וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי כאן המלשן? הוראס גרנט תוקף את מייקל ג'ורדן ואת "הריקוד האחרון"

שחקן העבר של הבולס יצא במתקפה חריפה נגד "הדוקומנטרי, כביכול": "90 אחוז מזה לא היה אמיתי". וגם: המכות באימונים והאוכל במטוס

פרומו לסדרה "הריקוד האחרון"/נטפליקס

מתברר שלא כולם אהבו את "הריקוד האחרון". שחקן שיקגו לשעבר הוראס גרנט טען יצא במתקפה נגד מייקל ג'ורדן והסדרה הדוקומנטרית, בפרט לגבי הטענות לפיהן הוא זה שהדליף חלקים גדולים מהמידע שהופיע בספר Jordan Rules, שצייר את כוכב הבולס באור קצת פחות חיובי.

"שקר וכזב", אמר גרנט. "שקר, שקר, שקר. אם לג'ורדן היתה בעיה איתי, בוא נסדר את זה כמו גברים. בוא נדבר על זה. או שנפתור את זה בדרך אחרת. ובכל זאת הוא משקר ואומר שאני המקור מאחורי הספר הזה". בספר של סם סמית' הופיעו לא מעט סיפורים שליליים על ג'ורדן, בעיקר על היחס המפוקפק שלו לחבריו לקבוצה. "אני וסם היינו חברים, אנחנו עדיין חברים, אבל אף פעם לא הייתי מספר על משהו שקשור בקדושת חדר ההלבשה", טען גרנט.

"הוא סתם נוטר לי טינה", הוסיף שחקן העבר. "אני חושב שזה הוכח ב"סרט הדוקומנטרי" הזה, כביכול, שכשאתה אומר עליו משהו, הוא הולך לחתוך אותך ולחרב את דמותך". גרנט, שסייע לבולס לזכות בשלוש האליפויות הראשונות, נתן דוגמאות: "מייקל וצ'ארלס בארקלי היו חברים 20-30 שנה. ואז הוא אמר משהו על ביקורתי על ג'ורדן כבעלים של שארלוט, והם לא דיברו מאז. מייקל אמר שאני המלשין, ועדיין, אחרי 35 שנה, הוא מזכיר את עונת הרוקי שלו, שהוא עובר בין החדרים ורואה קוקאין, מריחואנה ונשים. למה שהוא יעלה דבר כזה? מה זה קשור? אם רוצים לקרוא למישהו מלשן, הנה המלשן".

מייקל ג'ורדן עם הוראס גרנט. AP
דם רע. ג'ורדן וגרנט/AP

כפי שניתן להבין, גרנט הצטרף לכל אותם מבקרים שטענו כי הסדרה של נטפליקס ו-ESPN תפסה צד, ולא היתה אובייקטיבית לגמרי: "זה היה מבדר, אבל אבל אנחנו יודעים, כשחקנים שהיו שם, ש-90 אחוז היה בולשיט מבחינת כמה אמיתי זה היה. זה לא היה אמיתי, מבחינת הדברים שג'ורדן אמר לחברים שלו לקבוצה, או שאמרו עליו. זה נערך החוצה מהסרט הדוקומנטרי הזה, אם אפשר לקרוא לו כך.

"הוא הרגיש שהוא יכול לשלוט בי, אבל הוא טעה, כי כשהוא תקף אותי, מיד החזרתי. אבל וויל פרדו, סטיב קר, והבחור הצעיר סקוט בורל, זה היה קורע לב. לראות בחור, מנהיג, תוקף ככה את החבר'ה האלה. אני מבין שבאימונים צריך מדי פעם לדחוף, אבל הוא ממש הרביץ וקילל. זה לא היה מתאים".

את הסיפור לפיו ג'ורדן מנע מגרנט לאכול על המטוס לאחר ששיחק רע, שחקן הפנים דווקא לא הכחיש: "כן, זה נכון שהוא אמר לדיילות לא לתת לי אוכל כי שיחקתי חרא. אבל מיד עניתי לו. אמרתי לו מילים שלא אחזור עליהן כאן. וכמובן שהוא לא זז. הוא סתם נבח. אף אחד לא יכול היה לקחת לי אוכל מהצלחת בלי שאקרע לו את הצורה".

עוד בוואלה!

כשאלוהים נראה אנושי: עשרת המשחקים הגרועים בקריירה של מייקל ג'ורדן

לכתבה המלאה

גרנט אף הגן על סקוטי פיפן בראיון ("אף פעם לא ראיתי מספר 2 מוצג בצורה כל כך רעה"), והסביר מדוע אין מדובר כאן בסרט דוקומנטרי של ממש: משום ששניים ממקורביו של ג'ורדן שימשו כמפיקים. "כשזה דוקומנטרי על אדם אחד, כביכול, ולאדם הזה יש זכות לקבוע מה ייכנס ומה לא, זה לא דוקומנטרי. הכל היה ערוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully