאכלס 20 אחוזים מתכולת האצטדיון הביתי.

"פולין יכולה להיות החלוצה, הראשונה באירופה ואולי בעולם שתתמודד עם האתגר הזה", כתב בונייק לראש הממשלה. "זו תפנית שתאיר את המדינה שלנו ואת הכדורגל הפולני באור חיובי מאוד במאבק נגד נגיף הקורונה ובחזרה של החברה לתפקוד נורמלי".

סרג'יו האנקה, קשרה הרומני של קרקוביה קרקוב, סיפר כי השחקנים עוברים שתי בדיקות חום בכל יום: "בודקים אם אנחנו משתעלים, אם יש תסמינים כלשהם. אם יתגלה ששחקן נדבק בקורונה, הוא יישלח הביתה והאחרים ימשיכו בעבודתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully