וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט: "ייתכן שצ'לסי שיחקה את הכדורגל הכי טוב שלה איתי"

ביום השנה ה-12 להפסד המפורסם בגמר האלופות, טוען הישראלי כי "הגיע לנו לנצח", מספר מה אמר לטרי ומסמן את ההבדלים בינו ובין מוריניו

כריסטיאנו רונאלדו חוזר לאימוני יובנטוס

בווידאו: ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס מגיע לאימון

ממש היום (חמישי) לפני 12 הגיעו אברהם גרנט וצ'לסי עד גמר ליגת האלופות, שם הפסידו בדו-קרב פנדלים בלתי נשכח למנצ'סטר יונייטד. "אני גאה בהכל", אמר הישראלי בראיון ל"סאן". "אתם רואים רק את התוצאה, אבל אני חושב על מה שהביא אותנו לשם. האימונים, המנטליות, הכל. זו היתה עונה גדולה, בלי ספק".

העונה הגדולה הזו אמנם הסתיימה ללא תארים, אבל גרנט סיים אותה ללא הפסדי בית במסגרת הליגה, ועם הפסד בודד בפרמיירליג. אבל הזיכרון הקולקטיבי, כמובן, קשר בדו-קרב הפנדלים, ובפרט - בהחלקה המפורסמת של ג'ון טרי, שאפשרה לשדים האדומים לנצח 4:5 אחרי 1:1 בזמן החוקי באצטדיון במוסקבה.

"כשחיבקתי את ג'ון, אמרתי, 'לעולם לא אשכח את השיחה הראשונה שלנו, ואיך שעזרת לי להוציא את הקבוצה ממצב קשה. אתה יכול להיות גאה'", סיפר גרנט. "היינו מאוד ברי מזל, הגיע לנו לנצח. אבל אף אחד לא מקבל תארים כי מגיע לו".

ג'ון טרי במדי צ'לסי עם אברהם גרנט ב-2008. AP
שיחה שלא ישכח. גרנט עם טרי/AP

הישראלי החליף, כזכור, את ז'וזה מוריניו. "ז'וזה אוהב להיות במרכז של הכל, הכוכב, במובן טוב", אמר גרנט, "הגישה שלי היא שאני הבמאי של הסרט - השחקנים הם הכוכבים. לפני שהצטרפתי, כולם דיברו על הכדורגל המכוער של צ'לסי. אחרי חודש אחד, אף אחד כבר לא דיבר על זה. במבט לאחור, אולי זה היה הכדורגל הטוב ביותר שלהם".

עוד הוסיף גרנט כי סירב למספר הצעות לשמש כיו"ר של מועדונים בשנים האחרונות, בין היתר מרדינג. ההחלטה של רומן אברמוביץ' לפטרו בסופו של דבר היתה "טעות מאוד, מאוד גדולה", לדבריו. הישראלי אף נתן כדוגמא את יופ היינקס, שהפסיד בפנדלים לצ'לסי בגמר ליגת האלופות של 2012, נשאר במועדון ובשנה שלאחר מכן הוליך אותו לטרבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully