וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב לשחקנים שמסיימים חוזה: התאזרו בסבלנות

21.5.2020 / 7:08

במועדון הבהירו לגולסה, ריקן, שכטר וייני כי מעוניינים בהם גם לעונה הבאה ומעבר לכך, אך יש לחכות למיטש גולדהאר. למועדון יש אופציה על חוזיהם של חלק מהארבעה. צפו בתקציר ה-1:3 על אשדוד

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

שחקנים במכבי תל אביב שמסיימים חוזים בקיץ הקרוב התבקשו להיאזר בסבלנות. במועדון הבהירו כי מעוניינים בהם גם לעונה הבאה ומעבר לכך, אבל עד שמיטש גולדהאר לא יחליט על העיתוי הנכון להגיש הצעה רשמית, הם ייאלצו לחכות. בין היתר מדובר באיתי שכטר, אייל גולסה, אבי ריקן ושרן ייני. כל הארבעה צפויים לקבל הצעות לחוזים חדשים, ובינתיים במועדון מצאו לנכון להבהיר להם בשיחות לא רשמיות שהדבר טרם נעשה מכיוון שבעלי מכבי תל אביב עובד בקצב שלו, וגם כי אין כרגע לקבוצה מנכ"ל שילחץ מישראל בנושאים האלה.

כך או כך, במועדון מעריכים כי כל הארבעה יעדיפו לחכות לשמוע מה מכבי תל אביב מציעה להם בטרם יחשבו על מעבר לקבוצה אחרת, מה עוד שלא מדובר בשחקנים צעירים וספק אם יש להם עדיין חלומות על יציאה לאירופה. יש להדגיש כי לחלק מהשחקנים, כמו שכטר למשל, יש אופציה של המועדון להאריך את ההתקשרות בסכום שכבר נקבע בזמן החתימה על החוזה, אבל קרוב לוודאי שבמכבי תל אביב יציעו חוזים נמוכים יותר בשל משבר הקורונה, כפי שיבקשו קיצוץ כספי ממי שיש לו חוזה לעונה הבאה.

במכבי תל אביב יצאו מעודדים אחרי הניצחון אתמול (רביעי) על מ.ס. אשדוד 1:3, תוצאה זהה לשזו שנרשמה במשחק מול הפועל רעננה בשבת האחרונה. הסיבה העיקרית לתחושה הטובה היא ההכרה שהעומק שיש לקבוצה בסגל אמור לסייע לה מאוד במשחקי הפלייאוף. מ.ס. אשדוד היא לא דוגמא לקבוצות אותן תפגוש מכבי תל אביב בפלייאוף העליון, אבל מול כל קבוצה שם, לאלופה צריך להיות יתרון בעומק הסגל ובספסל. כאשר הקבוצות ישחקו שני משחקים בשבוע במזג האוויר הקשה של חודש יוני וחודש יולי, אמור להיות משקל גדול לסגל גדול ואיכותי ואתמול, מול אשדוד, הדבר בא לידי ביטוי ברבע השעה האחרונה, כשאשדוד הכניסה שחקנים רבים מהספסל שלא יכלו לעמוד מול השחקנים מהספסל הצהוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully