וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות בעולם: פיאניץ' העלה פוסט "אניגמטי", רונאלדו דוחף להביא את קייזה ליובה

באיטליה מנסים לפענח מה רמז הקשר לברצלונה ויובנטוס, בארגנטינה טוענים שמסי כבר מתכונן לאיחוד עם לאוטרו מרטינס, כוכב יובנטוס לוחץ להחתים את חלוץ פיורנטינה, ראביו על הכוונת של אברטון וארסנל

כריסטיאנו רונאלדו חוזר לאימוני יובנטוס

* מה יהיה עם מיראלם פיאניץ'? זה לא סוד שברצלונה רוצה את הקשר של יובנטוס, שכבר ביקשה בתמורה את ארתור, אבל העסקה לא מתקדמת. לפני כמה ימים כבר דווח בספרד שהעסקה סגורה, שפיאניץ' יעבור עם דה שיליו ו-25 מיליון יורו עבור סמדו. היום פיאניץ' העלה לאינסטגרם תמונה שלו מהורהר, וכתב: "העתיד תלוי במה שאתה עושה היום, שמח לחזור למגרש". באיטליה הגיבו ל"מסר האניגמטי" של פיאניץ' ותהו האם הוא שולח מסר לברצלונה או ליובנטוס, והאם הוא רומז שהוא חושב רק על ההווה או כבר חושב על העתיד.

* פיאניץ' העביר מסר ברור לפריז סן ז'רמן: "אני רוצה לעבור אך ורק לברצלונה". גם צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד מעוניינות בקשר יובנטוס, אולם הקטלאנים ממשיכים להוביל במירוץ אחריו.

* יובנטוס מחפשת כבר תקופה ארוכה מחליף להיגואין. חלוץ שיחבור לרונאלדו בהתקפה בעונה הבאה. באיטליה מדווחים היום שרונאלדו בעצמו מנסה ללחוץ על ראשי המועדון להחתים את פדריקו קייזה, חלוצה הצעיר של פיורנטינה, 22, שכבש שישה שערי ליגה העונה.

* על פי התקשורת בצרפת, ארסנל ואברטון נמצאות במגעים עם יובנטוס לגבי רכישתו של אדריאן ראביו. קרלו אנצ'לוטי מאמן אברטון כבר אימן את ראביו בפריס סן ז'רמן ומעוניין להתאחד איתו. מחירו של הקשר מוערך ב-20 מיליון יורו.

* ב"אולה" הארגנטינאי משוכנעים: לאוטרו מרטינס סיכם את כל תנאיו בברצלונה ויצטרף לקבוצה בעונה הבאה. בעיתון טוענים שמסי כבר בקשר עם חברו לנבחרת ושוחח עמו על המעבר הצפוי.

* קארל היינץ רומינגה טוען שבאיירן מינכן תפתח בקרוב במגעים עם אינטר לגבי רכישתו של איבן פרישיץ', ששיחק כמושאל במועדון. הנראזורי צפויים לקבל כ-10-15 מיליון יורו עבור הקרואטי.

* באנגליה ובצרפת טוענים שסאדיו מאנה הפך למטרת הרכש המועדפת בריאל מדריד לקיץ הקרוב, על פני קיליאן אמבפה. הבלאנקוס "מתוסכלים" מהמגעים עם פריז סן ז'רמן, ועשיים לעבור להתעסק באופציית כוכב ליברפול.

* על פי "ספורט", שחקן ברצלונה הראשון שיימכר בקיץ יהיה ז'אן-קלר טודיבו. הקטלאנים קיבלו מספר הצעות, בפרט מהפרמיירליג, כשאברטון, שכבר רכשה בעבר את אנדרה גומש, לוקא דין ויירי מינה מברצלונה, מוכנה להציע כ-25 מיליון יורו עבור הצרפתי הצעיר.

* עוד טוענים ב"ספורט" כי גארת' בייל צפוי להישאר בריאל מדריד עד 2022. סוכנו, בינתיים, דחה את השמועות על מאפשרי אפשרי ל-MLS: "אלה שטויות מוחלטות".

* "לה פריזיאן" מדווח שפריז סן ז'רמן החליטה "לעזוב" את קאלידו קוליבאלי לטובת מנצ'סטר יונייטד, לאור הדרישות הכספיות הגבוהות של נאפולי, שמבקשת 70 מיליון יורו על הבלם בן ה-29. גם ניוקאסל ומנצ'סטר סיטי בתמונה, אבל לשדים האדומים יש יתרון.

* פריז סן ז'רמן מחפשת גם מגן שמאלי לעונה הבאה, ומילאן הבהירה לאקס לאונרדו, המנהל המקצועי של אלופת צרפת, כי תאו הרננדז לא למכירה. המגן בן ה-22 כבש העונה שישה שערים ובישל עוד שלושה, ועל פי הדיווחים מילאן דחתה הצעה בסך 30 מיליון יורו ופ.ס.ז' עשויה להגיע עד ל-50 מיליון.

* ברצלונה הציעה לאינטר לא מעט שחקנים כחלק מעסקת לאוטרו מרטינס המתגבשת, אבל מסתבר שהנראזורי שינו את דעתם לגבי אחד: ארתורו וידאל. על פי "מארקה", אנטוניו קונטה מעדיף לחזק את ההגנה ומעדיף את המגנים נלסון סמדו וג'וניור פירפו, ואולי גם את סמואל אומטיטי.

עוד בוואלה!

מנואל נוייר חתם על הארכת חוזה בבאיירן מינכן, ושם קץ למתיחות הגדולה

לכתבה המלאה
פדריקו קייזה שחקן פיורנטינה. GettyImages
חזק על הכוונת של יובנטוס. פדריקו קייזה/GettyImages
אברטון, נבחרת ברזיל, חוגג מול פרו בגמר קופה אמריקה. רויטרס
יגיע סוף סוף לאירופה? אברטון/רויטרס

* אינטר לא תממש את אופציית הרכישה של ויקטור מוזס בסך 12 מיליון יורו. כל עוד הסכום לא יופחת או שצ'לסי לא תסכים להאריך את תקופת ההשאלה, שחקן הכנף בן ה-29 צפוי לחזור לסגל של הבלוז.

* ב"וושינגטון פוסט" נטען כי גונסאלו היגואין, החלוץ הארגנטינאי של יובנטוס, עשוי להצטרף ל-DC יונייטד מליגת ה-MLS. הקבוצה מהבירה מחפשת כוכב חדש מאז עזיבתו של ויין רוני, והיגואין בן ה-32 שככל הנראה לא מעוניין להמשיך לשחק באירופה, עשוי לחבור לאחיו פדריקו שחתם בקבוצה לפני כחודשיים כשחקן פעיל וגם אחראי לפיתוח שחקנים.

* אביו של אברטון, כוכבה של גרמיו ושחקן נבחרת ברזיל, טוען כי "נאפולי פנתה אליו ותגיש הצעה רשמית לגרמיו בשבוע הבא". לשחקן ההתקפה בן ה-24 יש סעיף שחרור גבוה בסך 120 מיליון יורו, אבל הדיווחים הם על הצעה של 25 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully