וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אנז' פרדי פלומן נזרק מהאימון, חשש במועדון בצל הקיצוצים

20.5.2020 / 10:44

בצוות המקצועי לא אהבו את הגישה של שחקן הכנף: "לא נעבור על כך לסדר היום". עובדים זומנו לשימוע, השחקנים קונים סנדוויצ'ים על חשבונם וחוששים מהסכם קיצוץ חדש והתחושה היא שהמהלכים של המועדון קיצוניים מדי. בבית"ר ירושלים מתחילים להתרגל למציאות אחרת

דוברות בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים הודיעו הבוקר (רביעי) כי אנז' פרדי פלומן נזרק מהאימון, "בעקבות הגישה שלו". שחקן הכנף לא מילא הוראות ועלה לדשא בשפת גוף שהכעיסה את הצוות המקצועי. במועדון הוסיפו: "הוא הראשון העונה שנזרק מהאימון ולא נעבור על כך לסדר היום".

שלשום כבש הצרפתי את השער השלישי ב-0:3 על בני יהודה במשחק ההכנה של הצהובים-שחורים, אולם זו לא הפעם הראשונה שפלומן מרגיז את אנשי המועדון בשבועות האחרונים. כזכור, שחקן הכנף ואנטואן קונטה התנגדו נחרצות לקיצוצים, עד שבסופו של דבר התרצו והסכימו למתווה, כמו יתר שחקני הקבוצה. "קונטה ופלומן חושבים כמו ילדים", אמרו במועדון בתחילת פגרת הקורונה, "יש מאחוריהם אנשים שגורמים להם לעשות טעויות, חבל עבורם". כך או כך, בקבוצה ינסו למכור את השניים בקיץ הקרוב.

שחקן בית"ר ירושלים, אנז' פרדי פלומן. דני מרון
התנהגות שלא עברה לסדר היום. פלומן/דני מרון

העובדה כי ארבעה מעובדי המועדון זומנו לשימוע גרמה לאי שקט במועדון. זה תקופה שבמועדון עובדים על תכנית קיצוצים רחבה לעונה הבאה וסיום עבודתם הצפוי של הארבעה יצר אינספור שיחות בין העובדים לבין השחקנים ובינם לבין עצמם על מנת להבין לעומק את מה שקורה. העובדים שמסיימים עבודתם מגיעים מתחומי השיווק, המדיה והסקאוטינג.

ייתכן שחלק מהמתח נובע מהעובדה שבית"ר בחרה לקצץ בהרבה תחומים. אפילו מצרך בסיסי כמו סנדוויצ'ים אחרי אימונים ומשחקים, ירד מהתקציב והשחקנים מתארגנים לקנות בעצמם. יש לציין כי משרד הבריאות מתנגד להתכנסות של הקבוצה לארוחות ולכן האפשרות היחידה היא לקנות סנדוויצ'ים או אוכל באותו סגנון.

גם השחקנים מבולבלים והם מדברים בימים האחרונים בחשש על כך שאולי ידרשו מהם הסכם קיצוץ חדש (חתמו על 25 אחוז בעונה הבאה). בשיחות עלתה גם ברמת המקצוענות במועדון, שעשויה להיפגע אם יבוצעו קיצוצים בצוות המקצועי המורחב ובתנאים הנלווים. הדברים כבר אינם עוברים ליד אנשים ונראה שאולי בית"ר התחילה קצת מוקדם מדי עם הקיצוצים ויצירת תחושה הדאגה מסביב, במיוחד כשהפנים לפלייאוף העליון ולמאבק על המקום השלישי.

עוד בוואלה!

קריאף על סף סיכום לשלוש שנים נוספות בבית"ר, בן חיים ימשיך?

לכתבה המלאה
משה חוגג הבעלים של בית"ר ירושלים עם היו"ר אלי אוחנה. דוברות בית"ר ירושלים, אתר רשמי
צעדים מוקדמים מדי? חוגג/אתר רשמי, דוברות בית"ר ירושלים

בבית"ר הגיבו לדברים ואמרו: "אנחנו לא מתחבאים, יש התאמות למצב הכלכלי, אנחנו עדיין לא יודעים את השלכות הקורונה ומה יהיו ההכנסות בעונה הבאה. על מנת לצמצם את התקציב משמעותית צריך לקצץ בכל פינה בשלב הזה. המועדון עשה שדרוג בשנתיים האלה בכל הרמות וזה יימשך. ברור שהעובדים הללו שידרגו, אך יש גם את צו השעה ואנחנו מתנהלים בהתאם".

בסופו של יום, בית"ר תימדד בעיני הקהל שלה בעיקר באיכות הסגל וכדי להמשיך להתמודד בצמרת הגבוהה, היא תצטרך לשמור על השחקנים הטובים ביותר שלה. בעוד את פרדי פלומן ואנטואן קונטה נכון יהיה למכור, שחקנים כמו עלי מוחמד וליוואי גרסיה, שמצהירים בכל פינה כי הם רוצים להישאר לפחות שנה נוספת בישראל, צריכים להישאר - גם בגלל הרמה הגבוהה שלהם וגם כדי ליצור המשכיות.

אף אחד לא יכול להיכנס לכיס של משה חוגג, אבל חכם יהיה לחכות עד אחרי משבר הקורונה וחזרת הקהל למגרשים, אולי כבר ביולי-אוגוסט, אז גם ניתן יהיה להעריך את התקציב הצפוי ואת האפשרויות הכלכליות בעונה הבאה.

בנושא אחר, החלוץ ההולנדי גליאופילו האסלביינק - בן דודו של נייג'ל האסלביינק ומי ששיחק בעבר בקבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה, עשוי לנחות בקרוב להתרשמות ובדיקות, אם כל הפרטים הטכניים מסביב יוסדרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully