וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אורוש ניקוליץ' קיבל זריקה ומחכה לטוס לסרביה. טיבי וקנדיל מתקדמים

20.5.2020 / 11:17

הצהובים לא ויתרו על השיקום של הקשר, שעשוי לחזור רק בעונה הבאה. הבלם והמגן התאמנו ועשויים להשתלב במשחק האימון באשדוד (19:00)

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

במכבי תל אביב לא מרימים ידיים לגבי אורוש ניקוליץ' ומנסים להכשיר אותו, אם לא לפלייאוף הקרוב, אז לעונה הבאה. הקשר שסובל מכאבים בברכו קיבל לפני מספר ימים זריקה והוא אמור לצאת לסרביה להמשך בדיקות וטיפול, ברגע שיוכל להגיע לשם מבחינה לוגיסטית. ניקוליץ' כבר התאמן בצורה מלאה עם הקבוצה כשעוד אסור היה להתאמן עם מגע, אבל אז חש שוב כאבים בברכו במקום אחר מזה בו הוא נותח בעונה שעברה.

מבחינת מכבי תל אביב הבעיה של הקשר היא לא בפציעה הראשונה שהיתה לו בגיד, אלא בתופעת לוואי שנוצרה עם השיקום שלו והחזרה לאימונים. ניקוליץ' מגיע לכל אימון, אבל רוב הזמן עושה טיפולים, אימון בחדר הכושר או שיושב וצופה בחבריו. שחקנים במכבי תל אביב מעידים כי ניכר עליו שהסיטואציה בה הוא שרוי קשה לו מאוד והוא מצוברח.

אורוש ניקוליץ' שחקן מכבי תל אביב. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
מחזיק בחוזה לעוד שנתיים. אורוש ניקוליץ'/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

במכבי תל אביב מבינים שהם חלק מאירוע בלתי נתפס של שחקן אשר לא הצליח להחלים ולחזור לפעילות מלאה במשך כשנה וחצי, למעט כמה דקות בלבד שנכנס לשחק כמחליף ולאחר מכן שוב לא חש בטוב. לניקוליץ' בן ה-26 חוזה עד סוף יוני 2022 במכבי תל אביב.

פרט אליו כל שחקני מכבי תל אביב התאמנו אתמול בערב כולל מאור קנדיל ואיתן טיבי, אבל רק היום יוחלט אם לשתף אותם במשחק האימון מול מ.ס. אשדוד באיצטדיון הי"א (19:00). ולדאן איביץ' שמח לקבל עוד יריבת אימון שלא היתה בתכנון שלו מאחר שהוא רוצה להגיע כמה שיותר מוכן לתחילת הפלייאוף בעוד 10 ימים. במכבי תל אביב מבינים שפתיחה עם שני ניצחונות על החיפאיות יכולה לסגור את סיפור האליפות כמעט בוודאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully