וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות בעולם: "האופציה הסתיימה, קוטיניו לא ימשיך איתנו בבאיירן"

רומניגה אישר שהברזילאי המושאל יחזור לברצלונה. פ.ס.ז' הציעה 60 מיליון על איקרדי, בקטלוניה טוענים כי ברצלונה החליטה: "גריזמן לא למכירה"

* קרל היינץ רומניגה אישר ב"דר שפיגל" כי פיליפה קוטיניו לא ימשיך בבאיירן מינכן, לה הייתה אפשרות לרכוש אותו מברצלונה ב-120 מיליון יורו. "הזמן של האופציה עבר, הוא לא ימשיך איתנו", אמר חבר ההנהלה. הברזילאי בן ה-27 עשוי לעבור לאנגליה בקיץ.

* העיתונאי האיטלקי פבריציו רומאנו דיווח כי פריז סן ז'רמן הגישה לאינטר הצעה בסך 50 מיליון יורו פלוס 10 מיליון כבונוסים כדי לרכוש את מאורו איקרדי. החלוץ הארגנטינאי כבש 12 שערים העונה במדי אלופת צרפת כמושאל, וסעיף הרכישה המקורי עמד על 70 מיליון יורו, אבל הצדדים צפויים להגיע לסיכום.

* ב"אל מונדו דפורטיבו" נטען כי למרות העונה הלא פשוטה שעבר, מבחינת ברצלונה "אנטואן גריזמן לא למכירה" והקבוצה תיתן לו את הזמן לצבור מחדש את הביטחון. אלוף העולם הצרפתי נרכש מאתלטיקו מדריד ב-120 מיליון יורו וכבש שמונה שערי ליגה עד כה.

* אחד השמות הלוהטים בחלון ההעברות בקיץ צפוי להיות ג'ונתן דייויד, החלוץ הקנדי בן ה-20 של גנט הבלגית. דייויד, שכבש 18 שערים ב-24 מחזורי ליגה בלבד, מחוזר על ידי באיירן מינכן, ארסנל ומנצ'סטר יונייטד. גם לייפציג הוזכרה כמועמדת לרכוש אותו.

* בתקשורת הספרדית מדווחים שאיבן ראקיטיץ' הביע הסכמה עקרונית לחזור לאקסית שלו סביליה, שצפויה לרכוש אותו בחזרה מברצלונה תמורת כ-20 מיליון יורו.

* באיטליה טוענים שאינטר מתכננת לשאול מברצלונה את סמואל אומטיטי, ללא קשר לעסקה הצפויה של לאוטרו מרטינס.

* על פי דיווחים ב-le10sport הצרפתי, יובנטוס החלה במו"מ עם מינו ראיולה לגבי צירופו של פול פוגבה בקיץ. פוגבה, שיעזוב את מנצ'סטר יונייטד בקיץ, רשם כבר 178 הופעות ביובה לפני שהצטרף לקבוצה האנגלית ולא הסתיר את רצונו לחזור לאיטליה. בגברת הזקנה כבר מפנים לו מקום בסגל ומחפשים קבוצות למיראלם פיאניץ' ואדריאן ראביו.

* ב"אל מונדו דפורטיבו" טוענים שברצלונה עוקבת אחרי אלסיו רומאניולי בלמה של מילאן. לרומאניולי נותרו עוד שנתיים בחוזה והוא מבוקש גם אצל יובנטוס.

פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
קרוב מתמיד לחזרה ליובנטוס. פול פוגבה/רויטרס

* יאיא טורה, שחקן ברצלונה ומנצ'סטר סיטי לשעבר, לא מתכוון לפרוש. אחרי שניהל מגעים עם בוטאפוגו לפני התפשטות נגיף הקורונה, הקשר בן ה-37 צפוי לחתום בשורות ואסקה דה גמה, אם המועמד לנשיאות לואיז רוברטו לבן סיאנו יזכה. "ברוך הבא מר יאיא טורה, תודה על הבעת האמון בפרויקט שלנו", כתב המועמד. טורה הגיב באינסטגרם: "תודה על ההזמנה, אני כבר מחכה לפגוש את האוהדים. נתראה בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully