וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: החלוץ גלאופילו האסלביינק סיכם את תנאיו

20.5.2020 / 16:46

ההולנדי בן ה-20 אמור לנחות לבדיקות רפואיות לפני חתימה. הקבוצה פרסמה את מחירי המנויים, והציעה לאוהדים להירשם בחינם ולקבל את הזכות לרכוש מנוי לעונה הבאה. בית"ר הודיעה כי גייסה 34 אלף שקל לכדורגלנית ספיר כדורי שחלתה בסרטן

דוברות בית"ר ירושלים

החלוץ ההולנדי גלאופילו האסלביינק, 20, בן דודו של נייג'ל האסלביינק ומי ששיחק בעבר בקבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה, סיכם את תנאיו בבית"ר ירושלים. הוא אמור לנחות לבדיקות רפואיות, ולחתימה במועדון. כרגע החתימה תקועה מעט מבחינה טכנית, כי לא ברור מתי יוכל להגיע בטיסה, ולאחר מכן הוא כמובן יידרש להישאר בבידוד שבועיים.

כמו כן, בית"ר פרסמה היום (רביעי) את מחירי המנויים שלה לעונה הבאה. הקבוצה קראה לאוהדיה לשריין את מקומם בטדי מתוך הנחה שמשרד הבריאות יגביל את מספר הצופים שיורשו להיכנס לאיצטדיון, והודיעה שלאור הפניות, הנהלת המועדון תפצה את בעלי המנויים שנפגעו מהמצב הנוכחי, כשהפיצוי יינתן בפתיחת עונת המשחקים הבאה.

המחירים יעמדו על 1,300 שקלים לעונה ליציע המערבי, 1,100 שקלים ליציע המזרחי, 750 שקלים ליציע הצפון-מערבי, ו-8,000 שקל לתא כבוד. במועדון הדגישו שכל אוהד יוכל להירשם בחינם כדי להבטיח את זכותו לקנות מנוי, בשיטת כל הקודם זוכה.

אוהדי בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
יסתערו על המנויים לעונה הבאה? אוהדי בית"ר/יוסי ציפקיס

מוקדם יותר היום הודיעה בית"ר על כך שאנז' פרדי פלומן נזרק מהאימון "בעקבות הגישה שהפגין". שחקן הכנף לא מילא הוראות ועלה לדשא בשפת גוף שהכעיסה את הצוות המקצועי. במועדון הוסיפו: "הוא הראשון העונה שנזרק מהאימון ולא נעבור על כך לסדר היום".

* בית"ר ירושלים הודיעה כי גייסה 34 אלף שקל לכדורגלנית ספיר כדורי, שוערת הפועל רעננה, שחלתה בסרטן אבל תביעת הבוררות שלה נגד הקבוצה נדחתה. בעלי הקבוצה משה חוגג שוחח עם ספיר ואמר לה: "ואהבת לרעך כמוך היא דרך חיים אצלנו ואנו מקוווים שסכום הכסף יעזור לך בהתמודדות הקשה שלה. אני אשמח שתגיעי ותעודדי אותנו בטדי ברגע שיתאפשר". כדורי מבחינתה התרגשה מאוד מהמחווה ואמרה: "אני לא יודעת איך להודות לכם. זה מרגש. בתמורה לכסף אשמח לקחת חלק בפעילות שתחליטו לתרום למען החברה. תודה רבה לכל המעורבים בעניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully