וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנואל נוייר חתם על הארכת חוזה בבאיירן מינכן, ושם קץ למתיחות הגדולה

אחרי המאבקים עם "היורש" הצעיר והאיומים, השוער הוותיק האריך את חוזהו באלופת גרמניה בשנתיים: "מצפה לעתיד באופטימיות". כעת גם בברצלונה נושמים לרווחה

רויטרס

מנואל נוייר חתם היום (רביעי) על הארכת חוזה בבאיירן מינכן, והצדדים שמו קץ למתיחות שהעיבה על כל המעורבים. החוזה של השוער בן ה-34 מסתיים ב-2021, והיום הוא חתם רשמית על חוזה לשנתיים נוספות, עד 2023. "במהלך השבועות של פגרת הקורונה, לא רציתי לקבל החלטה כי אף אחד לא ידע אם, מתי ואיך הבונדסליגה תחזור", אמר נוייר, "עכשיו זה נפתר, ואני מצפה לעתיד באופטימיות גדולה. אני מרגיש נוח מאוד, ובבית כאן בבוואריה. באיירן זה אחד מהמועדונים הגדולים ביבשת".

המנהל הספורטיבי של באיירן חסאן סליאמידז'יץ' אמר: "הארכת החוזה היא חשובה גם למנואל וגם לבאיירן. יחד יצרנו מצב שבו כולם מנצחים. זה היה חשוב לו, וגם לנו. הוא מייצג את ההמשכיות שיש במועדון, את הרמה, האחריות והסטנדרטים העולמיים. אני מאושר שנמשיך לעבוד ביחד". נוייר עבר לבאיירן משאלקה ב-2011, ומאז רשם 374 הופעות בקבוצה. הוא מצטרף לאחרים שהאריכו לאחרונה חוזה במועדון, כמו תומאס מולר ואלפונסו דייויס, כמו גם המאמן האנסי פליק. "הוא השוער הטוב בעולם, והקפטן שלנו", אמר עליו המנכ"ל קרל היינץ רומניגה אחרי החתימה.

באיירן מינכן הודיעה: מנואל נוייר האריך חוזה עד 2023. האתר הרשמי של באיירן מינכן, אתר רשמי
יקבל העלאה. נוייר/אתר רשמי, האתר הרשמי של באיירן מינכן
מארק אנדרה טר סטגן, ברצלונה. GettyImages
כבר לא יוכל לאיים. טר סטגן/GettyImages

אבל זה לא היה קל. מה שהצית את האש, בין שאר, היה המעבר של אלכסנדר נובל לבאיירן, כשהשוער הצעיר (23) והמוערך סומן כיורש של נוייר. "בילד" פרסם שבאיירן התחייבה בחוזהו של השוער החדש להעניק לו לפחות 15 משחקים בהרכב בכל עונה, אבל נוייר התנגד בפומבי: "זה לא בא בחשבון, כל עוד אני כאן אשחק בכל משחק, ולא משנה המסגרת, גם אם זה משחק ידידות". כעת זה נגמר, ונוייר צפוי "לקבל העלאה לחוזה ה-15 מיליון יורו שהיה לו עד עתה", על פי "בילד".

מי שיכולה לשחרר אנחת רווחה היא כמובן ברצלונה, כשעל רקע השמועות שנוייר יעזוב את מינכן - דווח לא פעם בגרמניה שבאיירן רוצה את השוער הגרמני מארק אנדרה טר סטגן מברצלונה. בגרמניה אף דווח שטר סטגן לא מאריך חוזה בברצלונה ושהוא שואף להיות השוער עם השכר הגבוה בעולם, לאור תרומתו הגדולה למועדון בתקופה האחרונה וערכו העולה. כעת ברצלונה תגיע למשא ומתן עם טר סטגן רגועה הרבה יותר, בידיעה שהתחרות מבאיירן בוטלה לבינתיים, ושהיא לא תצטרך לשבור את הקופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully