וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריאף על סף סיכום לשלוש שנים נוספות בבית"ר, בן חיים ימשיך?

19.5.2020 / 10:34

הקשר הסכים לקיצוץ משמעותי בשכר בתמורה לחוזה ארוך טווח, שלום אדרי ואיתמר ניצן הבאים בתור. הבלם שמסיים חוזה במאי התבקש להישאר

דוברות בית"ר ירושלים

אופיר קריאף קרוב לסיכום לשלוש שנים נוספות בבית"ר ירושלים. הקשר הסכים לקיצוץ משמעותי בשכרו בתמורה לחוזה ארוך טווח, עליו הוא אמור לחתום רשמית בימים הקרובים. האופציה על שלום אדרי תמומש אך בבית"ר רוצים להחתים גם אותו על חוזה ליותר מעונה אחת, בדיוק כפי שעתיד לעשות איתמר ניצן, שהאופציה עליו כבר מומשה.

בסיום משחק האימון של בית"ר ירושלים נגד בני יהודה אתמול (שני, ניצחון 0:3) שוחחו משה חוגג ויוסי בניון במשך כרבע שעה עם הבלם טל בן חיים בנוגע לחוזהו שמסתיים בסוף חודש מאי. לבן חיים אין חוזה לעונה הבאה ובבית"ר מצפים גם מאלה שמסיימים הסכם, להשלים את משחקי הפלייאוף בתנאי שיארגנו להם כיסוי ביטוחי. אגב, עלי מוחמד איחר למשחק אמש ויוזמן לשיחה, אבל הוא לא צפוי להיענש.

בבית"ר הבהירו כי עדיין לא התקבלה החלטה בנוגע לבן חיים ואורי מגבו לעונה הבאה (מגבו מסיים חוזה ולבית"ר יש אופציה עד לסוף חודש מאי) אך מאמינים כי בכל מקרה השניים ישחקו בפלייאוף. גורם במועדון הוסיף: "לא הוצאנו שחקנים לחל"ת ונאמנות של שחקנים תמיד מעלה את הסיכויים שלהם להמשיך. שחקן שאין לו סיכוי להמשיך - היינו מראש מוותרים עליו בפלייאוף".

אנטואן קונטה שחקן בית"ר ירושלים. דוברות בית"ר ירושלים, אתר רשמי
לא יעזוב בחינם. קונטה במשחק האימון אתמול/אתר רשמי, דוברות בית"ר ירושלים

בבית"ר ישנה שביעות רצון יחסית מהכושר של השחקנים. בצוות המקצועי לא אוהבים את העיסוק היומיומי בעונה הבאה כאשר הקבוצה לקראת משחקי הפלייאוף עם מטרה להגיע לאירופה. שחקנים בקבוצה אמרו: "יהיה פלייאוף קשה מאוד, אין לנו יתרון של קהל שדוחף אותנו וכל משחק יהיה מלחמת עולם. אסור לנו לפספס את המקום השלישי". בנוסף, בעקבות הקיצוצים הרוחביים במועדון יסיימו מספר עובדים את תפקידם ולא יחזרו מהחל"ת, בעיקר בתפקידי השיווק והסחר.

אגב, אחרי המשחק חוגג הגיב לאוהדים בפייסבוק שהחמיאו לעלי מוחמד וכתב: "הוא שחקן נהדר. כפי שאמרתי בעבר, לא אעצור שחקן מלהתקדם, אבל אני חושב שיש סיכוי גדול שנמשיך ליהנות ממנו גם בעונה הבאה".

בבית"ר סקפטיים לגבי האפשרות שמשחקי הפלייאוף יתקיימו עם קהל, מה גם שמבחינה כלכלית, חזרת קהל בקיבולת של עד שליש מהאצטדיון תאפשר כניסה רק למנויים ותעלה לקבוצה הרבה מאוד כסף עבור הוצאות אבטחה, סדר, מדידות חום ודרישות הפרדה נוספות. עם זאת, כל התכניות בית"ר לעונה הבאה מבוססות על חזרת הקהל למגרשים, כאשר משה חוגג ובעלי קבוצות נוספים מאוחדים בהחלטה כי ללא קהל העונה הבאה לא תיפתח, אלא אם תהיה עזרה כספית גדולה מהאוצר.

אגב, בנוגע לאנטואן קונטה ופרדי פלומן, בבית"ר הבהירו כי אמנם לא ידרשו עליהם סכומים דומים לאלה שנדרשים על עלי מוחמד וליוואי גרסיה, אך עדיין יש תג מחיר שלא ירדו ממנו עבורם וכי בכל מקרה הם לא ישוחררו בחינם. סוכניהם של שני הצרפתים טוענים שיש להם הצעות אטרקטיביות עבורם אם בית"ר תסכים לשחרר אותם ללא תמורה. את קונטה רכשה בית"ר בעידן אלי טביב ב-350 אלף יורו, ואילו את פלומן ב-475 אלף יורו מהפועל חדרה לפני כשנה וחצי.

* עוד בבית"ר: הקבוצה הודיעה היום על פתיחת שלושה חדשה בגדרה. מנהל מחלקת הנוער, תומר כרמל, אמר לאחר החתימה: "אחרי דימונה, נהריה, עוטף עזה ולכיש, הגיע התור של גדרה. הקמת השלוחות ברחבי הארץ היא נדבך חשוב מאד באסטרטגית הבניה והחיזוק של מחלקת הנוער -בעזרת השלוחות יש לנו גישה ישירה לכשרונות צעירים בכל רחבי הארץ. בימים אלו אנחנו נמצאים במו"מ מתקדם לפתיחת שלוחות נוספות".

(עדכון ראשון: 7:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully