וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ליו ככל הנראה סיים את העונה, ואת דרכו במועדון

20.5.2020 / 8:16

המגן הספרדי שגילה יכולת טובה באימונים מתח את המפשעה ולא יחזור בפלייאוף העליון. שביעות רצון מה-2:3 על נוף הגליל, צפו בתקציר

צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה

שחקן מכבי חיפה ליו ככל הנראה סיים את העונה ועשוי לעזוב כבר בשבועות הקרובים את הקבוצה באופן סופי. המגן הספרדי שחזר לפעילות מתח אמש (שלישי) שוב את המפשעה וההערכה הראשונית היא שהוא ייעדר מעל לחודש, מה שאומר שסיים באופן מעשי את דרכו במועדון.

בקבוצה יבדקו היום את המגן בצורה מעמיקה יותר, אולם ההערכות הן שלא יוכל לשוב במהלך הפלייאוף העליון. הבחירה האם להישאר בארץ או לעבור את השיקום בספרד תהיה של השחקן עצמו, גם אם אכן סיים את העונה. כעת תהיה סגנית המוליכה עם ארבעה שחקנים זרים בלבד, בלבד, כשאחד מהם (איקוום אוטין) כלל אינו שחקן הרכב.

ליו דווקא הוכיח יכולת טובה באימונים ובחיפה קיוו שייתן עומק במשחק ההגנה לקראת הלו"ז הצפוף של משחקי הפלייאוף. כעת, בשל היעדרותו, רז מאיר עתיד לקבל יותר דקות כשגם רמי גרשון יהיה ברוטציה. גם רוני לאופר הצעיר יילקח בחשבון ואם יהיה עומס על שחקנים, גם הוא ככל הנראה יזכה לדקות משחק.

צפו בתקציר ה-2:3 על נוף הגליל

בחיפה היו מרוצים מהסרת החלודה של הקבוצה ב-2:3 על נוף הגליל. שלישיית שחקני הנוער מאור לוי, סוף פודגראנו וסתיו נחמני רשמו 45 דקות טובות וגם עשויים לקבל דקות בהמשך העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully