וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות בעולם: ז'ירו וקבאז'רו האריכו בעונה את החוזה בצ'לסי, פישצ'ק חתם בדורטמונד

החלוץ הצרפתי בן ה-33 אמור היה להפוך לשחקן חופשי בקיץ, גם השוער הארגנטינאי נשאר. הפולני יישאר עד גיל 36 בדורטמונד, ויפרוש כשיסתיים חוזהו

רויטרס

בווידאו: באיירן מינכן חוזרת לשגרה

* אוליבייה ז'ירו האריך את חוזהו בצ'לסי עד יוני 2021. החלוץ הצרפתי, 33, אמור היה להפוך לשחקן חופשי בקיץ וכבר היה על סף מעבר לאינטר בינואר, אבל נשאר בלונדון: "מאושר להמשיך את המסע שלי בצ'לסי".

* גם וילי קבאז'רו האריך את חוזהו בצ'לסי בעונה נוספת, והשוער הארגנטינאי בן ה-38 יישאר כחול לפחות עד תום 2020/21. המשמעות היא שגם קבאז'רו וגם ז'ירו יוכלו לשחק אחרי יוני, כשהחוזים המקוריים שלהם אמורים היו להסתיים - עוד לפני שהעונה נגמרת. "אני מרגיש מבורך על ההזדמנות", אמר קבאז'רו, שהגיע מסיטי ב-2017.

* לוקאש פישצ'ק בן ה-34 חתם על הארכת חוזה בדורטמונד לעונה נוספת, והמגן הפולני, שמשחק זו העונה ה-11 בדורטמונד, יישאר בקבוצה עד גיל 36, ויסיים את הקריירה במועדון. "לוקאש הוא מנהיג חשוב בקבוצה שלנו, והוא בכושר פיזי נהדר, כך שזה רק הגיוני להאריך את החוזה שלו אצלנו בשנה נוספת", אמר המנהל המקצועי מיכאל זורק.

* באיירן מינכן הודיעה על הארכת חוזהו של מנואל נוייר. אחרי חודשים ארוכים של איומים מצד שוער נבחרת גרמניה ודם רע בין הצדדים, חתם לבסוף נוייר בן ה-34 עד ל-2023. לידיעה המלאה

* ב"אס" חושפים את התכנית הגרנדיוזית של ריאל מדריד: בקיץ הקרוב לרכוש מראן את ילד הפלא הצרפתי אדוארדו קמאבינגה (סביב 50-60 מיליון יורו), בקיץ 2021 להשקיע את המאמצים בקיליאן אמבפה, ובקיץ 2022 להסתער על ארלינג הולאנד.

* באנגליה טוענים שפפ גווארדיולה סימן את קשר מילאן אסמאעיל בן נאסר כמועמד עתידי להחליף את דויד סילבה במנצ'סטר סיטי.

* לפי "סאן", מנצ'סטר יונייטד מחזרת אחר כוכב בורוסיה מנשנגלדבאך אלסאן פלאה, שמחירו מוערך בכ-25 מיליון יורו.

* לא רק ריאל מדריד: גם פריז סן ז'רמן החלה לפנטז על חלוצה הצעיר של בורוסיה דורטמונד ארלינג הולאנד, וסימנה אותו כמחליף אפשרי לקיליאן אמבפה, אם וכאשר זה יעזוב את האלופה הצרפתית.

* קאי האברץ ממשיך להיות אחד השמות החמים בשוק. רשימת הקבוצות המעוניינות בו באנגליה בלבד, כך לפי "סאן", כוללת את מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי וליברפול.

* ליברפול ויונייטד לוטשות עיניים גם לכיוונו של סנדרלו טונאלי, כוכבה הצעיר של ברשיה, שמבוקש בכל רחבי אירופה.

* באיטליה טוענים שאינטר תנסה לצרף את אדינסון קבאני, לאחר שהמגעים עם דריס מרטנס לא צלחו.

* לפי התקשורת הצרפתית, מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד וליברפול ייאבקו על כוכב וולבס אדאמה טראורה, שמבוקש גם בבאיירן מינכן.

* ההתאחדות הבלגית הודיעה רשמית כי רוברטו מרטינס האריך את חוזהו, עד אחרי מונדיאל 2022 בקטאר.

עוד בוואלה!

מנואל נוייר חתם על הארכת חוזה בבאיירן מינכן, ושם קץ למתיחות הגדולה

לכתבה המלאה

ההודעה היצירתית על הארכת החוזה של מרטינס

* על פי "ליברפול אקו", בלם אספניול, לאנדרו קאבררה, נמצא ברשימות של אלופת אירופה, שמחפשת בלם נוסף ומקווה למכור את דיאן לוברן. האורוגוואי בן ה-28 היה מועמד לפני שלוש שנים ללא אחרת מאשר... מכבי תל אביב, אבל בינואר 2017 דחה הצעה להצטרף לצהובים. הוא שיחק אז במדי ריאל סראגוסה.

* סוכנו של שחקן הכנף של קלאב ברוז', קרפין דיאטה, טוען: "מילאן, הרטה ברלין ו-ווטפורד רוצות אותו". הסוכן הוסיף: "מילאן היא מועמדת רצינית להחתים אותו, אבל חשוב שנבחר את האופציה הכי טובה בשביל השחקן".

* לפי "סקיי איטליה", לאציו צפויה להציע לסימונה אינזאגי חוזה חדש בימים הקרובים. המאמן בן ה-44 הוביל את הקבוצה מהבירה לצמרת בשנים האחרונות והעונה היא נאבקת על הסקודטו. לפי הדיווח, לאציו תציע לאינזאגי חוזה לשלוש שנים במסגרתו הוא ירוויח 2.5 מיליון יורו לעונה.

* אדם ללאנה ממשיך להתקרב ללסטר סיטי. ברנדן רוג'רס היה זה שהביא את הקשר לליברפול וכעת הוא רוצה לאחד איתו כוחות אצל השועלים. ללאנה בן ה-32 ממעט לשחק העונה במדים האדומים ובלסטר מחפשים שחקן עם ניסיון כמו שלו לקראת ההשתתפות בליגת האלופות בעונה הבאה.

* חאבייר פסטורה קרוב לסיום הפרק האירופי שלו - לפחות לעת עתה. הקשר הארגנטינאי סיכם בסיאטל סאונדרס ומנהל בעצמו את המגעים לשחרור מרומא.

* סוכנו של קשר גלאטסראיי, יונס בלהנדה, התראיין לעיתון במרוקו וטען שבטיס וסביליה רוצות לרכוש את השחקן בן ה-30 בקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully