וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: קאנטה סירב להתאמן בגלל "לחץ מהקורונה", מריאפה מווטפורד נדבק

קשר צ'לסי הודיע להנהלה: לא אתאמן בגלל החששות. בלם ווטפורד גילה שנדבק, והודה שנותר המום: "ביקשתי מהרופא לבדוק אם אין בלבול". וגם: רגע האמת של היורוליג מתקרב, לקראת ההצבעה המכרעת

כריסטיאנו רונאלדו חוזר לאימוני יובנטוס

בווידאו: אימון יובנטוס

כדורגל

* אחרי ברנלי, גם ווטפורד הודיעה היום (רביעי) על נדבקים חדשים בקורונה במועדון - שלושה אנשים ביומיים האחרונים, אחד מהם שחקן ושניים אנשי המועדון. על פי דיווחים באנגליה, מספר שחקנים נוספים במועדון טענו כי יסרבו לחזור לאימונים מחשש להידבק - אחד מהם הוא הקפטן, טרוי דיני, שכבר הודיע על כוונותיו לפני מספר ימים. "אנחנו אמורים לחזור, ואני לא אלך לאימונים", הצהיר.

* באנגליה מגלים: השחקן של ווטפורד שנדבק בקורונה הוא אדריאן מריאפה, הבלם הג'מייקני בן ה-33. לדבריו, הוא כל כך הופתע מהעובדה שהבדיקה שלו יצאה חיובית, שביקש מרופאי המועדון לבדוק שוב ושוב אם לא נעשה בלבול או טעות: "מאז שזה התברר לי, אני מנסה להבין איך זה קרה. זו הפתעה גדולה כי בקושי יצאתי מהבית, חוץ מקצת כושר וטיולים קצרים עם הילדים. אני כל הזמן בבית. בלי מסיבות, בלי יציאות. אין לי מושג איך זה קרה לי. אולי במשלוחי אוכל, אולי כי אשתי הייתה בסופרמרקט. אני לא מעכל שזה קרה. כשהרופא התקשר והודיע לי, שאלתי אותו אם הוא בטוח שלא נעשה בלבול. לא הרגשתי כלום".

* מתברר שהפחד ממשיך להכריע חלק מהשחקנים: אנגולו קאנטה סירב להתאמן היום במדי צ'לסי. הקשר הצרפתי אומנם הגיע ביום שלישי ליום האימונים הראשון של הקבוצה, אבל היום כבר סירב להגיע והודיע למועדון שהוא "לחוץ" מלהגיע למתחם כי הוא חושש לבריאותו. מאמן הקבוצה פרנק למפארד תומך בהחלטה של קאנטה לא להגיש, ולא צפוי להכריח אף שחקן להתאמן בניגוד לרצונו.

שחקן ווטפורד, אדריאן מריאפה. רויטרס
איך זה קרה? מריאפה/רויטרס

* ליברפול חזרה לאימונים. יורגן קלופ וחלק משחקני הקבוצה הגיעו היום בצהריים למתחם האימונים לראשונה מאז פגרת הקורונה. מוליכת הפרמיירליג תתאמן, בהתאם לנהלים, בקבוצת קטנות - היום השחקנים הבולטים שהגיעו היו וירג'יל ואן דייק, טרנט אלכסנדר ארנולד וג'יימס מילנר.

* מנג'ר שפילד יונייטד כריס וויילדר טוען כי התוצאות של בדיקות הקורונה לשחקני ואנשי הפרמיירליג, שלימדו על שישה נדבקים מתוך מאות נבדקים, "מעודדות": "אלה צעדים קטנים בדרך לחזרה לאימונים מלאים".

* שחקן העבר ג'יימי קראגר הגיב לדברים: "מתחמי האימונים בטוחים, השחקנים שנדבקו בדרך כלל נדבקו מחוצה אליהם. אם הייתי שחקן ווטפורד, הייתי מרגיש בנוח לחזור להתאמן בידיעה שהחולים נכנסו לבידוד".

* מגן נבחרת אנגליה וניוקאסל דני רוז טוען: "אני מת לשחק, אבל העובדה שאנשים מציעים שנחזור לשחק בעצם אומרת שאנחנו עכברי מעבדה, שנחזור ונראה אם זה עובד או לא. יכול להיות שאסכן את בריאותי בשביל בידור ההמונים, וזה לא משהו שאני רוצה להיות חלק ממנו".

* נשיא ארגון השחקנים באיטליה, דמיאנו טומאסי, טוען כי הקבוצות לחודש אימונים, לכל הפחות, עד אשר יוכלו לשוב ולשחק: "חייבים להציב גבולות אם נרצה לוודא שהחזרה תהיה נכונה. העדיפות הראשונה צריכה להיות בריאות השחקנים".

עוד בוואלה!

בית"ר ירושלים: השחקנים והעובדים מודאגים בצל הקיצוצים

לכתבה המלאה
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין עם חביב נורמדומדוב ואביו. AP
דואג לו. פוטין וחביב/AP

ענפים נוספים

* רגע האמת של היורוליג מתקרב: "אס" מדווח שביום שני, ה- 25 במאי, 11 הקבוצות הקבועות ביורוליג בעלות החוזה הרב שנתי בליגה יצביעו ויחליטו האם לחדש את העונה או לבטל אותה. 11 המועדונים הם: אנדולו אפס, בסקוניה, צסק"א מוסקבה, ברצלונה, פנרבחצ'ה, מכבי תל אביב, אולימפיה מילאנו, אולימפיאקוס, פנאתינייקוס, ריאל מדריד וז'לגיריס.

* סנטר פילדלפיה ג'ואל אמביד תרם 500 אלף דולר לרכישת ציוד רפואי לבתי חולים בפילדלפיה: "אני בר מזל שאני נמצא במצב בו באפשרותי לעזור".

* בארצות הברית מעריכים: החלטה סופית על גורל עונת ה-NBA תתקבל עד תחילת-אמצע חודש יוני.

* אלוף ה-UFC חביב נורמגומדוב קיבל שיחות טלפון מנשיא רוסיה ולדימיר פוטטין אחרי שאביו, עבדולמנאפ, אושפז בבית חולים - כך מספר סוכנו של הלוחם, עלי עבדלעזיז. לדבריו, "פוטין הבטיח לחביב שאבא שלו יקבל את הטיפול הרפואי הכי טוב שאפשר. אביו של נורמגומדוב עבר ניתוח לב אחרי שבץ שחטף בזמן שהיה חולה בקורונה, ונמצא בתרדמת בבית חולים. "זה קצת מנחם", אמר הסוכן של חביב על היחס האישי מפוטין, "אבל עכשיו הכל בידיים של אללה. נוכל להיעזר בכל עזרה שנקבל". אחרי הניצחון של הלוחם הטגסטאני על קונור מקגרגור, כזכור, חביב בפך לגיבור ברוסיה, ופטין נפגש איתו אישית ואף אמר לו שהוא "יכול להתקשר אליו בכל שעה". עוד אמר היום מנהלו של הלוחם: "המסר מספר 1 של חביב לאנשים בעולם הוא להישאר בבית, כדי למנוע את התפשטות הנגיף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully