וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן מכבי תל אביב לשעבר מואשם בחטיפת בנו: "לא ראיתי אותו חודשיים"

לטענת לואנה סנדיאן, מאצ'יי לאמפה מונע ממנה לראות את בנם ממרץ: "חודשיים בלי לנשק את בני, בלי לשיר לו שירים לפני השינה. זה סיוט". הפולני הגיב: "הכל שקרים, האמת תצא לאור"

גל מקל באימון בספרד/באדיבות גל מקל

בווידאו: שגרת יומו של גל מקל בתקופת הקורונה

שחקן מכבי תל אביב לשעבר, מאצ'יי לאמפה, מואשם על ידי גרושתו בחטיפת בנם המשותף. לואנה סנדיאן, דוגמנית ברזילאית שפגשה את לאמפה כשהוא שיחק בברצלונה והתחתנה איתו בשנת 2015, טוענת שהיא לא ראתה את בנה בן החמש, אדם, במשך כחודשיים. בנוסף היא כתבה: "במשך הרבה שנים ניהלנו מערכת יחסים רעילה שכללה הפחדות, איומים והשפלות".

על פי לואנה, במרץ היא הייתה אמורה לאסוף את הבן אדם מביתו של לאמפה, אבל הוא לא אפשר לה להיכנס. "אני מתעבת את מאצ'יי, אני לא רוצה לראות אותו, אני לא רוצה לשמוע אותו, אני לא רוצה שום דבר שקשור אליו", כתבה באחת הרשתות החברתיות, "אני סומכת על עורך הדין שלי שיטפל במצב הזה באופן הטוב ביותר".

בחשבון האינסטגרם שלה כתבה הדוגמנית: "חודשיים בלי הקטן שלי, בלי לנשק אותו, בלי לשיר לו שירי ערש, בלי לאחל לו לילה טוב. זה סיוט, בכל יום אני מתעוררת וליבי מתכווץ. עוברים עלי לילות כמעט בלי שינה, הרבה עצב... הכל בגלל האיש הזה, שמסרב להחזיר לי את בני. הכל בגלל שהוא רוצה שאחתום על הסכם שיאפשר לו לראות את הבן שלי בתנאים שלו...".

לאמפה ספג הרבה אש בטוקבקים והחליט לענות היום: "אנשים שמאמינים לשקרים הללו, הם אנשים לא רלוונטיים. אין לה שום הוכחה למה שהיא אומרת והצדק ייצא לאור".

סנטר מכבי תל אביב מאצ'יי לאמפה (ימין) מול ריימונאס שישקאוסקאס מצסק"א מוסקבה (שמאל). יותם רונן
לא הותיר חותם מיוחד ביד אליהו. לאמפה/יותם רונן

לאמפה בן ה-35 שיחק במכבי תל אביב במשך כמה חודשים בתחילת עונת 2009-10 וב-8 משחקי יורוליג, העמיד ממוצעים של 8 נקודות ו-3.8 ריבאונדים ב-24.6 דקות. הפולני שיחק גם בפיניקס, ניו אורלינס ויוסטון ב-NBA ובאירופה נדד בין קבוצות רבות, ביניהן ריאל מדריד, קאחה לבוראל וברצלונה. בשנים האחרונות הוא שיחק בליגות בסין ובחריין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully