וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא נתנו לנו להיכנס, אז החלטתי שנשדר מהגג של בניין סמוך"

20.5.2020 / 22:00

לאחר הסירוב של מכבי תל אביב לאשר את שידור המשחק באשדוד, שי מלול מצא פתרון יצירתי ושידר מהגג עם רונן פייגנבוים, שם עמדו בין שורה של דודי שמש ומזגנים: "איזה סודות כבר יש לחשוף? מה, משדרים משהו מתוך הכור האטומי? אני בטוח שגם איביץ' כבר שכח מזה"

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: מכבי תל אביב מתאמנת

"רונן, תפעיל לי את הדוד כאן, כי אני חייב להתקלח אחרי השידור הזה", כך סיים השדר והעיתונאי שי מלול את שידור משחק האימון הערב (רביעי) בין מ.ס. אשדוד למכבי תל אביב. שידור שהועבר מגג של בניין סמוך למגרש הי"א בעיר, כשמלול והפרשן רונן פייגנבוים עומדים בין שורה של דודי שמש ומזגנים, מרחק פסיעה קלה מנפילה מגובה רב.

"עד הבוקר היינו בטוחים שמכבי תל אביב תאשר את השידור", סיפר הערב מלול. "שידרנו בערוץ שלנו ברשתות החברתיות 'אשדוד אונליין' את משחקי האימון של אשדוד מול הפועל באר שבע ובני לוד ולא חשבנו לרגע שימנעו את השידור נגד מכבי תל אביב. בצהריים קיבלנו שלילי חזק מהנהלת מ.ס. אשדוד ואני בדיוק סיימתי שידור אחר באולפן הטלוויזיה שלנו עם רונן פייגנבוים. רונן כבר החליט לנסוע הביתה ובא לצאת מאשדוד, אבל החלטתי שאני רוצה לשדר ואם צריך נעשה את זה מגג של בניין סמוך לאצטדיון".

השדר שי מלול עם הפרשן רונן פייגנבוים על הגג, "אשדוד אונליין". "אשדוד אונליין", צילום מסך
"העלינו ציוד של 30 קילו". שי מלול עם רונן פייגנבוים על הגג/צילום מסך, "אשדוד אונליין"

אמרת בשידור שוולאדן איביץ' מנע את צילום המשחק והתגאית בזה שאתם בכל זאת משדרים.

"שמע, אנחנו בשנת 2020. מה יש למנוע שידור של משחק? איזה סודות כבר יש לחשוף? מה, משדרים משהו מתוך הכור האטומי? הבנו שלא מאשרים לנו לשדר מתוך האצטדיון, אז עלינו לאחד הבניינים ותאמין לי זו היתה חתיכת משימה כי מדובר בבניינים מאוד ישנים עם סולם כזה רעוע שצריך לטפס עליו לגג. העלינו ציוד של 30 קילו ותראה, לא הייתי חייל קרבי. את השירות שלי כג'ובניק עשיתי במחנה נתן בבאר שבע. פזצטות זה לא משהו שעשיתי בצבא, כך שעבורי זו היתה הישרדות הפיליפינים. גם רונן פייגנבוים שעבר דברים בכדורגל ויודע קצת מה אלה הקרבה ומסירות, התלהב מהאופן שבו העברנו את המשחק והיה שווה. למעלה מ-2,000 אנשים צפו בכל רגע נתון בשידור. הרווחנו הרבה חשיפה והנה אתה עכשיו גם מראיין אותי, אז אם כבר חשוב גם לתת קרדיט לעורך שלנו נתנאל פריינטה".

לפני המשחק ניסו במכבי תל אביב להגיד לאנשי אשדוד להוריד אתכם משם.

"רפי נידם המנכ"ל של מ.ס. אשדוד צעק לי מתוך המגרש 10 דקות לתחילת המשחק שאני לא אצלם ולא אשדר, אבל החלטתי על דעת עצמי לעשות את הצעד הזה ויהיה מה שיהיה. עזוב, הצופים שהיו בבתים הרוויחו אחלה משחק בקצב גבוה עם שערים יפים של שתי הקבוצות ומהלכי כדורגל מהנים. כולם נהנו בסוף, אולי חוץ מרן בן שמעון שלא אוהב להפסיד. אני בטוח שגם איביץ' כבר שכח מזה ששידרנו לו את המשחק. בוא נגיד שמרקו בלבול לא היה צריך את המשחק הזה כדי להתכונן למשחק העונה בין הקבוצות. אתה יודע מה, אני אוהד שרוף של הפועל תל אביב, אבל הנה אני מאחל מכאן לאיביץ' ולמכבי תל אביב לזכות באליפות. יותר טוב מזה?".

השדר שי מלול "אשדוד אונליין". באדיבות המצולמים
"בטוח שגם איביץ' כבר שכח מזה". שי מלול/באדיבות המצולמים

במכבי תל אביב כעסו בהתחלה כשהבינו שהמשחק עומד להיות משודר, אבל הבינו שאם ייכנסו לעימות או יאיימו לא לעלות לשחק, שום דבר טוב לא יצמח מזה ולכן החליטו לוותר ולהחליק את האירוע. "יש מערכת יחסים טובה בין המועדונים", אמרו במכבי תל אביב. "זה לא ימנע בעתיד משחקי אימון נוספים, למרות שכולנו יודעים שיש למ.ס. אשדוד השפעה על כל מה שקורה באשדוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully